aparat zapłonowy

Problemy z prądem.
mariano421
Pełnoprawny User
Posty: 50
Rejestracja: czw 25 wrz 2014, 12:58:38
Lokalizacja: Przedbórz

aparat zapłonowy

#1

Post autor: mariano421 »

witam posiadam aparat zapłonowy z hondy 1,3 gaźnik 94 r i chciałbym wymienić moduł no wiec zdjąłem kopułkę i palec i na tym się skończyło. nr modułu e12-117a
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#2

Post autor: Laskosz »

To nie kończ na tym skoro chcesz zmienić moduł :D zmień go
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
mariano421
Pełnoprawny User
Posty: 50
Rejestracja: czw 25 wrz 2014, 12:58:38
Lokalizacja: Przedbórz

#3

Post autor: mariano421 »

http://civic5g.pl/jak-sciagnac-ten-elem ... ap%B3onowy

jak ŚCIĄGNĄĆ TO ŚMIGIEŁ KO?? BO PODANY OPIS JEST INNY OD MOJEGO APARATU D13B2
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#4

Post autor: Laskosz »

Nie wiem czy aparat z d13 tak bardzo się różni od pozostałych. Ale jak nie to od strony silnika musisz wybić bolec, ściągnąć te łapki które wchodzą do wałka rozrządu i wtedy wychodzi Ci cały mechanizm. Tak jest na pewno w aparatach td 40 i td 41 u. POdejrzewam że w Twoim też tak będzie
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Awatar użytkownika
Walnuts.inc
Nałogowiec
Posty: 896
Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
Lokalizacja: Opolskie

#5

Post autor: Walnuts.inc »

To śmigiełko można wyciągnąć bez zdejmowania aparatu. Dwa duże płaskie śrubokręty i podważasz o obudowę aparatu. Jak już trochę się wysunie to wybijasz zabezpieczenie i kontynuujesz ściąganie...
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
mariano421
Pełnoprawny User
Posty: 50
Rejestracja: czw 25 wrz 2014, 12:58:38
Lokalizacja: Przedbórz

#6

Post autor: mariano421 »

Wrzucam filmik z objawami na benzynie gaśnie co może być przyczyną. na Lpg równo pracuje może trochę za niskie obroty na lpg ma ale jest ok.

Nickooo
Pełnoprawny User
Posty: 79
Rejestracja: ndz 12 sty 2014, 12:45:58
Lokalizacja: Kraków

#7

Post autor: Nickooo »

Za gaźnikiem pokrętełko jest, podkręć obroty i sprawdź jak reaguje(czy na benzynie chodzi w ogóle). Czarne gwiazdkowe pokrętło. Najlepiej jakbyś miał zegary z obrotomierzem bo ciężko stwierdzić na "oko" jakie są ustawione

Obrazek
mariano421
Pełnoprawny User
Posty: 50
Rejestracja: czw 25 wrz 2014, 12:58:38
Lokalizacja: Przedbórz

#8

Post autor: mariano421 »

Brałem tym trybikiem do regulacji wolnych obrotów to silnik faluje nie równa praca silnika a na LPG ma wtedy za duże obroty i nie mogę wyregulować żeby miał na bp i na lpg takie same?
ODPOWIEDZ