Swap czy zmiana samochodu

ORSONIK95
Pełnoprawny User
Posty: 61
Rejestracja: pt 26 lip 2013, 17:13:28
Lokalizacja: Radom/Parznice

Swap czy zmiana samochodu

#1

Post autor: ORSONIK95 »

NO to moje pytanie jest takie lepiej zrobić swap z D13B2 na jakiś mocniejszy silnik i tu moje pytanie na jaki czy lepiej sprzedac i kupić juz cos z innym silnikiem
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#2

Post autor: Laskosz »

Strasznie nie poskładane to Twoje pytanie :D
Jeśli buda jest na prawdę zdrowa i prosta lepiej robić swapa. Jeśli nie to pewnie lepiej poszukać innego auta. Wszystko zależy jeszcze od tego ile masz pieniędzy
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
ORSONIK95
Pełnoprawny User
Posty: 61
Rejestracja: pt 26 lip 2013, 17:13:28
Lokalizacja: Radom/Parznice

#3

Post autor: ORSONIK95 »

hymm buda średni stan reperaturki trzeba wstawiac.
Kasy wiele nie mam uczę sie jeszcze. niewielkie zarobki mam ;/troche z handlu(samochodami) swap troche lepsza dla mnie opcja bo bym sobie wszystko kupował po kawałku . ale znowu duzo roboty.
Mela
Pełnoprawny User
Posty: 82
Rejestracja: pn 05 sie 2013, 14:47:15
Lokalizacja: Rzeszów/Sieniawa

#4

Post autor: Mela »

ORSONIK95, własnymi siłami masz zamiar robić, czy nie masz bladego pojęcia o swapie ?
ORSONIK95
Pełnoprawny User
Posty: 61
Rejestracja: pt 26 lip 2013, 17:13:28
Lokalizacja: Radom/Parznice

#5

Post autor: ORSONIK95 »

ostatni rok na mechanika samochodowego. Juz robiłem jeden swap. Fakt sie nie udał ale to nie moja wina była :D Dużo sie bawiłem ze skuterami , no i mam praktyki w normalny zakładzie 2razy w tygodniu to dam sam , to znaczy z kolega bym robił co chodzi na elektromechanika zeby mi przerobił wiązke. a swap sie nie udał w Mercedesie;/
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#6

Post autor: Laskosz »

Jeśli już to na co chciałbyś swapować ? Zacznij stopniowo jeśli nie chcesz wywalać od razu dużo kasy, zrób sobie pełny wtrysk, później głowice z6, a jak będziesz chciał to zmień dół na taki od d16. Bo wydaje mi się że nie celujesz w b serie
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
ORSONIK95
Pełnoprawny User
Posty: 61
Rejestracja: pt 26 lip 2013, 17:13:28
Lokalizacja: Radom/Parznice

#7

Post autor: ORSONIK95 »

tylko moje pytanie jest takie czy do wszystkich silników pasują łapy silnika czy trzeba przerabiac tylko tego sie obawiam;/
Narazie jeśli to będzie swap to chce w najbliższym czasie pozbierać graty i po zimie włożyć ,
i niewiem czy mi sie chce tak bawić ze najpier głowice wolał bym juz odrazu cały silnik wsadzic.
Awatar użytkownika
Danio
Nałogowiec
Posty: 844
Rejestracja: ndz 28 paź 2012, 23:55:29
Lokalizacja: Sandomierz
Wiek: 40

#8

Post autor: Danio »

Łapy pasują. Możesz zeswapować:

D16Z6/Z9 ~ 125km około 2500zł

B16A /2 ~ 160km 4000zł

B18C4 ~ 169km 5000zł

Ceny podałem z tego co widzę na allegro, forum czy innych aukcjach :)

Do tego dolicz sobie swap hamulca 262/242 lub 282/262 bo ta malutka tarcza, zacisk i bęben z tyłu nie da rady :)
jestem Danio - jakieś pytania?!
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1659
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#9

Post autor: Grzybohun »

Naprawdę to wszystko zależy od kasy jaką posiadasz i na tym jak bardzo Ci się spieszy (na ckpl jest do sprzedania EH3 z d16z6 za 3500 -w podobnym stanie jak Twoja bo tylne nadkola ruda podjada). Jeśli chcesz swapować - tak jak danio poruszył musisz się liczyć z tym że bęben nie jest ideałem do wyhamowania powiedzmy 150KM..
Właściwie, to czego oczekujesz od auta? jaka moc przyspieszenie itp
DamianPompka
Żółtodziób
Posty: 11
Rejestracja: ndz 06 paź 2013, 00:03:58
Lokalizacja: Sopot

#10

Post autor: DamianPompka »

Najwazniejsze to jak wyglada blacha , pozniej mozna myslec
?Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno?
ORSONIK95
Pełnoprawny User
Posty: 61
Rejestracja: pt 26 lip 2013, 17:13:28
Lokalizacja: Radom/Parznice

#11

Post autor: ORSONIK95 »

narazie chce miec 140koni starczy mi jakoś tak za rok chciałbym to uturbic.
Samochód poprostu do jazdy ma byc na codzień a z czasem tylko żeby sie czasem przejechać na jakiś zlocik:D W sumie to juz mało nią śmigam bo to jest mój 3samochód to smigam na zmiane w którym jest troche wahy to jade:D
NO a przejście na wtrysk na poczatek jakie koszta
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#12

Post autor: Laskosz »

do 1000 się wyrobisz
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
ORSONIK95
Pełnoprawny User
Posty: 61
Rejestracja: pt 26 lip 2013, 17:13:28
Lokalizacja: Radom/Parznice

#13

Post autor: ORSONIK95 »

no dobra to zdecydowałem sie narazie na pełen wtrysk jak możesz napisz mi co bedzie potrzebne to zaczne zaraz szukac.
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#14

Post autor: Laskosz »

VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
ORSONIK95
Pełnoprawny User
Posty: 61
Rejestracja: pt 26 lip 2013, 17:13:28
Lokalizacja: Radom/Parznice

#15

Post autor: ORSONIK95 »

nie ma czegos dokłądniejszego
Awatar użytkownika
K23
Natchniony
Posty: 2835
Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
Lokalizacja: A co Cie to?
Wiek: 23
Kontakt:

#16

Post autor: K23 »

ORSONIK95 pisze:nie ma czegos dokłądniejszego
A poszukać to się nie chce? :bangin:

Na CKPL jest ileś stron tematu o przejściu na pełny wtrysk, w d13b2 dodatkowo zmiana baku.
ODPOWIEDZ