jaki gwint polecicie na tor na poczatek?
jaki gwint polecicie na tor na poczatek?
jaki gwint polecicie na tor na poczatek?
pomyslalem o gwincie bo moge sam go regulowac, dobierac wysokosc i dojsc do jakichs wnioskow, jako ze nie mam z tym zadnego doswiadczenia to mysle ze na poczatek taka opcja byla by najlepsza dla mnie.
budrzet: cos pomiedzy 1000 a 3000zl - chcialbym wydac jak najmniej z racji tego ze za jakis czas pewnie znowu bede zmienial ale z 2 strony nie chce zeby mi sie po paru tys. km rozsypalo.
Dodam jeszcze ze komfort jest dla mnie nieistotny i ze po dziurawych drogach nie bede jezdzil.
Ogolnie zyby trzymac sie zaczol drogi przyzwoicie.
budrzet: cos pomiedzy 1000 a 3000zl - chcialbym wydac jak najmniej z racji tego ze za jakis czas pewnie znowu bede zmienial ale z 2 strony nie chce zeby mi sie po paru tys. km rozsypalo.
Dodam jeszcze ze komfort jest dla mnie nieistotny i ze po dziurawych drogach nie bede jezdzil.
Ogolnie zyby trzymac sie zaczol drogi przyzwoicie.
CYkada pisze:do d13 starczy ap
nie rozumiem co silnik ma do zawieszenia - nie wazne czy to 1,3 czy b16a2 tu chodzi o jazde w zakrecie - d13 tez moze zakret przestrzelic ... i tak hamujesz przed zakretem i tak, niezaleznie jak mocne masz auto, chodzi o to zeby moc zahamowac troche mniej i nie bac sie ze fura poleci na dach ...CYkada pisze:nie ma sensu kupowac jaiegos monoflexa czy hp za 10k do amatorskiej jazdy tymbardziej z takim mororem.
do autora - jezeli dobrze zrozumialem i to beda twoje poczatki na torze to radzilbym zaczac od dobrego fotela - to z punktu widzenia twojego komfortu. zaczac jezdzic na serii to zaden grzech w koncu bedziesz sie uczyl to ze chcesz pociskac troche po zakretach wcale nie znaczy ze musisz miec gwint ... ja przejechalem sie pare razy na swoim budzetowym zestawie kyb+eibach i nie ma tragedii , poza tym ze samochod chce mnie przez okno wyrzucic
![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
ponadto tani gwint moze byc duzo gorszy od zwyklego ale firmowego zestawu sprezyny i amortyzatora - przyklad ja na swoim wspomnianym zawieszeniu i typek na ta technix (co prawda w 6g) - fura przechylala mu sie jak lodka podczas sztormu na najniższym ustawieniu - bez porownania do tego co bylo u mnie - podejrzewam ze gdybym mial staby byloby juz wystarczajaco dla mnie
racja, ale nikt nie wsadzi gwintu za 10k do pary z motorem za 300zł, po prostu racjonalne myślenie.ygor pisze:nie rozumiem co silnik ma do zawieszenia - nie wazne czy to 1,3 czy b16a2 tu chodzi o jazde w zakrecie - d13 tez moze zakret przestrzelic ... i tak hamujesz przed zakretem i tak, niezaleznie jak mocne masz auto, chodzi o to zeby moc zahamowac troche mniej i nie bac sie ze fura poleci na dach ...
też zgodzę się że fotel to podstawa, bez niego ciężko wyczuć ile jeszcze jest przyczepności
![:) :)](./images/smilies/usmiech.gif)
ap racingSCKAPE pisze:ap racing - mozesz podac mi link lub pelniejsza nazwe?
widzę ze nie rozumiesz, d13 na technicznym torze nawet nie zdąży się rozpędzić, już będzie zakręt, mozna dodać tez fakt ze to nie ma hamulcy;]ygor pisze:nie rozumiem co silnik ma do zawieszenia - nie wazne czy to 1,3 czy b16a2 tu chodzi o jazde w zakrecie - d13 tez moze zakret przestrzelic ... i tak hamujesz przed zakretem i tak, niezaleznie jak mocne masz auto, chodzi o to zeby moc zahamowac troche mniej i nie bac sie ze fura poleci na dach ...
niewiem co jest budżetowego w np agx + eibach= 1100+500, jak za 2k masz gwint ap na bazie kw.ygor pisze:budzetowym zestawie kyb+eibach
nikt ta/mts nawet tu nie zaproponował bo to nie ma racji bytu.ygor pisze:ponadto tani gwint moze byc duzo gorszy od zwyklego ale firmowego zestawu sprezyny i amortyzatora - przyklad ja na swoim wspomnianym zawieszeniu i typek na ta technix (co prawda w 6g) - fura przechylala mu sie jak lodka podczas sztormu na najniższym ustawieniu
ap racing to zupelnie inna firma i raczej zajmuje sie hamulcami i sprzeglami. I to juz z troche ywzszej polki.CYkada pisze:ap racing
Zawieszenie ap, o ktorym mowa to po prostu "ap" ew. ap sportfahrwerke.
Nie zgadzam sie z pogladem ze do d13 nie potrzebny jest dobry zawias. Silnik i hamulce zdecyduja o tym jak szybko bedziesz musial hamowac przed zakretem oraz jak szybko bedziesz sie mogl rozpedzic za nim.
Predkosc, z jaka da sie pokonac ten zakret bedzie zalezala od zawieszenia i opon.
I wlasnie na oponach bym sie skupil, im ciasniejszy tor i slabszy silnik to tym wazniejsze sa opony. To co inni nadrobia na prostych silnikiem, Ty zyskasz na zakrecie.
Wracajac do ap - ktos sie orientuje jakie SR maja sprezyny w tych gwintach?
chcialem kupic najpierw sprezyny a pozniej dokupic amory ale po tym jak zapytałem doczytalem droszke o siłachdzialajacych o tym jak to mniejwiecej dziala, bla bla bla...
zapytam wiec jeszcze raz:
jakie twarde sprezyny i współgrające z nimi amortyzatory polecicie tak zeby to trzymalo sie kupy i zebym obnizyl auto 30-40mm w cenie 1000-2000zł. Prosił bym o linki do konkretnych zestawów.
zapytam wiec jeszcze raz:
jakie twarde sprezyny i współgrające z nimi amortyzatory polecicie tak zeby to trzymalo sie kupy i zebym obnizyl auto 30-40mm w cenie 1000-2000zł. Prosił bym o linki do konkretnych zestawów.