Budowa modelu Hondy Civic V generacji
- Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik SOHC)
- Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik DOHC)
- Głowica cylindrów silnika SOHC
- Głowica cylindrów silnika DOHC
- Miska olejowa, pompa i filtr oleju silnika SOHC
- Układ chłodzenia silnika 1,4 dm3 (modeli od 1995)
- Termostat
- Chłodnica
- Filtr powietrza silnika gaźnikowego 1,3 dm3
- Układ wtrysku benzyny silnika 1,4 dm3
- Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,3 i 1,5 dm3
- Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,6 dm3
- Sprzęgło
- Mechanizm zmiany biegów
- Zawieszenie przednie
- Kolumna zawieszenie przedniego
- Łożysko koła
- Zawieszenie tylne
- Kolumna zawieszenia tylnego
- Układ kierowniczy
- Elementy hamulca bębnowego kół tylnych
- Ogrzewanie i przewietrzanie. Samochody 3- i 4-drzwiowe od modeli 1995
ELEMENTY MECHANIZMU ZMIANY BIEGÓW
1 – osłony i gumowe elementy mocujące (wymienić w razie odkształcenia i pęknięć),
2 – nakrętki samoblokujące (każdorazowo nowe),
3 – nakrętki samoblokujące (każdorazowo nowe),
4 – uszczelki o przekroju okrągłym (każdorazowo nowe),
5 – gałka dźwigni zmiany biegów,
6 – dźwignia zmiany biegów,
7 – drążek oporowy, 8 – drążek zmiany biegów,
9 – kołek rozprężny 8 x 22 mm (każdorazowo nowy),
10 – zacisk (zachować właściwe położenie),
11 – osłona, otwór (12) powinien być skierowany w dół.
Uwaga. Mechanizm zmiany biegów nie wymaga obsługi i nie musi być regulowany.