Strona 3 z 3

: pn 06 sie 2012, 17:55:37
autor: Pawelll
Mam pytanie opłaca się swapować na D16Z2 czy na D15b2 z wielopunktem i wałkiem od z2 będzie taka sama moc??

: pn 06 sie 2012, 18:05:01
autor: Piterex
no niby tak by na to wychodziło że moc na d15b2 plus wielopunkt i wałek od z2 daje tyle samo co z2 ale myślę że prosciej i mniej roboty jest przy swapie wielopunktu i później wałkach itp

: śr 08 sie 2012, 21:41:47
autor: kubczak88
pozwole sobie się podpiąć pod temat... robiłem 'ostatnio' przejście na wielopunkt (d15b2=>b7), wszystko ładnie cacy, tylko nie mogę po dodaniu gazu przekroczyć 2k RPM... obroty rosną właśnie do tej wartości i skaczą o 100-150 RPM, a gdy depnąć gaz do dechy jest tak samo z tą różnicą że jest głośniej... na początku sądziłem, że jest to spowodowane złym zapłonem, bo gdy gasiłem silnik, ten jeszcze chwile po przekręceniu kluczyka na pozycję "0" jeszcze chwile się trząsł... w necie nic nie znalazłem i nie wiem co to może być... jak sądzicie- może to być przez pompke paliwa? niby w przejściu z b2 na b7 nie trzeba tego elementu wymieniać, ale to już jedyna rzecz, która przychodzi mi do głowy ... :/ proszę o pomoc

: czw 09 sie 2012, 23:22:46
autor: wojtu
Błędów żadnych nie wyrzuca?
Może z wiązką jest coś nie tak, czujnik położenia przepustnicy (TPS) masz dobrze podłączony? bo wtyczki są przy kolektorze identyczne i idzie się pomylić.

: ndz 12 sie 2012, 18:00:05
autor: kubczak88
tak jak mówisz- źle podłączony TPS. Kabelki trzeba było na odwrót przelutować i było ok :)
pocieszyłem się sie pełnym wtryskiem koło 24h... na 90% piardła uszczelka pod głowicą... : /