Strona 1 z 1

Białe zważone mleko z chlodnicy.

: sob 11 lut 2012, 11:57:32
autor: Michal2707
Witam, dzis mialem dosc dziwny przypadek otóz, auto zapalilo przy -16, ruszylem w droge, ok 15 km do celu, po 5 km zaczal wariowac wskaznik temp, podszedl az na czerwone pole, zatrzymalem sie, sprawdzilem plyn, weze(bardzo gorace, oparzyc sie szlo), z nawiewow gorace powietrze.. poczekalem, ruszylem dalej.. Wskaznik nadal utrzymywal sie na czerwonym polu, dojechalem do celu, zgasilem auto, odstalem 5 min a gdy wracalem wskaznik spadl do min i tak utrzymywal sie az do powrotu, z nawiewow lecialo dosc chlodne powietrze a po dotarciu do domu i odkreceniu korka od chlodnicy, zaczela wylatywac jakas substancja o nazwie jak w temacie. trwalo to od minuty.
Co moze byc przyczyna ? Mozliwe ze termostat sie zawiesil?

: sob 11 lut 2012, 14:09:41
autor: Laskosz
Ja też bym podejrzewał termostat

: sob 11 lut 2012, 17:17:39
autor: Dj Diablo
albo chłodnica zatkana

: ndz 12 lut 2012, 21:52:06
autor: SCKAPE
zwarzone mleko - to może uszczelka pod głowicą i olej do wody sie dostał.. nie dymila za bardzo na biało?

: pn 13 lut 2012, 14:58:35
autor: gruszecky
termostat /uszkodzony czujnik chłodnicy i w nastepstwie poszla uszczelka pod glowicą

: pn 13 lut 2012, 18:46:20
autor: Sheeva
może ci płyn w układzie przymarzł trochę i dlatego sie zagrzał, ponieważ termostat nie mógł się otworzyć no i dużym twoim błędem było to że nie zgasiłeś silnika zaraz po tym jak temperatura sie podniosła ponad normę. Jeżeli chodzi o uszczelkę to nie koniecznie sprawdź na bagnecie czy nie ma plam wody i czy też pod korkiem oleju jak się sprawa ma.

Pewnie tak jak koledzy wyżej mówią uszczelka do wymiany, w najgorszym wypadku pęknięty cylinder :tak: Miałem styczność z takimi przypadkami jak pęknięte cylindry :)

: pn 13 lut 2012, 21:31:41
autor: Michal2707
kopci na bialo, i do tego ogromne cisnienie z korka chlodnicy po otworzeniu;/ chyba uszczelka, wodu na bagnecie ani pod korkiem nie ma .

: pn 13 lut 2012, 22:32:54
autor: Zientas
kłania sie do wymiany uszczelka pod głowicą;)