KOPCI NA WYSOKICH OBROTACH A SPRZEGLO

Serce samochodu niedomaga ?
LAq0sta90
Berbeć
Posty: 20
Rejestracja: wt 21 lut 2012, 01:03:46
Lokalizacja: Dolnyśląsk

KOPCI NA WYSOKICH OBROTACH A SPRZEGLO

#1

Post autor: LAq0sta90 »

Witam wszystkich użytkowników.! ;-)

Mam do wymiany w mojej Hani sprzęgło ( dodaje gazu obrotomierz leci jak szalony a nie daje mocy )

Znajomi mówili mi że przy wysokich obrotach kopci mi i smierdzi olejem , może to być przyczyna wlasnie tego sprzęgła ?

Proszę o odpowiedź ;-))
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#2

Post autor: Laskosz »

Nie może być. Masz do roboty sprzęgło i silnik
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Ziomseba
Berbeć
Posty: 38
Rejestracja: śr 14 mar 2012, 21:35:12
Lokalizacja: Złotoryja

#3

Post autor: Ziomseba »

Niestety. Kopcenie z wydechu nie ma żadnego związku ze sprzęgłem. Obawiam się że będziesz miał do wymiany pierścienie :)

Edit:
laskosz mnie uprzedził :P
LAq0sta90
Berbeć
Posty: 20
Rejestracja: wt 21 lut 2012, 01:03:46
Lokalizacja: Dolnyśląsk

#4

Post autor: LAq0sta90 »

Posiadam Starą Hanie z dobrym silnikiem D13B2, SOHC, 16V, 1343 cm, 75 KM Nic nie kopci nie bierze Oleju. Moge z niej coś wyciągnąć do ew. Naprawy Do

D15B2, SOHC, 16V, 1493 cm, 90 KM

??
Ziomseba
Berbeć
Posty: 38
Rejestracja: śr 14 mar 2012, 21:35:12
Lokalizacja: Złotoryja

#5

Post autor: Ziomseba »

Nie do końca skumałem to co napisałeś. Ale jeśli dobrze rozumiem to posiadasz dwie hondy
jedna
1.5 D15B2 którą jeździsz i która ma zajechane sprzęgło, i pierscienie do roboty
drugą
1.3 D13B2 którą nie jezdzisz i jest przeznaczona na części i ma wszystko sprawne

Na upartego mógłbyś słupek D13B2 przerzucić do tej budy, razem ze sprzęgłem. I byś miał 1.3 z monowtryskiem. Ale cholera wie jakby się to zachowywało. Lepiej sprzedaj jedną Hankę i kup jakiś sensowny silnik. Bo takie kombinowanie nie ma sensu.
LAq0sta90
Berbeć
Posty: 20
Rejestracja: wt 21 lut 2012, 01:03:46
Lokalizacja: Dolnyśląsk

#6

Post autor: LAq0sta90 »

Dzieki za odpowiedź.;-)
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#7

Post autor: Laskosz »

W sumie mógłbyś się pobawić i przerzucić tłoki z pierścieniami, tym samym doprężyć silnik, ale wtedy zdekompletujesz dobra motorownie i kasy za nią już nie weźmiesz. Więc nie opłacalny interes
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
LAq0sta90
Berbeć
Posty: 20
Rejestracja: wt 21 lut 2012, 01:03:46
Lokalizacja: Dolnyśląsk

#8

Post autor: LAq0sta90 »

Jeżeli bierze mi olej i ponoć kopci to jak sprawdze to na postoju gazując do 6/7 tys obrotow powinienem coś zobaczyć ? Czy to dopiero w jeździe widać ? Bo jak sprawdzałem to nic mi nie kopci ani nie śmierdzi tylko tyle co mi znajomi mówili jadąc za mną : D :P
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#9

Post autor: Laskosz »

To nie wiesz czy ubywa Ci olej ?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
LAq0sta90
Berbeć
Posty: 20
Rejestracja: wt 21 lut 2012, 01:03:46
Lokalizacja: Dolnyśląsk

#10

Post autor: LAq0sta90 »

Olej mi ubywa ale mam uszczelkę jebniętą którą wymienie na dniach :P
kamil588
Podwójny As
Posty: 254
Rejestracja: sob 27 kwie 2013, 21:12:38
Lokalizacja: Małkinia

#11

Post autor: kamil588 »

Ale na zdrowym silniku nie pierdnie na niebiesko, więc z czegoś sie to musi brać
ODPOWIEDZ