D13Z6+ Dual Carb Brak wolnych obrotów

Serce samochodu niedomaga ?
Awatar użytkownika
nitro2112
Potrójny As
Posty: 300
Rejestracja: pn 18 maja 2020, 11:23:29
Lokalizacja: Zielona Góra
Wiek: 29
Kontakt:

D13Z6+ Dual Carb Brak wolnych obrotów

#21

Post autor: nitro2112 »

Tocio22 pisze: wt 01 mar 2022, 18:50:22 Zapłon jest ustawiony według koła pasowego z d13 (środkowa kreska z 3) i teraz właśnie się przyjrzałem jeszcze elektrozaworą i chyba tylko jeden powinien być masowy ? 🤔( Tak mi logika podpowiada 😅) a u siebie widzę iż oby dwa kable są zawarte do masy i chyba tu leży pies pogrzebany. Myślę że wyjmę i je obadam
Tam masz sygnał i masę na nich, mostkujesz je ze sobą parami i teraz... no tak jak masę można brać z budy tak sygnał ja brałem z fabrycznej wiązki d13b2. By było trzeba polecieć po schematach, skąd ten sygnał idzie
Obrazek

Zresztą... Tutaj wszystko co mogłem raczej opisałem:
viewtopic.php?t=27736

Fajnie jakby mod przeniósł ten wątek do sekcji "Zrób to sam"
Ostatnio zmieniony śr 02 mar 2022, 09:01:31 przez nitro2112, łącznie zmieniany 1 raz.
Tocio22

D13Z6+ Dual Carb Brak wolnych obrotów

#22

Post autor: Tocio22 »

Tak sygnał też biorę z fabrycznej wiązki, masę w sumie również, lecz mój elektrozawór (ten z dwoma kablami) gdy dotknę kabla sygnałowego i masy na silniku to jest przejście (czyli zwarcie do masy) a tego byc nie powinno, wiec raczej te elektrozawory to wyzionęły ducha :/ a dostać gdzies te zaworki to też łatwe nie bedzie nawet by sprawdzić.

Co do wątku który podałeś to korzystałem z niego :)
Awatar użytkownika
nitro2112
Potrójny As
Posty: 300
Rejestracja: pn 18 maja 2020, 11:23:29
Lokalizacja: Zielona Góra
Wiek: 29
Kontakt:

D13Z6+ Dual Carb Brak wolnych obrotów

#23

Post autor: nitro2112 »

Tocio22 pisze: śr 02 mar 2022, 14:54:39 Tak sygnał też biorę z fabrycznej wiązki, masę w sumie również, lecz mój elektrozawór (ten z dwoma kablami) gdy dotknę kabla sygnałowego i masy na silniku to jest przejście (czyli zwarcie do masy) a tego byc nie powinno, wiec raczej te elektrozawory to wyzionęły ducha :/ a dostać gdzies te zaworki to też łatwe nie bedzie nawet by sprawdzić.

Co do wątku który podałeś to korzystałem z niego :)
Rzeczywiście to może być to. Elektrozawory weźmiesz chociażby z seryjnego gaźnika pod d13b2 (jak jeden Ci padł to już masz gotowca na podmiankę)

Dodano po 3 dniach 23 godzinach 4 minutach 57 sekundach:
... I jeszcze jedno - aparat zapłonowy. Masz pod gaźnik czy coś rzeźbiłeś samemu? Tam musisz mieć ten ze sterowaniem kątem wyprzedzenia zapłonu za pomocą podciśnień (chyba, że sam coś ulepiłeś na zewnętrznym sterowniku).

Dodano po 1 miesiącu 19 dniach 3 minutach 21 sekundach:
Chyba problem rozwiązany ;)
Awatar użytkownika
emtees
Natchniony
Posty: 1083
Rejestracja: wt 28 wrz 2021, 10:44:01
Lokalizacja: Toruń
Wiek: 33

D13Z6+ Dual Carb Brak wolnych obrotów

#24

Post autor: emtees »

Zapytać to tak, ALE PODZIĘKOWAĆ TO JUŻ NIE MA KOMU
Uwaga frajerzy...
ODPOWIEDZ