baner poziomy_pasek strona_glownahistoriadane_techniczneeksploatacjaobslugawarsztatbudowamoja_hondalinki

Szukaj na stronie



Budowa modelu Hondy Civic V generacji

  1. Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik SOHC)
  2. Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik DOHC)
  3. Głowica cylindrów silnika SOHC
  4. Głowica cylindrów silnika DOHC
  5. Miska olejowa, pompa i filtr oleju silnika SOHC
  6. Układ chłodzenia silnika 1,4 dm3 (modeli od 1995)
  7. Termostat
  8. Chłodnica
  9. Filtr powietrza silnika gaźnikowego 1,3 dm3
  10. Układ wtrysku benzyny silnika 1,4 dm3
  11. Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,3 i 1,5 dm3
  12. Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,6 dm3
  13. Sprzęgło
  14. Mechanizm zmiany biegów
  15. Zawieszenie przednie
  16. Kolumna zawieszenie przedniego
  17. Łożysko koła
  18. Zawieszenie tylne
  19. Kolumna zawieszenia tylnego
  20. Układ kierowniczy
  21. Elementy hamulca bębnowego kół tylnych
  22. Ogrzewanie i przewietrzanie. Samochody 3- i 4-drzwiowe od modeli 1995

ELEMENTY GŁOWICY CYLINDRÓW SILNIKA SOHC

1 – śruba,
2 – pokrywa głowicy cylindrów,
3 – śruby głowicy cylindrów (przed zamontowaniem pokryć cienką warstwą świerzego oleju silnikowego gwint i powierzchnię przylegania do podkładki),
4 – naroża uszczelki pokrywy głowicy cylindrów (w tych miejscach nałożyć środek uszczelniający, na przykład Loctile „Ultra Black”),
5 – pasek zębaty,
6 – śruba,
7 – uszczelki pokrywy głowicy cylindrów,
8 – rozdzielacz zapłonu,
9 – śruba,
10 – pierścień o przekroju okrągłym (wymienić po każdym wymontowaniu),
11 – uszczelka głowicy cylindrów (składa się z trzech warstw metalu, każdorazowo nowa),
12 – tulejki pasowe.

Copyright © Honda Civic 5 gen 2008, admin, idea & graphics by Molekss
Firefox Ubuntu.pl Gimpuj.info