Minime, Wielopunkt D15B2

Pawelll
Forumowy As
Posty: 168
Rejestracja: śr 11 kwie 2012, 15:26:46
Lokalizacja: kg

Minime, Wielopunkt D15B2

#1

Post autor: Pawelll »

Mam D15B2 i zastanawiam się nad paroma modami w silniku i mam kilka pytań:
1 Jaki byłby koszt przejścia na wielopunkt?
2 Jaki byłby koszt zrobienia minime z d16z6 na seryjnym d15b2 i jaka byłaby wtedy moc ??

Chodzi mi o koszty samych części, bez robocizny
Bo nie wiem czy inwestować w ten motor czy lepiej zmienić cały silnik

Z góry dzięki za pomoc
Kondraczek
Podwójny As
Posty: 244
Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
Lokalizacja: Bezwola/Lublin

#2

Post autor: Kondraczek »

Pawelll pisze:1 Jaki byłby koszt przejścia na wielopunkt?
Na gratach Z2, lub A6 to maks 350zeta, na lajcie można zmieścić się w 300. A jak chcesz robić na gratach B7 to z 700zł.
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4504
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#3

Post autor: Grzesieek »

Użyj szukajki, są odpowiedzi na wszystkie twoje pytania.
Pawelll
Forumowy As
Posty: 168
Rejestracja: śr 11 kwie 2012, 15:26:46
Lokalizacja: kg

#4

Post autor: Pawelll »

Nie mogłem znaleźć konkretnej odpowiedzi na moje pytania.
Wiec jaki jest koszt przejścia na mpfi? bo moc to 100km i jaki koszt minime z d15b2 na gratach z6 i jaka moc, po samym minime?

Koszty samych części bez robocizny
Kondraczek
Podwójny As
Posty: 244
Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
Lokalizacja: Bezwola/Lublin

#5

Post autor: Kondraczek »

Pawelll
Forumowy As
Posty: 168
Rejestracja: śr 11 kwie 2012, 15:26:46
Lokalizacja: kg

#6

Post autor: Pawelll »

Na częściach z z2 wiem że może zostać komputer, ale jaką moc osiągnie ??
bo na gratach z b7 będzie 101km
Cichacz
Forumowy As
Posty: 170
Rejestracja: czw 01 gru 2011, 19:39:22
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#7

Post autor: Cichacz »

Jak robisz to rób od razu na z6 wraz z głowicą
Może trochę więcej ale na pewno taniej wyjdzie niż jak zrobisz z d15b7 a potem zapragniesz vitka..
Pawelll
Forumowy As
Posty: 168
Rejestracja: śr 11 kwie 2012, 15:26:46
Lokalizacja: kg

#8

Post autor: Pawelll »

Na początek myślałem nad wielopunktem tanim kosztem, a później swap D16A9 albo jakaś B-seria.

Jaką moc będzie miał d15b2 na wielopunktowym wtrysku na gratach z2 ?
niuniexPL
Natchniony
Posty: 1940
Rejestracja: wt 09 sie 2011, 19:34:51

#9

Post autor: niuniexPL »

100-105km będzie, a to już odczujesz w przyśpieszaniu... :) Sam się zastanawiam co by tu włożyć i od czego, bo też mi mocy już braknąć zaczyna :P
Cichacz
Forumowy As
Posty: 170
Rejestracja: czw 01 gru 2011, 19:39:22
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#10

Post autor: Cichacz »

Pawelll pisze:Na początek myślałem nad wielopunktem tanim kosztem, a później swap D16A9 albo jakaś B-seria.

Jaką moc będzie miał d15b2 na wielopunktowym wtrysku na gratach z2 ?
A to zmienia postać rzeczy , aczkolwiek nie pakuj d16a9 - problematyczny silnik , ze zdrowego d15 da się więcej wycisnąć ( tanim kosztem oczywiście ) , b jak najbardziej :flex:
Olek60

#11

Post autor: Olek60 »

ja bym się nawet nie bawił w MPFI tylko od razu mini-me. Przy d15 na wydechu i dolocie wypluje możliwe ok 140KM. Co więcej chcieć od d-serii?
Pawelll
Forumowy As
Posty: 168
Rejestracja: śr 11 kwie 2012, 15:26:46
Lokalizacja: kg

#12

Post autor: Pawelll »

na częściach z2 będzie tyle samo mocy co na b7 ?
Czyli części z silnika D16Z2??

Olek60 ja puki co u siebie bd chciał osiągnąć ok 120km i pojeździć z 2 lata a później zmienie fure :P
Kondraczek
Podwójny As
Posty: 244
Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
Lokalizacja: Bezwola/Lublin

#13

Post autor: Kondraczek »

Pawelll pisze:na częściach z2 będzie tyle samo mocy co na b7 ?
Coś koło tego, niektórzy twierdzą że nawet troche więcej.
Na częściach z z2 wiem że może zostać komputer,
Nie może.
Tu masz wszystko co chesz wiedzieć o mpfi na gratach z2,a6
http://www.civicklub.pl/forum/showthrea ... FI-na-OBD0
Cichacz
Forumowy As
Posty: 170
Rejestracja: czw 01 gru 2011, 19:39:22
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#14

Post autor: Cichacz »

Na swap wielopunktu potrzebujesz :
- aparat zapłonowy
- komputer
- wiązkę ( można ją przerobić ale to gra nie warta świeczki )
- kolektor ssący
- listwę wtryskową

Na częściach z d15b7 jest dokładnie tyle samo mocy co z z2 , z2 ma o 10 koni więcej ponieważ ma inny wałek rozrządu i minimalnie większą pojemność.
Pawelll
Forumowy As
Posty: 168
Rejestracja: śr 11 kwie 2012, 15:26:46
Lokalizacja: kg

#15

Post autor: Pawelll »

Cichacz pisze:Na swap wielopunktu potrzebujesz :
- aparat zapłonowy
- komputer
- wiązkę ( można ją przerobić ale to gra nie warta świeczki )
- kolektor ssący
- listwę wtryskową
Wszystkie te części z silnika D16Z2 ??
wiązka potrzebna tylko dlatego że są inne kostki przy kolektorze czy coś jeszcze??

Możecie mi wytłumaczyć co to jest "OBD0 i OBD1" bo honde mam od początku lipca i nie wszystko jeszcze rozkminiłem.
Kondraczek
Podwójny As
Posty: 244
Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
Lokalizacja: Bezwola/Lublin

#16

Post autor: Kondraczek »

Pawelll pisze:Wszystkie te części z silnika D16Z2 ??
Jak z Z2 to wiązki nie potrzebujesz bo dokładasz tylko 4kable do swojej. Do tego trzeba dodać jeszcze resistorbox, chyba że założysz wtryski z np. B7.
Jeżeli graty z B7 to wtedy wiązka jak najbardziej mile widziana.
Cichacz
Forumowy As
Posty: 170
Rejestracja: czw 01 gru 2011, 19:39:22
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#17

Post autor: Cichacz »

Pawelll pisze:
Cichacz pisze:Na swap wielopunktu potrzebujesz :
- aparat zapłonowy
- komputer
- wiązkę ( można ją przerobić ale to gra nie warta świeczki )
- kolektor ssący
- listwę wtryskową
Wszystkie te części z silnika D16Z2 ??
wiązka potrzebna tylko dlatego że są inne kostki przy kolektorze czy coś jeszcze??

Możecie mi wytłumaczyć co to jest "OBD0 i OBD1" bo honde mam od początku lipca i nie wszystko jeszcze rozkminiłem.
z6!!
mam nawet takie do sprzedania za 1000 zł sprawdź w dział sprzedam.
Pawelll
Forumowy As
Posty: 168
Rejestracja: śr 11 kwie 2012, 15:26:46
Lokalizacja: kg

#18

Post autor: Pawelll »

Z tego co czytałem to na gratach D16Z2 najtaniej zrobić wielopunkt, a nie Z6
Cichacz
Forumowy As
Posty: 170
Rejestracja: czw 01 gru 2011, 19:39:22
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#19

Post autor: Cichacz »

jest drożej , ale taniej niż wtedy jak zbraknie mocy i bedziesz chciał vitka.
Pawelll
Forumowy As
Posty: 168
Rejestracja: śr 11 kwie 2012, 15:26:46
Lokalizacja: kg

#20

Post autor: Pawelll »

ja chce tylko zrobić w niej wielopunkt vtec-a nie planuje do tej budy :P

Wiec odpowiedzcie mi jak to wygląda na gratach z z2
ODPOWIEDZ