Strona 1 z 1
Swap czy zmiana samochodu
: sob 05 paź 2013, 11:12:35
autor: ORSONIK95
NO to moje pytanie jest takie lepiej zrobić swap z D13B2 na jakiś mocniejszy silnik i tu moje pytanie na jaki czy lepiej sprzedac i kupić juz cos z innym silnikiem
: sob 05 paź 2013, 11:22:31
autor: Laskosz
Strasznie nie poskładane to Twoje pytanie
Jeśli buda jest na prawdę zdrowa i prosta lepiej robić swapa. Jeśli nie to pewnie lepiej poszukać innego auta. Wszystko zależy jeszcze od tego ile masz pieniędzy
: sob 05 paź 2013, 12:01:33
autor: ORSONIK95
hymm buda średni stan reperaturki trzeba wstawiac.
Kasy wiele nie mam uczę sie jeszcze. niewielkie zarobki mam ;/troche z handlu(samochodami) swap troche lepsza dla mnie opcja bo bym sobie wszystko kupował po kawałku . ale znowu duzo roboty.
: sob 05 paź 2013, 12:24:50
autor: Mela
ORSONIK95, własnymi siłami masz zamiar robić, czy nie masz bladego pojęcia o swapie ?
: sob 05 paź 2013, 14:06:45
autor: ORSONIK95
ostatni rok na mechanika samochodowego. Juz robiłem jeden swap. Fakt sie nie udał ale to nie moja wina była
Dużo sie bawiłem ze skuterami , no i mam praktyki w normalny zakładzie 2razy w tygodniu to dam sam , to znaczy z kolega bym robił co chodzi na elektromechanika zeby mi przerobił wiązke. a swap sie nie udał w Mercedesie;/
: sob 05 paź 2013, 14:14:25
autor: Laskosz
Jeśli już to na co chciałbyś swapować ? Zacznij stopniowo jeśli nie chcesz wywalać od razu dużo kasy, zrób sobie pełny wtrysk, później głowice z6, a jak będziesz chciał to zmień dół na taki od d16. Bo wydaje mi się że nie celujesz w b serie
: sob 05 paź 2013, 14:32:41
autor: ORSONIK95
tylko moje pytanie jest takie czy do wszystkich silników pasują łapy silnika czy trzeba przerabiac tylko tego sie obawiam;/
Narazie jeśli to będzie swap to chce w najbliższym czasie pozbierać graty i po zimie włożyć ,
i niewiem czy mi sie chce tak bawić ze najpier głowice wolał bym juz odrazu cały silnik wsadzic.
: sob 05 paź 2013, 18:14:16
autor: Danio
Łapy pasują. Możesz zeswapować:
D16Z6/Z9 ~ 125km około 2500zł
B16A /2 ~ 160km 4000zł
B18C4 ~ 169km 5000zł
Ceny podałem z tego co widzę na allegro, forum czy innych aukcjach
Do tego dolicz sobie swap hamulca 262/242 lub 282/262 bo ta malutka tarcza, zacisk i bęben z tyłu nie da rady
: sob 05 paź 2013, 20:20:20
autor: Grzybohun
Naprawdę to wszystko zależy od kasy jaką posiadasz i na tym jak bardzo Ci się spieszy (na ckpl jest do sprzedania EH3 z d16z6 za 3500 -w podobnym stanie jak Twoja bo tylne nadkola ruda podjada). Jeśli chcesz swapować - tak jak danio poruszył musisz się liczyć z tym że bęben nie jest ideałem do wyhamowania powiedzmy 150KM..
Właściwie, to czego oczekujesz od auta? jaka moc przyspieszenie itp
: ndz 06 paź 2013, 00:26:35
autor: DamianPompka
Najwazniejsze to jak wyglada blacha , pozniej mozna myslec
: ndz 06 paź 2013, 11:54:25
autor: ORSONIK95
narazie chce miec 140koni starczy mi jakoś tak za rok chciałbym to uturbic.
Samochód poprostu do jazdy ma byc na codzień a z czasem tylko żeby sie czasem przejechać na jakiś zlocik:D W sumie to juz mało nią śmigam bo to jest mój 3samochód to smigam na zmiane w którym jest troche wahy to jade:D
NO a przejście na wtrysk na poczatek jakie koszta
: ndz 06 paź 2013, 12:02:38
autor: Laskosz
do 1000 się wyrobisz
: ndz 06 paź 2013, 12:38:26
autor: ORSONIK95
no dobra to zdecydowałem sie narazie na pełen wtrysk jak możesz napisz mi co bedzie potrzebne to zaczne zaraz szukac.
: ndz 06 paź 2013, 12:44:35
autor: Laskosz
: ndz 06 paź 2013, 21:04:02
autor: ORSONIK95
nie ma czegos dokłądniejszego
: ndz 06 paź 2013, 23:03:31
autor: K23
ORSONIK95 pisze:nie ma czegos dokłądniejszego
A poszukać to się nie chce?
Na CKPL jest ileś stron tematu o przejściu na pełny wtrysk, w d13b2 dodatkowo zmiana baku.