Szukaj na stronie
1 – nakrętka koronowa, 40 Nm (jeśli nie można włożyć zawleczki, jest dozwolone dokręcanie nakrętki momentem do 50 Nm. Uwaga. W modelach do 1991 nakrętka jest chroniona pokrywką, którą należy odkręcić przed nakrętką),
2 – zawleczka (każdorazowo nowa),
3 – zwrotnica,
4 – pierścień,
5 – przegub kulowy (wciśnięty w zwrotnice; przed wyciskaniem należy wymontować części (6) i (8) – praca wykonywana w stacji obsługi),
6 – pierścień zabezpieczający,
7 – pierścień sprężysty (do mocowania osłony gumowej),
8 – osłona gumowa,
9 – nakrętka koronowa, 50 Nm (jeśli nie można włożyć zawleczki, jest dozwolone dokręcenie nakrętki momentem do 60 Nm),
10 – piasta koła,
11 – śruba,
12 – osłona z blachy,
13 – pierścień zabezpieczający,
14 – łożysko koła (każdorazowo nowe po wyciśnięciu).