Strona 2 z 2
: śr 28 mar 2012, 19:03:12
autor: mako0
uszczelniacze i pierścienie wymieniałem sam za uszczelniacze dałem 55zł po znajomosci upust tak jak i pierscienie za 175zł ale nie dymi już ani deka
![:) :)](./images/smilies/usmiech.gif)
tlyko dalej mam te pyrkanie i nierówna praca silnika:/ chodiz równo a nagle go tak zerwie i dlaej chodiz dobrze zrywa go tak raz na jakies 20s
: śr 28 mar 2012, 19:14:37
autor: Grzesieek
mako0, poczytaj o wypadających zapłonach.
: czw 31 maja 2012, 13:43:59
autor: chester
siema mam podobny problem;/
jezdzilem na jakims tam oleju poprzednika i silnik bral olej ale nie bylo widac dymu z tylu tak delikatnie z 1l na 4tys km. bylo to nie zauwazalne i nie kopcil tylko raz na naprawde dlugo musialem mu kapnac .Teraqz wymienilem olej na platinum 10w40 polsyntetyk i po dolozeniu troche gazu dymi jak lokomotywa i zauwazalnie ubywa oleju;/ czy tamten jezdzil na mineralnym jakims gęstym ?czy w tak szybkim czasie (po wymianie oleju)poszly uszczelniacze albo zdarly sie pierscienie?
: czw 31 maja 2012, 13:46:30
autor: chester
silnik pracuje niesamowicie cicho w sumie po zagrzaniu go do swojej temperatury jazdy jak stane na trawie (co jeszcze bardziej wyglusza)to musze zobaczyc czy jest zgaszony czy odpalony. Chodzi naprawde perfekcyjnie jak nowy a dymi jak wsciekly;/
: czw 31 maja 2012, 13:52:49
autor: CYkada
generalnie czym gęstszy olej tym mniej weźmie, ale tez ma gorsze właściwości smarujące, i odwrotnie, jak wlejesz rzadki olej będzie lepiej smarował, ale może łyknąc więcej.
: czw 31 maja 2012, 15:40:33
autor: Grzesieek
Może być tak jak sugerowałeś, silnik jeździł na mineralu.