Strona 1 z 1

kupno silnika

: pn 18 lut 2013, 23:47:15
autor: witchdog
Mam pytanie do wyjadaczy tematu. Trafia mi się silnik 1,6 vtec z rozbitej budy. Nie jestem pewien czy to czasem nie jest d16z6 ale nie wiem. Dopiero będę go oglądał. Moje pytanie brzmi. Na co zwrócić uwagę, by nie wtopić. Gdzie wycieki oleju są bardziej poważne, a gdzie mogą być jedynie błahostką. Może ktoś przerabiał podobną historię i podzieli się uwagami.

: śr 20 lut 2013, 14:46:59
autor: SiVy
Wycieki z silnika to najmniej istotna sprawa.

ale najbardziej wkurzający jest uszczelniacz pompy oleju( bedzie mokro w okolicach rozrzadu na dole) drugi wkurzający wyciek jest miedzy skrzynią a silnikiem. Inne wycieki to juz pikuś.

: śr 20 lut 2013, 14:48:20
autor: K23
Wycieki oleju to moim zdaniem nie jest koszmarny problem. Czy to z miski, czy spod pokrywy, czy jakiś simering, to wszystko wymienisz i będzie dobrze. Pytanie co się dzieje w środku tego silnika. Oczywiście zawsze lepiej kupić ładny, czysty, bez wycieków, jednak nie wygląd powinien być priorytetem. Możesz ten silnik w ogóle odpalić, nawet bez jeżdżenia?

: pn 25 lut 2013, 09:16:36
autor: Dj Diablo
Kwapcio23 pisze:Wycieki oleju to moim zdaniem nie jest koszmarny problem. Czy to z miski, czy spod pokrywy, czy jakiś simering, to wszystko wymienisz i będzie dobrze. Pytanie co się dzieje w środku tego silnika. Oczywiście zawsze lepiej kupić ładny, czysty, bez wycieków, jednak nie wygląd powinien być priorytetem. Możesz ten silnik w ogóle odpalić, nawet bez jeżdżenia?
dokładnie odpal sobie jak masz możliwość żeby później nie było nie spodzianek jak go założysz do siebie np bedzie gotował wode odpal u gościa jak masz mozliwość :-)

: wt 12 mar 2013, 23:42:38
autor: jetson
Jak jest mozliwosc odpalenia na miejscu to poczekaj jak sie nagrzeje. Zakrec nim pod odcinke pusc gaz i jak zejdzie do 5 tys obr. znowu dokrec go do odcinki. Jak pusci dymka na niebiesko to pierscienie olejowe kaput.