Problem z odpalenie , Coś z benzyną.
Problem z odpalenie , Coś z benzyną.
Siemaneczko. nie wiem gdzie umieścić mój problem jak , złe miejsce przenieście , myślałem , że dziś zrobię sobie rundę hanką , ale trudno , ale ważne , że mam ładny wydech od balcera i czyściocha zbiornik. przejdę do problemu.
Pięknego dnia gdy słoneczko świeciło wypchałem hondę po kilku latach z garażu , nie żyła .
Filtry , paski , oleje new-nowe . świece też. honda została zreanimowana i świeżak wacha, ale na czas 2 KM ,
nie wiedziałem co jest , mechanik ? mechanik zrobił za 1 razem przejechałem może 7km za 2 razem kawałek od domu , gdy mi padła już mnie skasował na 300 złociszy + po niego jechać odwieść to przeszło 400 zł. i powiedział mi za 2 razem tak , wina brudnego gaźnika i nie wie czemu się brudzi , poszedłem do domu się wyśmiać , wróciłem powiedziałem trudno to niech stoi , jak pojechał zacząłem sam robić , wymyłem baczuś (Bak) , filtr paliwa nowy , ale nie pasuje to do góry nogami go postawiłem , i dupa zmieniłem na stary i to samo zagadka co nie .
Ale prosta ;D honda nie dostaje Benzyny , po czyszczeniu zalałem 10L wachy i nic ? za mało czy kuziwa co jest ? , poprzedni było ok tylko , że benzyna ruda wylatywała, a teraz w ogóle nie podaje , kwestia czego to jest ? mogła się pompka paliwa popsuć na bloku silnika ? ,
jestem na 100000% pewny , że założyłem wężyki od baku jak były bo inaczej się nie da bo jeden krótki 2 dłuższy, 1 grubszy 2 cienki .
ale nie leci benzyna przez wężyk do gaźnika co mi na to powiecie bo nie mam zielonego pojęcia w samochodach , no w sumie już trochę załapuje .
Moje spędzone 17 h pod samochodem i spędzone 4 dni pod maską nauczyły mnie ;D.
plus 1 tydz grzebania w cieniasie aby jechać nim do balcera , wymiana hamulcy i płynów , nie bawem olei.
Hondzina na gaźniku , silnik D13B2 , czekam na wasze wypowiedzi
ps kable przedmuchałem , bak czysty , iskra jest , świece nowe itp a benzyny brak w wężu wrr co może być pompa ta na bloku ????
Pięknego dnia gdy słoneczko świeciło wypchałem hondę po kilku latach z garażu , nie żyła .
Filtry , paski , oleje new-nowe . świece też. honda została zreanimowana i świeżak wacha, ale na czas 2 KM ,
nie wiedziałem co jest , mechanik ? mechanik zrobił za 1 razem przejechałem może 7km za 2 razem kawałek od domu , gdy mi padła już mnie skasował na 300 złociszy + po niego jechać odwieść to przeszło 400 zł. i powiedział mi za 2 razem tak , wina brudnego gaźnika i nie wie czemu się brudzi , poszedłem do domu się wyśmiać , wróciłem powiedziałem trudno to niech stoi , jak pojechał zacząłem sam robić , wymyłem baczuś (Bak) , filtr paliwa nowy , ale nie pasuje to do góry nogami go postawiłem , i dupa zmieniłem na stary i to samo zagadka co nie .
Ale prosta ;D honda nie dostaje Benzyny , po czyszczeniu zalałem 10L wachy i nic ? za mało czy kuziwa co jest ? , poprzedni było ok tylko , że benzyna ruda wylatywała, a teraz w ogóle nie podaje , kwestia czego to jest ? mogła się pompka paliwa popsuć na bloku silnika ? ,
jestem na 100000% pewny , że założyłem wężyki od baku jak były bo inaczej się nie da bo jeden krótki 2 dłuższy, 1 grubszy 2 cienki .
ale nie leci benzyna przez wężyk do gaźnika co mi na to powiecie bo nie mam zielonego pojęcia w samochodach , no w sumie już trochę załapuje .
Moje spędzone 17 h pod samochodem i spędzone 4 dni pod maską nauczyły mnie ;D.
plus 1 tydz grzebania w cieniasie aby jechać nim do balcera , wymiana hamulcy i płynów , nie bawem olei.
Hondzina na gaźniku , silnik D13B2 , czekam na wasze wypowiedzi
ps kable przedmuchałem , bak czysty , iskra jest , świece nowe itp a benzyny brak w wężu wrr co może być pompa ta na bloku ????
Expertise: Scooter Tuning the optical and mechanical
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
a to jakiś dziadek mi robił Ps. Pierw spróbuje twoją opcję dmuchnę kompresorem ustawie na 2 bary i dmuchnę w ten czerwony co idzie benzyna do gaźnika bo jak dmuchałem od spodu 8barami to moj kolega był cały rudy czy tam pomarańczowydanioeg4 pisze:Pompka x2. Spróbuj podpiąć kompresor pod wężyk może coś go przytkało lub załamało
btw. fajnych masz mechaników ;D
a co do bezpiecznika to nie mam pojęcia gdzie on jest , pompka działała jakieś 2 dni temu hehe
Expertise: Scooter Tuning the optical and mechanical
a gdzie ten bezpieczni ? , pompka działała 2 dni temu ze wyrzucała paliwo na około 50 cm a teraz ni chu chu ani kapki nawet jak zaciągam ustami to sucho było i po jakiś 15 min dopiero udało mi się zassać odrobinkę a hanka stoi i stoi już od 4 dni i ma grypę gaźnikową , raka odbytu wydechowego już wyleczyłem dzięki balcer za wydeszek opłacało się jechać jak odpaliłem do łał inna hania stary jutro na złom wywoże ,Zwolin pisze:Jeśli benzyna nie dochodzi do gaźnika, to wina leży albo w pompce, albo w bezpieczniku pompki. Nic innego nie przychodzi mi do głowy
Expertise: Scooter Tuning the optical and mechanical
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Nie ma żadnego bezpiecznika.
Pompka jest mechaniczna i nie ma w niej żadnej instalacji elektrycznej, jak pisałem jest napędzana krzywką z wałka...
Zdemontuj ją i sprawdź ręcznie czy zasysa. Jeśli pompka jest ustawiona w pozycji zamkniętej to myślisz że ciśnienie przejdzie?
A przejść może i przy okazji rozwalisz sobie membrany które się w niej znajdują...
Pompka jest mechaniczna i nie ma w niej żadnej instalacji elektrycznej, jak pisałem jest napędzana krzywką z wałka...
Zdemontuj ją i sprawdź ręcznie czy zasysa. Jeśli pompka jest ustawiona w pozycji zamkniętej to myślisz że ciśnienie przejdzie?
A przejść może i przy okazji rozwalisz sobie membrany które się w niej znajdują...
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Siemanko . Bez rozbierania i wyjmowania pompki , weź kawalek szmatki jakiegos nitro,lub benzyny lub czegokolwiek (cos aby czyscilo) i przeczysc ja dokladnie. Z jednej strony owej pompki jest taka malutka dziurka przez ktora pompka zaciaga sobe powietrze jesli jest zabrudzona(zatkana) to nie bedzie dobrze pompowac paliwka. pozdr
właśnie robiłem dmuchanko wężyków , dziś tylko odkręciłem i wyciągłem 2 rzeczy 1 pompka a 2 to chyba parownik. bo było za zimno na robotę a w piecyku w garażu nie chciało mi się już rozpalać, dokręciłem bak i ponownie dmuchanko i znowu syf tym razem przez te 2 rzeczy nie przechodził, jutro będę z chrzestnym zmieniał sprzęgło w jego peugeot 306 98r więc garaż zwolniłem akurat sobie do cienquecento gume na wydech założyłem i odkryłem , że w cieniasiem mam opony tak przód str kierowcy pirelli letnia , przód str pasarzera dębica letnia , tył debica letnia i od str kierowcy tył vivo wielosezonowa to dla tego jak przy 100km puszczałem kierownice lekko ściągało, bo robiłem test od 40km do zero z puszczonymi kołami zbierznosc trzymał a tu oponki dobrze ze mam jakieś w zapasie za grosze na zime ... do cina... tak się rozpisałem , że aż mi fajka zgasła , jutro cyknę foto ty owych 2 części i powieci mi czy ta jak by rurka to pompa czy to jak przy butli z gazem ten dyfuzor czy jak się tam zwie mam nadzieje , że zadziała po przeczyszczeniu jak nie to trudno na szrot stoi taka sama i VI zielona hehedanioeg4 pisze:I jak tam kolego problem znaleziony i naprawiony?
Dmuchanko wężyków zrobiłeś?
PS : co do Fiata cinquecento 704cc z 95r to autko zastępcze
zawsze musi być , nawet jak miałem skutery to chinola kupiłem na zastępstwo jak tuningowłem yamahe
Expertise: Scooter Tuning the optical and mechanical
.danioeg4 pisze:Czarny, Proszę oszczędź mi wypracowań na temat Cinquecento a skup się na problemie z Hondą. Rozpisałeś się a 75% posta to OT. Interesuje nas treść jeśli mamy Ci pomóc a nie stek bzdur
proszę się nie smucić i gniewać daję radę jutro po zmianie sprzęgła w bełgocie , zabieram się za hondę , jeśli mi to zejdzie nawet do 5 rano , ale jutro po robię to i owo z tą pompką i daję znać tylko proszę o cierpliwość ciągle siedzę z kolegą w garażu i dłubie przy hondzie , wszystko mi się podoba prócz małych drobiazgów jak progi i lakier, mam nadzieje , że jutro hondzia da posłuchać swojego ryku Trzymam kciuki i jestem 1 wielki kłeb nerwów, bo chcę hondką jeździć do 15 muszę to ogarnąć bo ten cienias 0 wygody i plecy i kolano boli a hondzia od 1 spotkania jest moim oczkiem w głowie
Expertise: Scooter Tuning the optical and mechanical
Czarny pisze:.danioeg4 pisze:Czarny, Proszę oszczędź mi wypracowań na temat Cinquecento a skup się na problemie z Hondą. Rozpisałeś się a 75% posta to OT. Interesuje nas treść jeśli mamy Ci pomóc a nie stek bzdur
proszę się nie smucić i gniewać daję radę jutro po zmianie sprzęgła w bełgocie , zabieram się za hondę , jeśli mi to zejdzie nawet do 5 rano , ale jutro po robię to i owo z tą pompką i daję znać tylko proszę o cierpliwość ciągle siedzę z kolegą w garażu i dłubie przy hondzie , wszystko mi się podoba prócz małych drobiazgów jak progi i lakier, mam nadzieje , że jutro hondzia da posłuchać swojego ryku Trzymam kciuki i jestem 1 wielki kłeb nerwów, bo chcę hondką jeździć do 15 muszę to ogarnąć bo ten cienias 0 wygody i plecy i kolano boli a hondzia od 1 spotkania jest moim oczkiem w głowie
pompka wyczyszczona była zaje**** idę kręcić dalej zobaczymy czy odpali mam jeden minus na dworze jest -3 wieczorem dam znać czy chodzi idę skręcać pozdrawiam.
No jestem już na prostej pompka działa wszystko od , ale mam teraz 2 problem on tkwi w górnej części gaźnika , tam gdzie paliwo ma wchodzić za chu** nie da wejdzie zapchane , nawet sprężarka się spaliła co powiecie na to jak to zrobić ?
Expertise: Scooter Tuning the optical and mechanical