EDIT: Nierówno pracuje. Różnica w aparatach z 4i5g? (b2)

Serce samochodu niedomaga ?
Damios
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: ndz 02 paź 2011, 11:12:10
Lokalizacja: Lublin/Jastków

EDIT: Nierówno pracuje. Różnica w aparatach z 4i5g? (b2)

#1

Post autor: Damios »

Jak w temacie, silnik D15B2 nie chce zapalić, wszystko działało. Zgasł i nie chce odpalic.
Paliwo jak i iskra jest.
OCB.?

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony wt 11 paź 2011, 18:11:14 przez Damios, łącznie zmieniany 2 razy.
dorikin
Pełnoprawny User
Posty: 68
Rejestracja: sob 13 sie 2011, 09:11:44
Lokalizacja: Chełmża
Kontakt:

#2

Post autor: dorikin »

Może pompa podaję paliwo ale np wtryski się zamknęły? Miałem taką sytuację kiedyś.
Przestawiony zapłon? Bo tak nic innego mi nie przychodzi na myśl.
rychulja

Re: Nie pali. Paliwo Jest Iskra też.

#3

Post autor: rychulja »

Damios pisze:Jak w temacie, silnik D15B2 nie chce zapalić, wszystko działało. Zgasł i nie chce odpalic.
Paliwo jak i iskra jest.
OCB.?

Pozdrawiam.
Sprawdź moduł zapłonowy , rozrząd, kompresje :) tak na początek :)
dorikin
Pełnoprawny User
Posty: 68
Rejestracja: sob 13 sie 2011, 09:11:44
Lokalizacja: Chełmża
Kontakt:

Re: Nie pali. Paliwo Jest Iskra też.

#4

Post autor: dorikin »

rychulja pisze:
Damios pisze:Jak w temacie, silnik D15B2 nie chce zapalić, wszystko działało. Zgasł i nie chce odpalic.
Paliwo jak i iskra jest.
OCB.?

Pozdrawiam.
Sprawdź moduł zapłonowy , rozrząd, kompresje :) tak na początek :)
Czy jakby był moduł zapłonowy walnięty to nie było by iskry? Piszę z własnego doświadczenia:)

Damios - masz immo?
Damios
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: ndz 02 paź 2011, 11:12:10
Lokalizacja: Lublin/Jastków

#5

Post autor: Damios »

Jutro sprawdzę rozrząd ale to raczej nie to, bo ładnie palił i nie odpalił rano poprostu..
A co to jest to immo. ? Chyba nie mam.
dorikin
Pełnoprawny User
Posty: 68
Rejestracja: sob 13 sie 2011, 09:11:44
Lokalizacja: Chełmża
Kontakt:

#6

Post autor: dorikin »

Immobiliser. Może się coś w nim pokrzaczyło.
Damios
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: ndz 02 paź 2011, 11:12:10
Lokalizacja: Lublin/Jastków

#7

Post autor: Damios »

Gdzie go szukac.? Dodam że auto odpala z kluczyka z innego samochodu.. Wiec chyba immo nie ma.
Awatar użytkownika
pit
Potrójny As
Posty: 324
Rejestracja: wt 14 kwie 2009, 19:24:09
Lokalizacja: Lublin/Piaski

#8

Post autor: pit »

sprawdź czy wtryski się otwierają i zamykają..
dorikin
Pełnoprawny User
Posty: 68
Rejestracja: sob 13 sie 2011, 09:11:44
Lokalizacja: Chełmża
Kontakt:

#9

Post autor: dorikin »

Również jestem za wtryskami.
Awatar użytkownika
pit
Potrójny As
Posty: 324
Rejestracja: wt 14 kwie 2009, 19:24:09
Lokalizacja: Lublin/Piaski

#10

Post autor: pit »

same wtryski to nie koniecznie mogły ulec zepsuciu, lecz element który nimi steruje..
rychulja

Re: Nie pali. Paliwo Jest Iskra też.

#11

Post autor: rychulja »

dorikin pisze:
rychulja pisze:
Damios pisze:Jak w temacie, silnik D15B2 nie chce zapalić, wszystko działało. Zgasł i nie chce odpalic.
Paliwo jak i iskra jest.
OCB.?

Pozdrawiam.
Sprawdź moduł zapłonowy , rozrząd, kompresje :) tak na początek :)
Czy jakby był moduł zapłonowy walnięty to nie było by iskry? Piszę z własnego doświadczenia:)

Damios - masz immo?
Jakby była cewka walnięta to nie było by iskry jak jest moduł walnięty to jest iskra ale nie pali :)
dorikin
Pełnoprawny User
Posty: 68
Rejestracja: sob 13 sie 2011, 09:11:44
Lokalizacja: Chełmża
Kontakt:

#12

Post autor: dorikin »

A widzisz, dobrze wiedzieć. Ja po prostu miałem taki przypadek i dlatego napisałem.
Damios
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: ndz 02 paź 2011, 11:12:10
Lokalizacja: Lublin/Jastków

#13

Post autor: Damios »

Ale czy moduł może sie od tak uszkodzic.?
Czy Moduł z OBD0 w civicu 4g i OBD0 z 5g jest taki sam.? To Bym podmienił na próbę. :rolleyes:

EDIT:

Moduł podmieniłem na tez z zelazka, i nic to nie dało. Zelazko odpaliło na tym z sedana, wiec jest ok.
Rozrząd sprawdzony jest ok.
Iskra jest.
Poprawiłem mase na pokrywie zaworów. Jest gdzieś jeszcze jakaś.? Oprócz ten na skrzyni.?
Dodam ze jak przekręcam na zapłon to nie podnosi mi sie wskazówka temperatury, dopiero jak zarzynam kręcic rozrusznikiem to sie rusza. W żelazku mam tak ze biore na zapłon i juz sie podnosi. Może to jest znak ze coś jest nie tak.?
Skończyły mi sie juz pomysły.
RastaMan81

#14

Post autor: RastaMan81 »

może komp masz walniety...
Damios
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: ndz 02 paź 2011, 11:12:10
Lokalizacja: Lublin/Jastków

#15

Post autor: Damios »

Komp, podmieniony na drugi i nadal to samo.
Jutro podmienie cały aparat z kablami i zobaczymy czy cos to da.

Edit:

Czy możliwe ze przez nie podczepioną to główną masę co idzie na skrzynie uszkodził sie aparat.?
Zrobiłem zaledwie kilka km bez tej masy i teraz nie chce odpalić.
Możliwe ze uszkodził sie jakiś czujnik położenia wału w aparacie czy coś, skoro jest iskra a nie pali.?
Damios
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: ndz 02 paź 2011, 11:12:10
Lokalizacja: Lublin/Jastków

#16

Post autor: Damios »

Aparat został podmieniony. Ale podmieniony na aparat z 4g.
Samochód ciężko ale zapalił, chodził ale nie równo.
Najprawdopodobniej kabelki w kostkach z 4i5g nie są w tych samych miejscach.
Bo iskra na wszystkich świecach jest, ale w złym momencie bo kicha w dolot.
Czy ktoś wie które kabelki trzeba zamienić miejscami w kostce z 4g w stosunku do kostki z 5g żeby było ok.?
RastaMan81

#17

Post autor: RastaMan81 »

aparat z 4g po prostu sie różni od tego z 5g wiec prponuje kupic wlasciwy aparat po prostu...
Awatar użytkownika
mlynek
Obeznany
Posty: 115
Rejestracja: czw 15 sty 2009, 18:52:43
Lokalizacja: Mielec

#18

Post autor: mlynek »

Damios pisze:Aparat został podmieniony. Ale podmieniony na aparat z 4g.
Samochód ciężko ale zapalił, chodził ale nie równo.
Najprawdopodobniej kabelki w kostkach z 4i5g nie są w tych samych miejscach.
no ale jak z 4g jak w 4g są inne kostki przy aparacie jak w 5g
Modyfikacje ECU i wiązek elektrycznych.
Damios
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: ndz 02 paź 2011, 11:12:10
Lokalizacja: Lublin/Jastków

#19

Post autor: Damios »

Kostki zostały zamienione, a przewody w nich według pinów przełożone, i teraz pytanie czy przypadkiem nie trzeba niektórych kabelków w tych kostkach zamienić, bo kolory są inne.
Awatar użytkownika
mlynek
Obeznany
Posty: 115
Rejestracja: czw 15 sty 2009, 18:52:43
Lokalizacja: Mielec

#20

Post autor: mlynek »

4g => 5g
WHT-BLU => WHT-BLU
ORN-BLU => ORN-BLU
WHT => BLU-YEL
ORN => BLU-GRN
WHT => YEL-GRN
Modyfikacje ECU i wiązek elektrycznych.
ODPOWIEDZ