Strona 2 z 2
: pt 24 kwie 2009, 15:40:58
autor: Chaoz
Wystepowaly tez w JDM solkach VXI .
: ndz 03 maja 2009, 21:27:46
autor: Andrew
Sebi-G pisze:
D15B moc 100km wtrysk paliwa taki sam jak w przypadku D15B2 [oznaczenie nadwozia EG4 MX]
wersja MX z moich informacji posiadała podwójny elektronicznie sterowany gaźnik a nie DPFI ale być może skośnoocy wypuścili również dual point-a
: ndz 03 maja 2009, 22:28:45
autor: jarosz
Więc tak:
D15B czyli jak to ktoś mądrze napisał "niedoceniony mniejszy brat B serii"
Występują 3 wersje tego silnika:
D15B z crx czyli 130HP na 2 gaźnikach
D15B v tec z 5gena rynek japoński ecu p08 130HP (czyli takowe mini me z innym wałkiem i podzespołami)
D15B 3 stage v tec (ten co mam ja
zapraszam
http://www.honda.gda.pl/smf/index.php/topic,28179.0.html ) czyli 3 etapowy v tec połączenie ekonomi z dynamika, silnik wypuszczony na rynek japoński (jak wszystko co najlepsze).
Pierwsza faza 12v czyli taki v tec e, druga faza 16v, oraz v tec czyli 13HP przy 6800rpm
Naturalnie wszystko na paliwku z japan
Ja swapowałem ten ostatni do mojego eg8, hmm czy było warto... moim zdaniem tak...
teraz silnik chodzi na ecu p28, ze spiętym na stałe 1 vitkiem...
http://www.youtube.com/user/jaroszx tutaj filmiki jak sedanki sie zbiera ( teraz idzie znacznie lepiej co zrobiłem to tajemnica
: pn 04 maja 2009, 12:07:23
autor: Andrew
jarosz pisze:Występują 3 wersje tego silnika:
co osoba to inna teoria
oznaczenia jak ETi, MX, VTi itp. oznaczały specyfikacje silnika - na poprzedniej stronie widnieje link zamieszczony przez jednego forumowicza
wersja MX ma 100-101 KM i takie CRX-y wychodziły
130 KM ma wyłącznie wersja z Vitkiem
: pn 04 maja 2009, 12:51:55
autor: jarosz
No jak wystąpiły 3 wersje silnika z oznaczeniem d15b
jeden z crx z oraz ferio mx czyli 2 gaźniki 106hp (poprawiam mój poprzedni post)
drugi d15b z vitkiem 130hp z civica vti eg4 oraz vti eg8
trzeci d15b 3stage v tec z ferio vi oraz z ek3 vti