Strona 1 z 1
Problem z wiązką
: pn 23 gru 2013, 21:10:11
autor: kawalsraki
Witam mam taki problem chcialem zrobic swapa z d15b2 na d15z6 gdyz mój silnik kaput
wiec za tanie pieniadze kupilem silnik z osprzetem i kompem tylko ze nie bylo juz w nim wiazki silnikowej,myslalem ze to drobnostka a tu okazalo sie ze ciezko ja dostac .Wiec moje pytanie brzmi czy da sie jakos ta wiazke z d15b2 przerobic jezeli nie to jaka byla by najbardziej podobna i latwiej dostepna tzn z jakiego auta
: wt 24 gru 2013, 09:41:06
autor: Hakier
d15z6 nigdy nie był montowany w 5 gen i silnik najpewniej jest na obd2
jedyne sensowne wyjście to wsadzenie go z wiązkami z d16z6, osprzętem oraz kompem p28 z mapami pod ten silnik.
: ndz 19 sty 2014, 12:03:20
autor: Martino26
Szukaj wiazki od silnika z6 jesli nie dostaniesz w ostatnecznosci kup od silnika plus kabinowa d15b7 wystarczy dodac czujnik cisnienia oleju na Vtecu oraz wtyczke do samego zaworu vtec zamienic piny we wtyczce A zamiana pinu z jednego wtryskiwacza na zawor vtec i caly bajer z glowy
ale jazda sie zaczyna przy wianie kabinowki bo trzeba deske zwalic
: pn 20 sty 2014, 19:19:06
autor: bolek1403
Zeby wyjąć wiązke kabinową nie trzeba zwalać deski najlepszą i najtańszą są wiązki od b7 i ecu p28
: pn 20 sty 2014, 19:25:36
autor: Martino26
No moze i nie trzeba
ale jest wygodniej :)przynajmniej dla mnie Pozdr
: pn 20 sty 2014, 20:09:34
autor: Hakier
bolek1403 pisze:nie trzeba zwalać deski
no chciałbym zobaczyć jak zmieniasz wiązkę bez zrzucenia deski...
a w sumie wyjęcie deski z civica trwa z 15minut
: pn 20 sty 2014, 22:42:22
autor: bolek1403
Ta jasne już to widze jak zdejmujesz ją w 15 min hue hue hue koniec ot
: pn 20 sty 2014, 23:04:20
autor: Hakier
odkręcałeś kiedykolwiek deskę? bo nie wydaje mi się...
opisze ci w skrócie jak się wyciąga ją, i sam stwierdzisz czy tobie zajęło by to więcej niż 15 minut
zaczynasz od wykręcenia tunelu, w sumie 4 wkręty i jedna złączka do zapalniczki, potem rozpinasz złącze o nawiewów za tunelem, oraz odkręcasz schowek który jest na dwóch śrubkach i wkręcie, i osłonę nad nogami kierowcy, tam masz chyba 3 wkręty. pod nią masz 3 złącza przy skrzynce bezpieczników i ewentualnie od lusterek i szyberdachu jeśli posiadasz. później musisz opuścić kierownicę, żeby to zrobić wystarczy odkręcić dwie nakrętki m8 ma klucz 12 i cofnąć fotel żeby kolumna położyła się na podłodze. teraz zostaje ci wykręcenie deski, która trzyma się na 6 śrubach m6 i tyle. no chyba ze masz poduchy to musisz jeszcze dwie nakrętki odkręcić które trzymają poduchę pasażera i tyle, zabawy na całe 15 minut dla jednej kompetentnej osoby
może i ot, ale może koledze się przyda jak będzie ściągał deskę
: wt 21 sty 2014, 23:33:42
autor: bolek1403
Chetnie poswiece swoje eg na zlocie i sprawdzimy to z zegarkiem w ręku? Tak aby pokazać ze sie da?
: śr 22 sty 2014, 00:46:18
autor: Hakier
jak najbardziej nie ma problemu, tylko niestety na zlot się nie wybieram
jak będę w swoim wyciągał deskę to nagram ci piętnastominutowy filmik żebyś nie gadał że w chu*a lecę
: śr 22 sty 2014, 01:53:15
autor: bolek1403
Ok czekam; ) link podeslij na pw
: śr 22 sty 2014, 10:00:08
autor: ceelx
dobra koniec dywagacji
15min może i faktycznie przesadziłeś ale nie jest to jakoś cholernie trudne i czasochłonne
wiązka z z6 nie jest jakoś ciężko dostępna, ale też nie jest tania. jak koledzy wyżej pisali, szukaj z b7 i zostanie tylko dołożyć dwa kable.