Filtr stożkowy a woda
-
- Nałogowiec
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Filtr stożkowy a woda
Mam CAI z miesięcznym filtrem K&N i ostatnio przez przypadek oblałem go wodą. Czy coś mu teraz będzie dolegało, czy po prostu wyschnie i będzie śmigał dalej bez problemu?
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
viewtopic.php?t=22221
jw. Nic mu nie będzie, stożki lepszej jakości warto po prostu "prać" i używać najlepiej specjalnych preparatów po praniu.
OTO SHREK
green-ej1-by-nickooo-vt25890.htm
green-ej1-by-nickooo-vt25890.htm
- Drix
- Natchniony
- Posty: 1961
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 29
apropo tematu stożka i wody.. jak to się ma do tych "hydroshieldow"?
Dają one 100% pewności, że silnik nie zaciągnie wody przez dolot?
Dają one 100% pewności, że silnik nie zaciągnie wody przez dolot?
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
-
- Nałogowiec
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Podłączam się do pytaniaDrix pisze:apropo tematu stożka i wody.. jak to się ma do tych "hydroshieldow"?
Dają one 100% pewności, że silnik nie zaciągnie wody przez dolot?
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
viewtopic.php?t=22221
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1693
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
whoya, jak wjedziesz w kałużę na CAI to nawet hydroshield Ci nie pomoże, na shorcie to nie potrzeba w ogóle hydroshielda. To pisałem ja Jarząbek WacławGrzechuSuli pisze:Podłączam się do pytaniaDrix pisze:apropo tematu stożka i wody.. jak to się ma do tych "hydroshieldow"?
Dają one 100% pewności, że silnik nie zaciągnie wody przez dolot?
- Drix
- Natchniony
- Posty: 1961
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 29
Czyli bezpieczniej zalozyc shorta i zrobic dolocik powietrza, ze zderzaka.
Tylko teraz to widac, jak ladnie w kulki leca z tym hydroshieldem...sypniesz stowka, a w razie kaluzy korby poleca
Tylko teraz to widac, jak ladnie w kulki leca z tym hydroshieldem...sypniesz stowka, a w razie kaluzy korby poleca
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1693
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
ja tamto pisałem trochę na*ebany;). To też nie jest tak, hydroshield to w sumie dobra ochrona, ale wszystko co przepuszcza powietrze, musi przepuscić tez wilgoć. Po prostu taki hydroshield nadal nie daje 100% skuteczności, za to skutecznie łapie syf z drogi przez co utrudnia dostęp powietrza do dolotu . Tak naprawdę najefektywniejszym sposobem na podniesienie mocy ze wszystkich układów dolotowych jest CAIDrix pisze:Czyli bezpieczniej zalozyc shorta i zrobic dolocik powietrza, ze zderzaka.
Tylko teraz to widac, jak ladnie w kulki leca z tym hydroshieldem...sypniesz stowka, a w razie kaluzy korby poleca
- Drix
- Natchniony
- Posty: 1961
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 29
Może ja nie do końca rozumiem, ale CAI to jest stożek . jakby w prawym halogenie, tak?
Czyli niejako dolot jest narażony na łyknięcie wody?
wiesz, ja do tego teraz podchodze ostroniżnie, bo ojciec ma passata b4 SERIA, puszka filtra zamknięta, a przez grill pewnego razu zaciągnął wode i dwie korby poszło się...
Czyli niejako dolot jest narażony na łyknięcie wody?
wiesz, ja do tego teraz podchodze ostroniżnie, bo ojciec ma passata b4 SERIA, puszka filtra zamknięta, a przez grill pewnego razu zaciągnął wode i dwie korby poszło się...
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
Drix, tak CAI jest poprowadzony w zderzak tam gdzie jest prawy halogen Miałem przez jakieś 2 miesiące kiedy pogoda była najsłabsza i ciągle padało i nic mi nie zaciągnął, no ale trzeba uważać, to pewne. Ja uznałem, że gra nie warta świeczki i wrzuciłem shorta o większej średnicy Mniej zamula dupe, a co dopiero jak poprowadzi się zimne
-
- Nałogowiec
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Ja myślę zrobić jakąś osłonę Custom tak, by chroniła fitr po bokach i od spodu przed wodą, albo najlepiej jakoś dookoła go zabudować, a tulko do kratki zrobić otwór.
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
viewtopic.php?t=22221
- Drix
- Natchniony
- Posty: 1961
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 29
GrzechuSuli, Jak zabudujesz stozek to bedzie bez sensu bo wraz mu powietrze ograniczysz, z kolei jak zostawisz otwor to przez niego Ci wode moze zassac
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
-
- Nałogowiec
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Myślę, że trudniej będzie go zalać przez spory otwór w osłonie niż beż tej osłony Nie przesadzajmy, że od razu się będzie próżnia w obudowie robiła
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
viewtopic.php?t=22221
- Drix
- Natchniony
- Posty: 1961
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 29
Uwazam , ze nie ma sensu ryzykowac :-D za droga zabawa, a zbyt maly zysk :-P
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
Najprościej - nie chcesz żeby Ci wody zaciągnęło - nie wjedź do rzeki żadnej ani kałuży. ALBO - załóż snorkel
OTO SHREK
green-ej1-by-nickooo-vt25890.htm
green-ej1-by-nickooo-vt25890.htm