EDIT: Nierówno pracuje. Różnica w aparatach z 4i5g? (b2)
EDIT: Nierówno pracuje. Różnica w aparatach z 4i5g? (b2)
Jak w temacie, silnik D15B2 nie chce zapalić, wszystko działało. Zgasł i nie chce odpalic.
Paliwo jak i iskra jest.
OCB.?
Pozdrawiam.
Paliwo jak i iskra jest.
OCB.?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony wt 11 paź 2011, 18:11:14 przez Damios, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Nie pali. Paliwo Jest Iskra też.
Sprawdź moduł zapłonowy , rozrząd, kompresjeDamios pisze:Jak w temacie, silnik D15B2 nie chce zapalić, wszystko działało. Zgasł i nie chce odpalic.
Paliwo jak i iskra jest.
OCB.?
Pozdrawiam.
![:) :)](./images/smilies/usmiech.gif)
![:) :)](./images/smilies/usmiech.gif)
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 68
- Rejestracja: sob 13 sie 2011, 09:11:44
- Lokalizacja: Chełmża
- Kontakt:
Re: Nie pali. Paliwo Jest Iskra też.
Czy jakby był moduł zapłonowy walnięty to nie było by iskry? Piszę z własnego doświadczenia:)rychulja pisze:Sprawdź moduł zapłonowy , rozrząd, kompresjeDamios pisze:Jak w temacie, silnik D15B2 nie chce zapalić, wszystko działało. Zgasł i nie chce odpalic.
Paliwo jak i iskra jest.
OCB.?
Pozdrawiam.tak na początek
Damios - masz immo?
Re: Nie pali. Paliwo Jest Iskra też.
Jakby była cewka walnięta to nie było by iskry jak jest moduł walnięty to jest iskra ale nie palidorikin pisze:Czy jakby był moduł zapłonowy walnięty to nie było by iskry? Piszę z własnego doświadczenia:)rychulja pisze:Sprawdź moduł zapłonowy , rozrząd, kompresjeDamios pisze:Jak w temacie, silnik D15B2 nie chce zapalić, wszystko działało. Zgasł i nie chce odpalic.
Paliwo jak i iskra jest.
OCB.?
Pozdrawiam.tak na początek
Damios - masz immo?
![:) :)](./images/smilies/usmiech.gif)
Ale czy moduł może sie od tak uszkodzic.?
Czy Moduł z OBD0 w civicu 4g i OBD0 z 5g jest taki sam.? To Bym podmienił na próbę.
EDIT:
Moduł podmieniłem na tez z zelazka, i nic to nie dało. Zelazko odpaliło na tym z sedana, wiec jest ok.
Rozrząd sprawdzony jest ok.
Iskra jest.
Poprawiłem mase na pokrywie zaworów. Jest gdzieś jeszcze jakaś.? Oprócz ten na skrzyni.?
Dodam ze jak przekręcam na zapłon to nie podnosi mi sie wskazówka temperatury, dopiero jak zarzynam kręcic rozrusznikiem to sie rusza. W żelazku mam tak ze biore na zapłon i juz sie podnosi. Może to jest znak ze coś jest nie tak.?
Skończyły mi sie juz pomysły.
Czy Moduł z OBD0 w civicu 4g i OBD0 z 5g jest taki sam.? To Bym podmienił na próbę.
![rolleyes :rolleyes:](./images/smilies/rolleyes.gif)
EDIT:
Moduł podmieniłem na tez z zelazka, i nic to nie dało. Zelazko odpaliło na tym z sedana, wiec jest ok.
Rozrząd sprawdzony jest ok.
Iskra jest.
Poprawiłem mase na pokrywie zaworów. Jest gdzieś jeszcze jakaś.? Oprócz ten na skrzyni.?
Dodam ze jak przekręcam na zapłon to nie podnosi mi sie wskazówka temperatury, dopiero jak zarzynam kręcic rozrusznikiem to sie rusza. W żelazku mam tak ze biore na zapłon i juz sie podnosi. Może to jest znak ze coś jest nie tak.?
Skończyły mi sie juz pomysły.
Komp, podmieniony na drugi i nadal to samo.
Jutro podmienie cały aparat z kablami i zobaczymy czy cos to da.
Edit:
Czy możliwe ze przez nie podczepioną to główną masę co idzie na skrzynie uszkodził sie aparat.?
Zrobiłem zaledwie kilka km bez tej masy i teraz nie chce odpalić.
Możliwe ze uszkodził sie jakiś czujnik położenia wału w aparacie czy coś, skoro jest iskra a nie pali.?
Jutro podmienie cały aparat z kablami i zobaczymy czy cos to da.
Edit:
Czy możliwe ze przez nie podczepioną to główną masę co idzie na skrzynie uszkodził sie aparat.?
Zrobiłem zaledwie kilka km bez tej masy i teraz nie chce odpalić.
Możliwe ze uszkodził sie jakiś czujnik położenia wału w aparacie czy coś, skoro jest iskra a nie pali.?
Aparat został podmieniony. Ale podmieniony na aparat z 4g.
Samochód ciężko ale zapalił, chodził ale nie równo.
Najprawdopodobniej kabelki w kostkach z 4i5g nie są w tych samych miejscach.
Bo iskra na wszystkich świecach jest, ale w złym momencie bo kicha w dolot.
Czy ktoś wie które kabelki trzeba zamienić miejscami w kostce z 4g w stosunku do kostki z 5g żeby było ok.?
Samochód ciężko ale zapalił, chodził ale nie równo.
Najprawdopodobniej kabelki w kostkach z 4i5g nie są w tych samych miejscach.
Bo iskra na wszystkich świecach jest, ale w złym momencie bo kicha w dolot.
Czy ktoś wie które kabelki trzeba zamienić miejscami w kostce z 4g w stosunku do kostki z 5g żeby było ok.?
no ale jak z 4g jak w 4g są inne kostki przy aparacie jak w 5gDamios pisze:Aparat został podmieniony. Ale podmieniony na aparat z 4g.
Samochód ciężko ale zapalił, chodził ale nie równo.
Najprawdopodobniej kabelki w kostkach z 4i5g nie są w tych samych miejscach.
Modyfikacje ECU i wiązek elektrycznych.