Strona 2 z 2

: śr 12 lut 2014, 16:53:59
autor: Walnuts.inc
Bo BLOS otwiera się i zamyka współmiernie do otwarcia i zamknięcia przepustnicy w gaźnikach (co by nie było we wtryskowych też...).

: śr 12 lut 2014, 22:59:42
autor: Piekal
w poprzedniej d13 tez mialem gaz i tam bylo wszystko ok. Wydaje mi sie ze tu nie mam zwężki przy filtrze powietrza.

: śr 12 lut 2014, 23:07:01
autor: kunik91
moze masz źle mikser dobrany do gaźnika, pstryknij fotke jak wyglada twój

: czw 13 lut 2014, 21:46:14
autor: Składowy
Ja w instalacji 1 czy tam 2 gen w gulfie miałem zwężkę na dolocie założoną, po jej zdjęciu miałem podobne objawy

: sob 15 lut 2014, 20:45:04
autor: Piekal
Dzis ustawialem obroty na benzynie i teraz na benzynie jest dobrze ale na gazie ma za wysokie ale sruba od regulacji na parowniku juz skrecona na maxa. Moglbym opuscic obroty przy gazniku ale wtedy na benzynie bedzie lipa.Silnik lapal za duzo powietrza to wzialem korek od plaka i w nim dziurke zrobilem i wlozylem to w stozek zeby mało wiele to wygladalo i z powietrzem jest ok teraz. Tylko jeszcze nie wiem jak te obroty na gazie obnizyc bo ma 1200rmp ale gdy jade i wlacze luz to obroty spadaja prawie do zera. MOge cos sam z tym zrobic czy gazownik mnie czeka ?

: ndz 16 lut 2014, 00:58:06
autor: Piekal
Ludzie pomozcie mi bo az rece opadaja. Ustawilem sobie obroty na benzynie i chodzil ladnie,pojezdzilem na gazie z 30km to mowie zobacze jak jest na benzynie. Przelaczam na benzyne a obroty na 500 a ustawialem na 1000rmp. Co to jest ? Dolot mam troche zakryty bo jest lepiej,eacv wymienialem,komputer bledow nie wywala. Co mam zrobic? Bo juz mnie nudzi ciagle ustawianie wolnych obrotow.