Podwozie-zabezpieczenie

MaciejWU
Forumowy As
Posty: 184
Rejestracja: pn 03 cze 2013, 09:47:48
Lokalizacja: SBE

Podwozie-zabezpieczenie

#1

Post autor: MaciejWU »

Siemka.Słuchajcie mam takie pytanie.czym najlepiej zabezpieczyć podwozie?rozchodzi mi się o takie rzeczy jak np bitex,boll,chlorokauczuk?jakiś inny w miare dostępny i nie aż tak drogi środek do konserwacji podwozi samochodowych?i czy najlepiej jest to robić sprayem np poprzez kompresor czy normalnie pędzlem?wiem,że trzeba uważać na elementy które sie grzeją tłumik rury.Jakieś porady,ktoś to robił?dzięki z góry.
Nie ważne przy czym stoisz.Ważne jak tym jeździsz.
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4501
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#2

Post autor: Grzesieek »

Jest taki jakiś kozacki podkład, dajesz go na podłogę i wszędzie tam, gdzie będziesz dawał zabezpieczenie. Jak wyschnie dajesz na to Bitex albo coś w tym stylu. Jest pełno "szkół" jak zrobić zabezpieczenie.
Paweł.
Nałogowiec
Posty: 921
Rejestracja: śr 22 lut 2012, 16:29:45

#3

Post autor: Paweł. »

Ja zawsze maluję bitexem, takim na pędzel. Polecam też zabezpieczyć progi od wewnątrz preparatem do profili zamkniętych, koszt mały bo ja za Troton dałem 18zł.
MaciejWU
Forumowy As
Posty: 184
Rejestracja: pn 03 cze 2013, 09:47:48
Lokalizacja: SBE

#4

Post autor: MaciejWU »

A te progi od wewnatrz to trzeba zdjąc ten plastik co jest na nich nie?
Nie ważne przy czym stoisz.Ważne jak tym jeździsz.
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4501
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#5

Post autor: Grzesieek »

Najlepiej, ale można nie zdejmować. W tylnym nadkolu masz gumową zaślepkę do tego profilu.

A i całe zabezpieczenie najlepiej chyba kompresorem.
MaciejWU
Forumowy As
Posty: 184
Rejestracja: pn 03 cze 2013, 09:47:48
Lokalizacja: SBE

#6

Post autor: MaciejWU »

Tak myślałem o kompresorze.musze tylko specjalna końcówkę do zabezpieczeń bo taki zwykły pistolet się nie nadaje nie.albo w sprayu są tez takie ustrojstwa nie?np chyba boll.
Nie ważne przy czym stoisz.Ważne jak tym jeździsz.
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4501
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#7

Post autor: Grzesieek »

Jak nie masz dostępu do kompresora i odpowiedniego "pistoletu" czy końcówki- jak wolisz, to spray też jest jakimś wyjściem. Ale na pewno kompresor lepszy.
Blacha
Żółtodziób
Posty: 9
Rejestracja: czw 01 wrz 2011, 22:42:19
Lokalizacja: Pomorskie

#8

Post autor: Blacha »

Ja robiłem konserwacje podwozia ,,kompresorem'' jakieś dwa lata temu , kupiłem pistolet na który wkręcasz pojemnik z ,, bitex , baranek czy cuś takiego , nie pamiętam co to za ustrojstwo było , znajomy mechanik mi polecił , tylko wyczyść dobrze podwozie z wszelkiego syfu itp. zanim zaczniesz pryskać , a jak masz tam rudą to najpierw się jej pozbądz ;) niedawno zaglądałem jak tam sie ma podwozie przed zimą bo może coś dolega , ale pistolet dotarł wszędzie bo nie mam niespodzianek, Trzyma jak trzeba :flex:
bitner200
Pełnoprawny User
Posty: 76
Rejestracja: pt 02 lis 2012, 23:50:07
Lokalizacja: Szczytna

#9

Post autor: bitner200 »

Ja zabezpieczalem masą do konserwacji podwozia na pedzel z bolla i bardzo dobrze trzyma :-D
tupski
Berbeć
Posty: 49
Rejestracja: pn 11 lis 2013, 23:06:42
Lokalizacja: Warszawa

#10

Post autor: tupski »

Jeżeli masz ogniska korozji to oczyść, wiertarka druciak i poszedł potem nałóż Brunox, jak to wyschnie polecam coreenę (okrętówka na rdzę) potem bitex a do profili zamkniętych preparat to Fluidol.

Biteź i fluidol najłatwiej kompresorem ale nie trzeba specjalnych końcówek do tego kupujesz w puszkach to rozcieńczasz trochę benzyną ekstrakcyjną i zwykłą ropownicą nałożysz bez problemu, wielokrotnie to robiłem i świetnie się sprawdza.\
pozdrawiam
ODPOWIEDZ