Budowa modelu Hondy Civic V generacji
- Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik SOHC)
- Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik DOHC)
- Głowica cylindrów silnika SOHC
- Głowica cylindrów silnika DOHC
- Miska olejowa, pompa i filtr oleju silnika SOHC
- Układ chłodzenia silnika 1,4 dm3 (modeli od 1995)
- Termostat
- Chłodnica
- Filtr powietrza silnika gaźnikowego 1,3 dm3
- Układ wtrysku benzyny silnika 1,4 dm3
- Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,3 i 1,5 dm3
- Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,6 dm3
- Sprzęgło
- Mechanizm zmiany biegów
- Zawieszenie przednie
- Kolumna zawieszenie przedniego
- Łożysko koła
- Zawieszenie tylne
- Kolumna zawieszenia tylnego
- Układ kierowniczy
- Elementy hamulca bębnowego kół tylnych
- Ogrzewanie i przewietrzanie. Samochody 3- i 4-drzwiowe od modeli 1995
ZESPÓŁ OGRZEWANIA I PRZEWIETRZANIA. SAMOCHODY 3- I 4-DRZWIOWE OD MODELI 1995
1 – zespół ogrzewania z wymiennikiem ciepła,
2 – zawór ogrzewania,
3 – silnik nastawczy wylotu powietrza,
4 – linka do regulacji temperatury,
5 – zespół regulacji ogrzewania,
6 – wyłącznik nawiewów,
7 – suwak do regulacji temperatury,
8 – osłona zespołu regulacji ogrzewania,
9 – suwak do regulacji dmuchawy,
10 - wyłącznik urządzenia klimatyzacyjnego sterowania ręcznie,
11 – wyłącznik obiegu powietrza (przełączenie na krążenie powietrza znajdującego się w samochodzie),
12 – silnik nastawczy przesłony powietrza obiegowego,
13 – rezystor wstępny,
14 – obudowa dmuchawy.
Uwaga. Budowa układu ogrzewania jest podobne we wszystkich modelach samochodu Honda Civic.