Strona 2 z 2

: ndz 10 lip 2011, 23:37:39
autor: Infi
no i jesli ktos ma kupic eibacha za prawie 600zeta a chce miec z 2cm mniej to ja bym wolal uciac 1 zwoj.

: ndz 10 lip 2011, 23:38:23
autor: CYkada
zalezy jak na to patrzysz, obcinasz springa który jest strasznie miekki, po obcięciu jest nadal miekki i do tego krótszy...

: pn 11 lip 2011, 00:53:44
autor: K23
Ja widziałem co się stało z obciętą sprężyną we Fiacie Seicento podczas jazdy na torze i mi to wystarczy. Fakt, jeśli ktoś jeździ spokojnie, może i przelatać 100 tysięcy i nic się nie stanie, ale może być ten jeden jedyny raz, że koło wpadnie w dziurę, albo omijając psa na wsi/wpadając w poślizg na oblodzonej drodze przechyli mu się mocno samochód i coś zrobi "brzdęk" bo będzie zrobione po domowemu. :/
Ja tam jeżdżę na serii na razie i nie mam problemu z tym, że samochód "nie wygląda", ale z drugiej strony nie mam stresów. ;)

: pn 11 lip 2011, 01:16:41
autor: młody
na niektórych elementach samochodu nie powinno się oszczędzać czy iść powiedzmy na " skróty " :) nie jestem też kimś kto wkłada nie wiadomo ile pieniędzy w samochód, ale jeśli już ktoś chce coś modzić w samochodzie to powinien robić to po ludzku ;) bo jednemu po ucieciu tych 2 zwojów pojezdzi te 15 tys km a drugiemu padnie zaraz po ucieciu 1 zwoja :) chcesz mieć niżej ? i tak te pieniadze predzej czy pozniej bedziesz musiał wydać, ja mam takie podejście :)
Infi pisze:no i jesli ktos ma kupic eibacha za prawie 600zeta a chce miec z 2cm mniej to ja bym wolal uciac 1 zwoj.
szczerze ? ja nie :) i jest tu pewnie też kilka innych osób, które wolałyby wydać te pieniądze i mieć coś pewnego, a nie jezdzic i spogladac na licznik z myślą ile jeszcze kilometrów zrobie po ucinaniu sprężyn

: pn 11 lip 2011, 19:37:47
autor: hayboss
ale przecież sprężyna nie jest hartowana równomiernie tylko stopniowo im bliżej środka tym mniej hartowana czyli bardziej miękka . moje zdanie jest takie jesli Cię na coś nie stać a możesz to zrobić sam ale tylko wtedy gdy nie jest to niebezpieczne . jeżeli nie masz oleju lub płynu to zatrzesz silnik i możesz go wyremontować albo kupić drugi ale jak przekombinujesz za zawiasem heblami albo gumami to niestety ale możesz nie mieć okazji wyremontować auta . a tak poważnie gdybym miał kupować markowe springi i je skracać to wolałbym kupić jamexy ....to jest podobna sytuacja jakby ktoś wziął wiertarkę i w tarczach otworów na wiercił ...

: pn 11 lip 2011, 19:43:39
autor: młody
hayboss pisze:moje zdanie jest takie jesli Cię na coś nie stać a możesz to zrobić sam ale tylko wtedy gdy nie jest to niebezpieczne
x2

: śr 13 lip 2011, 09:14:08
autor: badyl12
Ja widziałem jak gościu w tunigowanym łoplu ścisnął sprężyny podobnymi zaciskami :D

Chyba jeszcze bardziej niebezpieczne niż cięcie sprężyn :P

Ta sam jednemu taksówkarzowi cos takiego robiłem ale dla jego bezpieczenstwa porozpieprzalem wszystkie te zapinki do drutu stalowego <lol2> :gossip: