D15B2 Dziwna praca silnika
D15B2 Dziwna praca silnika
Witam posiadam Honde civic d15b2 od 2 tygodni, mój problem polega na zbyt wysokim spalaniu praktycznie co dzienie muszę ją zalewać ciężko mi powiedzieć ile wynosi to spalanie ale nie powino wynosić coś koło 10 l przy jeździe już na trasie i nie do odcięcia tylko spokojnie do 2,5/ 3 k obrotów, co prubowałem obecnie zrobić to świece wpierw, po wyjęciu kabli zaplonowych 1/2 od strony aku. silnik nie ma żadnej reakcji po wyjęciu kabli 3 i 4 silnik inaczej pracuje a tak powinien z tego co wiem, świece wymieniłem kable też nic z tego próbowałem jeszcze z regulacją zaplonu czy jakoś tak ale nie dało żadnego rezultatu, więc ustawiłem spowrotem jak było, ostatnio znajomy mechanik odłączył jakiś wężyk od gaźniku i teraz nie pamiętam czy ten wężyk miał zasysać powietrze czy dmuchać ale nic nie robił, i coś mówił że gdzieś może być zapchany, uszkodzony, zagięty itk. Lub gaźnik może być rozwalony, a świece 1/2 po wyjęciu są czyste i zimne, Co polecacie ? Ogólnie chciałem przeczyścić dziś gaźnik z znajomym ale wpierw wolałbym was się doradzić. Bardzo dziękuje za pomoc, ja dopiero jestem praktykantem Civica
d15b2 to silnik 1.5 16v 90 koni i mam gaźnik ale ja tu czegoś nie rozumiem, i przepraszam za pisanie tego tematu na szybkiego a więc o co chodzi samochód dużo pali i nie posiada mocy, no posiada raczej ale nie aż taka jaka powina być, kolega ma takiego samego civica V z takim samym silnikem bez przerobek i o wiele lepiej idzie i mniej pali, dodam od siebie ze zresetowalem komputer teraz jesli sie nie myle musze chwile pojeździc by zapisał nową trase jazdy, czekam na wasze odpowiedzi co do spalania i mocy silnika i dla czego po wyjęciu kabli zapł. nr 1 i 2 silnik nic nie reaguje.
Dziękuje wszystkim za pomoc, rozwiązałem usterkę a więc jak mówiłem nie dochodziła jakaś kompresja do gaźniku/wtrysku jak to woli ^, rurka łącząca ten element była rozłączona zrobiłem przedłużkę podpiołem i że tak powiem hania teraz o wiele lepiej pracuje płyniej ma więcej mocy jeszcze reset tego komputera dosyć dużo dał teraz na każdej świecy tak samo reaguje więc jest dobrze jeszcze sprawdzę jak wygląda spalanie ale wydaje mi się że też poprawiło się Męczy mnie tylko jedna rzecz bo reset kompa był robiony wczoraj gdy jeszcze usterka była i uczył się wszystkiego na tej usterce i chyba wciąż się uczy ale nie wiem dokładnie i moje ostatnie pytanie brzmi czy po usunięciu tej usterki powinem od nowa zresetować komputer ? U mnie w hani zanim wentylator się załączył mineło z jakieś 35/40 minut, czekam na odpowiedzi i dziękuje za wysiłek
A i co do kontroli Check pali się tylko gdy pompa się załącza przy uruchamianiu silnika a podczas jazdy nie i tak zamierzam jutro zrobić lub pojutrze diagnostykę w razie ewentualnej poprawy jeszcze pracy silnika
A i co do kontroli Check pali się tylko gdy pompa się załącza przy uruchamianiu silnika a podczas jazdy nie i tak zamierzam jutro zrobić lub pojutrze diagnostykę w razie ewentualnej poprawy jeszcze pracy silnika