- po odpaleniu auta, przez pare(naście) minut gdy zmieniam bieg i przy wcisnieciu sprzegla obroty zaczynaja rosnac do 2.5-3k, obroty jałowe(?) rzadko kiedy trzymaja 0.8k przewaznie 1-1.5k
- strasznie smierdzi paliwem, wydaje mi sie ze to z komory silnika, z prawej gornej czesci. Dzis pod biedronka moglem spokojnie odnalezc auto na full parkingu po zapachu benzyny
![:o :o](./images/smilies/wow.gif)
- kolejna sprawa jest gdy powietrze dostaje sie do srodka z nawiewow nawet gdy ustawione sa na 0, w jaki sposob moge to ogarnac?
- gdy wjezdzam na stacje, nawet z 1/2 baku, 1/100 to podczas odkrecania korka ucieka spora ilosc powietrza, aczkolwiek nie zawsze, ostatnio sie tak zaczelo robic
- dzis wsiadajac rano do auta, przy dosc sporej wilgotnosci jak to u mnie w aucie bywa, wszystko zaparowane. Zapinam pasy, a one byly od dolu wilgotne? Jak i kierowcy tak i pasazera, ktoredy moze tam sie dostawac woda? Wilgoc?
To chyba wszystko, jesli cos nie jasno wytlumaczylem postaram sie odpowiedziec na poszczegolne niejasnosci, z gory dziekuje
![:) :)](./images/smilies/usmiech.gif)