Strona 1 z 3

Minime, Wielopunkt D15B2

: śr 18 lip 2012, 20:31:27
autor: Pawelll
Mam D15B2 i zastanawiam się nad paroma modami w silniku i mam kilka pytań:
1 Jaki byłby koszt przejścia na wielopunkt?
2 Jaki byłby koszt zrobienia minime z d16z6 na seryjnym d15b2 i jaka byłaby wtedy moc ??

Chodzi mi o koszty samych części, bez robocizny
Bo nie wiem czy inwestować w ten motor czy lepiej zmienić cały silnik

Z góry dzięki za pomoc

: śr 18 lip 2012, 21:59:22
autor: Kondraczek
Pawelll pisze:1 Jaki byłby koszt przejścia na wielopunkt?
Na gratach Z2, lub A6 to maks 350zeta, na lajcie można zmieścić się w 300. A jak chcesz robić na gratach B7 to z 700zł.

: śr 18 lip 2012, 22:19:50
autor: Grzesieek
Użyj szukajki, są odpowiedzi na wszystkie twoje pytania.

: czw 19 lip 2012, 15:55:26
autor: Pawelll
Nie mogłem znaleźć konkretnej odpowiedzi na moje pytania.
Wiec jaki jest koszt przejścia na mpfi? bo moc to 100km i jaki koszt minime z d15b2 na gratach z6 i jaka moc, po samym minime?

Koszty samych części bez robocizny

: czw 19 lip 2012, 20:38:58
autor: Kondraczek

: czw 19 lip 2012, 22:12:31
autor: Pawelll
Na częściach z z2 wiem że może zostać komputer, ale jaką moc osiągnie ??
bo na gratach z b7 będzie 101km

: sob 21 lip 2012, 00:38:38
autor: Cichacz
Jak robisz to rób od razu na z6 wraz z głowicą
Może trochę więcej ale na pewno taniej wyjdzie niż jak zrobisz z d15b7 a potem zapragniesz vitka..

: sob 21 lip 2012, 10:01:10
autor: Pawelll
Na początek myślałem nad wielopunktem tanim kosztem, a później swap D16A9 albo jakaś B-seria.

Jaką moc będzie miał d15b2 na wielopunktowym wtrysku na gratach z2 ?

: sob 21 lip 2012, 10:07:38
autor: niuniexPL
100-105km będzie, a to już odczujesz w przyśpieszaniu... :) Sam się zastanawiam co by tu włożyć i od czego, bo też mi mocy już braknąć zaczyna :P

: sob 21 lip 2012, 11:15:40
autor: Cichacz
Pawelll pisze:Na początek myślałem nad wielopunktem tanim kosztem, a później swap D16A9 albo jakaś B-seria.

Jaką moc będzie miał d15b2 na wielopunktowym wtrysku na gratach z2 ?
A to zmienia postać rzeczy , aczkolwiek nie pakuj d16a9 - problematyczny silnik , ze zdrowego d15 da się więcej wycisnąć ( tanim kosztem oczywiście ) , b jak najbardziej :flex:

: sob 21 lip 2012, 14:05:24
autor: Olek60
ja bym się nawet nie bawił w MPFI tylko od razu mini-me. Przy d15 na wydechu i dolocie wypluje możliwe ok 140KM. Co więcej chcieć od d-serii?

: sob 21 lip 2012, 16:57:49
autor: Pawelll
na częściach z2 będzie tyle samo mocy co na b7 ?
Czyli części z silnika D16Z2??

Olek60 ja puki co u siebie bd chciał osiągnąć ok 120km i pojeździć z 2 lata a później zmienie fure :P

: sob 21 lip 2012, 20:54:20
autor: Kondraczek
Pawelll pisze:na częściach z2 będzie tyle samo mocy co na b7 ?
Coś koło tego, niektórzy twierdzą że nawet troche więcej.
Na częściach z z2 wiem że może zostać komputer,
Nie może.
Tu masz wszystko co chesz wiedzieć o mpfi na gratach z2,a6
http://www.civicklub.pl/forum/showthrea ... FI-na-OBD0

: ndz 22 lip 2012, 04:56:11
autor: Cichacz
Na swap wielopunktu potrzebujesz :
- aparat zapłonowy
- komputer
- wiązkę ( można ją przerobić ale to gra nie warta świeczki )
- kolektor ssący
- listwę wtryskową

Na częściach z d15b7 jest dokładnie tyle samo mocy co z z2 , z2 ma o 10 koni więcej ponieważ ma inny wałek rozrządu i minimalnie większą pojemność.

: pn 23 lip 2012, 18:29:01
autor: Pawelll
Cichacz pisze:Na swap wielopunktu potrzebujesz :
- aparat zapłonowy
- komputer
- wiązkę ( można ją przerobić ale to gra nie warta świeczki )
- kolektor ssący
- listwę wtryskową
Wszystkie te części z silnika D16Z2 ??
wiązka potrzebna tylko dlatego że są inne kostki przy kolektorze czy coś jeszcze??

Możecie mi wytłumaczyć co to jest "OBD0 i OBD1" bo honde mam od początku lipca i nie wszystko jeszcze rozkminiłem.

: pn 23 lip 2012, 18:41:13
autor: Kondraczek
Pawelll pisze:Wszystkie te części z silnika D16Z2 ??
Jak z Z2 to wiązki nie potrzebujesz bo dokładasz tylko 4kable do swojej. Do tego trzeba dodać jeszcze resistorbox, chyba że założysz wtryski z np. B7.
Jeżeli graty z B7 to wtedy wiązka jak najbardziej mile widziana.

: wt 24 lip 2012, 04:26:24
autor: Cichacz
Pawelll pisze:
Cichacz pisze:Na swap wielopunktu potrzebujesz :
- aparat zapłonowy
- komputer
- wiązkę ( można ją przerobić ale to gra nie warta świeczki )
- kolektor ssący
- listwę wtryskową
Wszystkie te części z silnika D16Z2 ??
wiązka potrzebna tylko dlatego że są inne kostki przy kolektorze czy coś jeszcze??

Możecie mi wytłumaczyć co to jest "OBD0 i OBD1" bo honde mam od początku lipca i nie wszystko jeszcze rozkminiłem.
z6!!
mam nawet takie do sprzedania za 1000 zł sprawdź w dział sprzedam.

: śr 25 lip 2012, 18:19:01
autor: Pawelll
Z tego co czytałem to na gratach D16Z2 najtaniej zrobić wielopunkt, a nie Z6

: śr 25 lip 2012, 19:19:06
autor: Cichacz
jest drożej , ale taniej niż wtedy jak zbraknie mocy i bedziesz chciał vitka.

: śr 25 lip 2012, 21:00:37
autor: Pawelll
ja chce tylko zrobić w niej wielopunkt vtec-a nie planuje do tej budy :P

Wiec odpowiedzcie mi jak to wygląda na gratach z z2