obroty silnika

hobit
Żółtodziób
Posty: 6
Rejestracja: pt 03 maja 2013, 16:47:02
Lokalizacja: Świebodzice

obroty silnika

#1

Post autor: hobit »

od nie dawna posiadam honde civic gen 5.mam mega problem bo autko jest na gazie (nowym) i nie wiem czemu silnik nie trzyma obrotów ciągle mi gaśnie. Ciężko się go odpala dopiero po kilkunastu sekundach silnik łapie ale tak jak by nie chciał.

wymieniłem:

świece
kable
wyregulowałem zawory
nowy akumulator


dalej mam problem z obrotami czy na gazie czy na benzynie spadają do zera i gaśnie
BartekGib
Nałogowiec
Posty: 780
Rejestracja: pt 14 gru 2012, 00:11:12
Lokalizacja: WWA Bemowo

#2

Post autor: BartekGib »

Przepustnica do czyszczenia. A jak nie to zapchany filtr powietrza. A jak nie to aparat zapłonowy który nie daje iskry. Sprawdź, czy na każdą świecę idzie iskra z aparatu.
A&B pisze:If you don't play you'll never win.
hobit
Żółtodziób
Posty: 6
Rejestracja: pt 03 maja 2013, 16:47:02
Lokalizacja: Świebodzice

#3

Post autor: hobit »

dzieki za odp jak to ogarne i bedzie działało to napisze
BartekGib
Nałogowiec
Posty: 780
Rejestracja: pt 14 gru 2012, 00:11:12
Lokalizacja: WWA Bemowo

#4

Post autor: BartekGib »

Podstawa to zacznij od filtra powietrza. Ostatnio był taki przypadek, że po wymyciu puchy i jego wymianie objawy falowania etc. ustały. Może być i tak u Ciebie.
A&B pisze:If you don't play you'll never win.
hobit
Żółtodziób
Posty: 6
Rejestracja: pt 03 maja 2013, 16:47:02
Lokalizacja: Świebodzice

#5

Post autor: hobit »

bo jeszcze myślałem nad założeniem stożka bo wszystko pod maską mam oryginał.Mega się wkręciłem i chce coś pomału modyfikować ale najpierw muszę ogarnąć obroty :happy:
BartekGib
Nałogowiec
Posty: 780
Rejestracja: pt 14 gru 2012, 00:11:12
Lokalizacja: WWA Bemowo

#6

Post autor: BartekGib »

Gaz + stożek ? No nie wiem .... Ja jakoś nie jestem przekonany. Pozatym idą ciepłe dni, jeżeli stożka PORZĄDNIE nie osłonisz, jeżeli nie doprowadzisz mu powietrza to Twoja Honda stanie się mułem. I jak powtarzam - PORZĄDNA osłona i porządne doprowadzenie powietrza. Jeżeli tego nie zrobisz - stracisz.
A&B pisze:If you don't play you'll never win.
hobit
Żółtodziób
Posty: 6
Rejestracja: pt 03 maja 2013, 16:47:02
Lokalizacja: Świebodzice

#7

Post autor: hobit »

aaaaaaaaaaa...... no widzisz kolejna rzecz o której się dowiedziałem
BartekGib
Nałogowiec
Posty: 780
Rejestracja: pt 14 gru 2012, 00:11:12
Lokalizacja: WWA Bemowo

#8

Post autor: BartekGib »

Pełen montaż CAI (czyli stożek w zderzaku) może coś dać, aczkolwiek raz że trochę plontaniny, potem hydroshield do zakupu, żeby Ci nie zassał wody, etc.

Lepiej zostaw puszkę, dokup wkładkę Simoty, wywal rezonator spod zderzaka a do puszki w zamian za rezonator doprowadź kibel-rurę z dolotem z kratki zderzaka. Na pewno na tym coś uzyskasz :) System już przez niejednego praktykowany.

Ale najpierw uporaj się z obrotami silnika. Potem będziemy gdybać :)
A&B pisze:If you don't play you'll never win.
hobit
Żółtodziób
Posty: 6
Rejestracja: pt 03 maja 2013, 16:47:02
Lokalizacja: Świebodzice

#9

Post autor: hobit »

teraz będę robił rozrząd i mam pytanie mam 1,5 ale blok mam od 1,3 trochę dziwnie(skapnąłem się po kupnie).

czy jest różnica w rozrządzie na 1,5 a na 1,3 czy to takie samo idzie ????????????????????????????????????????????????????????????????
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4501
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#10

Post autor: Grzesieek »

Goły blok D13 i D15 jest taki sam. Także różnicy nie będzie.
hobit
Żółtodziób
Posty: 6
Rejestracja: pt 03 maja 2013, 16:47:02
Lokalizacja: Świebodzice

#11

Post autor: hobit »

pobiegłem co mi pisałeś i jest wszystko dobrze :D dzięki wielkie BartekGib, :gunsmilie:
ODPOWIEDZ