Pytanko odnośnie kompresji

Serce samochodu niedomaga ?
Detoks93
Berbeć
Posty: 22
Rejestracja: pt 27 sty 2012, 20:45:05
Lokalizacja: Czestochowa

Pytanko odnośnie kompresji

#1

Post autor: Detoks93 »

Panowie korzystał ktoś z kalkulatora kompresji na androida :) ? ciekawi mnie to czy dane sa w miare sprawdzone w nim :) Bo z tego co licze to na dół d15z8 i góra d15b vtec i uszczelce d16z6 CR wychodzi 8,24:1 wiec faktycznie słabiutko :) po przerzuceniu tłoków z d15b7 CR wychodzi 10.22:1 i stad pytanko czy te tłoki normalnie podejda bo w sumie i to d15 i to d15 :D bo kompresja wychodzi w miare :D podobnie wychodzi na kalkulatorze zealautowerks.com
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#2

Post autor: Laskosz »

A jak Ci wychodzi na tłokach z d13?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Detoks93
Berbeć
Posty: 22
Rejestracja: pt 27 sty 2012, 20:45:05
Lokalizacja: Czestochowa

#3

Post autor: Detoks93 »

Powiem ci nie wiem bo nie znam wartosci na tłoki d13 tam na kalkulatorze z d15 juz było. A jeszcze podpytam w rubryce Head Milling and Block Decking to jest ile ma być planowana głowica :D ? i le tam sie zazwyczaj wpisuje :) sory za takie dziwne pytania ale pierwszy raz to sam ogarniam i nie jestem jeszcze tak w temacie :D
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4501
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#4

Post autor: Grzesieek »

"Head Milling" to planowanie głowicy (chociaż "milling" to szerokie pojęcie), a "Block Decking" to planowanie bloku.
Detoks93
Berbeć
Posty: 22
Rejestracja: pt 27 sty 2012, 20:45:05
Lokalizacja: Czestochowa

#5

Post autor: Detoks93 »

hmm chociaż nie wiem bo kożystam z tego pierwszy raz :) obliczyłby mi ktos kompresje i ile splanowac głowice d15z8 blok i d15b vtec ten zwykły nie 3 stage :D bo gdzies nie dokonca sie w tym odnajduje :) ewentualnie czy szybciej byłoby przerzucic wnetrze d15b do głowicy d15z8 i uszczelke z d16z6/8 :)
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#6

Post autor: Laskosz »

Strasznie dużo kombinujesz. Planować głowicę i tak musisz, skoro jest ściągnięta, kup cienką uszczelkę pod głowice, tłoki z d13 albo zwykłej d15 i składaj, a nie przeliczaj.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Detoks93
Berbeć
Posty: 22
Rejestracja: pt 27 sty 2012, 20:45:05
Lokalizacja: Czestochowa

#7

Post autor: Detoks93 »

no kombinuje a wiadomo zapytać zawsze można :) własnie mysłałem żeby zastapić tłoki z z8 te wklęsłe tłokami z d15b7 bo takie tez mam :) to mowisz splanowac zakładac tłoki i jeździć :D a ile mniej wiecej sie zazwyczaj planuje :D bo nie wiem czy w warsztatach gdzie robia obróbke sie zawozi rozebrana czy cała głowice i czy oni sami planuja czy podaje sie konkretna wartosc
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#8

Post autor: Laskosz »

Planuje się tyle żeby wyrównać głowice. Jak zawieziesz do zakładu, to będą wiedzieć co z nią zrobić
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
ODPOWIEDZ