baner poziomy_pasek strona_glownahistoriadane_techniczneeksploatacjaobslugawarsztatbudowamoja_hondalinki

Szukaj na stronie



Budowa modelu Hondy Civic V generacji

  1. Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik SOHC)
  2. Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik DOHC)
  3. Głowica cylindrów silnika SOHC
  4. Głowica cylindrów silnika DOHC
  5. Miska olejowa, pompa i filtr oleju silnika SOHC
  6. Układ chłodzenia silnika 1,4 dm3 (modeli od 1995)
  7. Termostat
  8. Chłodnica
  9. Filtr powietrza silnika gaźnikowego 1,3 dm3
  10. Układ wtrysku benzyny silnika 1,4 dm3
  11. Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,3 i 1,5 dm3
  12. Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,6 dm3
  13. Sprzęgło
  14. Mechanizm zmiany biegów
  15. Zawieszenie przednie
  16. Kolumna zawieszenie przedniego
  17. Łożysko koła
  18. Zawieszenie tylne
  19. Kolumna zawieszenia tylnego
  20. Układ kierowniczy
  21. Elementy hamulca bębnowego kół tylnych
  22. Ogrzewanie i przewietrzanie. Samochody 3- i 4-drzwiowe od modeli 1995

ZESPÓŁ ŁOŻYSKA KOŁA

1 – nakrętka koronowa, 40 Nm (jeśli nie można włożyć zawleczki, jest dozwolone dokręcanie nakrętki momentem do 50 Nm. Uwaga. W modelach do 1991 nakrętka jest chroniona pokrywką, którą należy odkręcić przed nakrętką),
2 – zawleczka (każdorazowo nowa),
3 – zwrotnica,
4 – pierścień,
5 – przegub kulowy (wciśnięty w zwrotnice; przed wyciskaniem należy wymontować części (6) i (8) – praca wykonywana w stacji obsługi),
6 – pierścień zabezpieczający,
7 – pierścień sprężysty (do mocowania osłony gumowej),
8 – osłona gumowa,
9 – nakrętka koronowa, 50 Nm (jeśli nie można włożyć zawleczki, jest dozwolone dokręcenie nakrętki momentem do 60 Nm),
10 – piasta koła,
11 – śruba,
12 – osłona z blachy,
13 – pierścień zabezpieczający,
14 – łożysko koła (każdorazowo nowe po wyciśnięciu).

Copyright © Honda Civic 5 gen 2008, admin, idea & graphics by Molekss
Firefox Ubuntu.pl Gimpuj.info