Pytanko odnośnie kompresji
Pytanko odnośnie kompresji
Panowie korzystał ktoś z kalkulatora kompresji na androida ? ciekawi mnie to czy dane sa w miare sprawdzone w nim Bo z tego co licze to na dół d15z8 i góra d15b vtec i uszczelce d16z6 CR wychodzi 8,24:1 wiec faktycznie słabiutko po przerzuceniu tłoków z d15b7 CR wychodzi 10.22:1 i stad pytanko czy te tłoki normalnie podejda bo w sumie i to d15 i to d15 bo kompresja wychodzi w miare podobnie wychodzi na kalkulatorze zealautowerks.com
Powiem ci nie wiem bo nie znam wartosci na tłoki d13 tam na kalkulatorze z d15 juz było. A jeszcze podpytam w rubryce Head Milling and Block Decking to jest ile ma być planowana głowica ? i le tam sie zazwyczaj wpisuje sory za takie dziwne pytania ale pierwszy raz to sam ogarniam i nie jestem jeszcze tak w temacie
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Strasznie dużo kombinujesz. Planować głowicę i tak musisz, skoro jest ściągnięta, kup cienką uszczelkę pod głowice, tłoki z d13 albo zwykłej d15 i składaj, a nie przeliczaj.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
no kombinuje a wiadomo zapytać zawsze można własnie mysłałem żeby zastapić tłoki z z8 te wklęsłe tłokami z d15b7 bo takie tez mam to mowisz splanowac zakładac tłoki i jeździć a ile mniej wiecej sie zazwyczaj planuje bo nie wiem czy w warsztatach gdzie robia obróbke sie zawozi rozebrana czy cała głowice i czy oni sami planuja czy podaje sie konkretna wartosc
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Planuje się tyle żeby wyrównać głowice. Jak zawieziesz do zakładu, to będą wiedzieć co z nią zrobić
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878