Białe zważone mleko z chlodnicy.

Michal2707

Białe zważone mleko z chlodnicy.

#1

Post autor: Michal2707 »

Witam, dzis mialem dosc dziwny przypadek otóz, auto zapalilo przy -16, ruszylem w droge, ok 15 km do celu, po 5 km zaczal wariowac wskaznik temp, podszedl az na czerwone pole, zatrzymalem sie, sprawdzilem plyn, weze(bardzo gorace, oparzyc sie szlo), z nawiewow gorace powietrze.. poczekalem, ruszylem dalej.. Wskaznik nadal utrzymywal sie na czerwonym polu, dojechalem do celu, zgasilem auto, odstalem 5 min a gdy wracalem wskaznik spadl do min i tak utrzymywal sie az do powrotu, z nawiewow lecialo dosc chlodne powietrze a po dotarciu do domu i odkreceniu korka od chlodnicy, zaczela wylatywac jakas substancja o nazwie jak w temacie. trwalo to od minuty.
Co moze byc przyczyna ? Mozliwe ze termostat sie zawiesil?
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2688
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#2

Post autor: Laskosz »

Ja też bym podejrzewał termostat
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Dj Diablo
Potrójny As
Posty: 473
Rejestracja: sob 07 sie 2010, 20:29:14
Lokalizacja: Pcim

#3

Post autor: Dj Diablo »

albo chłodnica zatkana
Awatar użytkownika
SCKAPE
Nałogowiec
Posty: 974
Rejestracja: sob 23 lip 2011, 16:44:28
Lokalizacja: Stockport

#4

Post autor: SCKAPE »

zwarzone mleko - to może uszczelka pod głowicą i olej do wody sie dostał.. nie dymila za bardzo na biało?
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1696
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#5

Post autor: gruszecky »

termostat /uszkodzony czujnik chłodnicy i w nastepstwie poszla uszczelka pod glowicą
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
Sheeva
Forumowy As
Posty: 173
Rejestracja: wt 23 lis 2010, 20:18:05
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

#6

Post autor: Sheeva »

może ci płyn w układzie przymarzł trochę i dlatego sie zagrzał, ponieważ termostat nie mógł się otworzyć no i dużym twoim błędem było to że nie zgasiłeś silnika zaraz po tym jak temperatura sie podniosła ponad normę. Jeżeli chodzi o uszczelkę to nie koniecznie sprawdź na bagnecie czy nie ma plam wody i czy też pod korkiem oleju jak się sprawa ma.

Pewnie tak jak koledzy wyżej mówią uszczelka do wymiany, w najgorszym wypadku pęknięty cylinder :tak: Miałem styczność z takimi przypadkami jak pęknięte cylindry :)
-
No Roll = No Fun
Michal2707

#7

Post autor: Michal2707 »

kopci na bialo, i do tego ogromne cisnienie z korka chlodnicy po otworzeniu;/ chyba uszczelka, wodu na bagnecie ani pod korkiem nie ma .
Zientas
Potrójny As
Posty: 372
Rejestracja: czw 20 paź 2011, 14:02:05
Lokalizacja: Żory

#8

Post autor: Zientas »

kłania sie do wymiany uszczelka pod głowicą;)
ODPOWIEDZ