Problem z wiązką
-
- Żółtodziób
- Posty: 1
- Rejestracja: pn 23 gru 2013, 21:00:32
- Lokalizacja: W-Wa
Problem z wiązką
Witam mam taki problem chcialem zrobic swapa z d15b2 na d15z6 gdyz mój silnik kaput
wiec za tanie pieniadze kupilem silnik z osprzetem i kompem tylko ze nie bylo juz w nim wiazki silnikowej,myslalem ze to drobnostka a tu okazalo sie ze ciezko ja dostac .Wiec moje pytanie brzmi czy da sie jakos ta wiazke z d15b2 przerobic jezeli nie to jaka byla by najbardziej podobna i latwiej dostepna tzn z jakiego auta
wiec za tanie pieniadze kupilem silnik z osprzetem i kompem tylko ze nie bylo juz w nim wiazki silnikowej,myslalem ze to drobnostka a tu okazalo sie ze ciezko ja dostac .Wiec moje pytanie brzmi czy da sie jakos ta wiazke z d15b2 przerobic jezeli nie to jaka byla by najbardziej podobna i latwiej dostepna tzn z jakiego auta
Zapier.da
Szukaj wiazki od silnika z6 jesli nie dostaniesz w ostatnecznosci kup od silnika plus kabinowa d15b7 wystarczy dodac czujnik cisnienia oleju na Vtecu oraz wtyczke do samego zaworu vtec zamienic piny we wtyczce A zamiana pinu z jednego wtryskiwacza na zawor vtec i caly bajer z glowy ale jazda sie zaczyna przy wianie kabinowki bo trzeba deske zwalic
Swapy, remonty silnikow , elektryka, elektornika , malowanie komór silnikowych, strojenie
odkręcałeś kiedykolwiek deskę? bo nie wydaje mi się...
opisze ci w skrócie jak się wyciąga ją, i sam stwierdzisz czy tobie zajęło by to więcej niż 15 minut
zaczynasz od wykręcenia tunelu, w sumie 4 wkręty i jedna złączka do zapalniczki, potem rozpinasz złącze o nawiewów za tunelem, oraz odkręcasz schowek który jest na dwóch śrubkach i wkręcie, i osłonę nad nogami kierowcy, tam masz chyba 3 wkręty. pod nią masz 3 złącza przy skrzynce bezpieczników i ewentualnie od lusterek i szyberdachu jeśli posiadasz. później musisz opuścić kierownicę, żeby to zrobić wystarczy odkręcić dwie nakrętki m8 ma klucz 12 i cofnąć fotel żeby kolumna położyła się na podłodze. teraz zostaje ci wykręcenie deski, która trzyma się na 6 śrubach m6 i tyle. no chyba ze masz poduchy to musisz jeszcze dwie nakrętki odkręcić które trzymają poduchę pasażera i tyle, zabawy na całe 15 minut dla jednej kompetentnej osoby
może i ot, ale może koledze się przyda jak będzie ściągał deskę
opisze ci w skrócie jak się wyciąga ją, i sam stwierdzisz czy tobie zajęło by to więcej niż 15 minut
zaczynasz od wykręcenia tunelu, w sumie 4 wkręty i jedna złączka do zapalniczki, potem rozpinasz złącze o nawiewów za tunelem, oraz odkręcasz schowek który jest na dwóch śrubkach i wkręcie, i osłonę nad nogami kierowcy, tam masz chyba 3 wkręty. pod nią masz 3 złącza przy skrzynce bezpieczników i ewentualnie od lusterek i szyberdachu jeśli posiadasz. później musisz opuścić kierownicę, żeby to zrobić wystarczy odkręcić dwie nakrętki m8 ma klucz 12 i cofnąć fotel żeby kolumna położyła się na podłodze. teraz zostaje ci wykręcenie deski, która trzyma się na 6 śrubach m6 i tyle. no chyba ze masz poduchy to musisz jeszcze dwie nakrętki odkręcić które trzymają poduchę pasażera i tyle, zabawy na całe 15 minut dla jednej kompetentnej osoby
może i ot, ale może koledze się przyda jak będzie ściągał deskę
dobra koniec dywagacji
15min może i faktycznie przesadziłeś ale nie jest to jakoś cholernie trudne i czasochłonne
wiązka z z6 nie jest jakoś ciężko dostępna, ale też nie jest tania. jak koledzy wyżej pisali, szukaj z b7 i zostanie tylko dołożyć dwa kable.
15min może i faktycznie przesadziłeś ale nie jest to jakoś cholernie trudne i czasochłonne
wiązka z z6 nie jest jakoś ciężko dostępna, ale też nie jest tania. jak koledzy wyżej pisali, szukaj z b7 i zostanie tylko dołożyć dwa kable.
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad