Wesje ECU pod automata mozna poznac po elementach zaznaczonych na ponizszym zdjeciu w czerwonym kółku. Wersja z manuala ich nie posiada (w tym miejscu)

Roznice pomiedzy komputerami Auto i Manual sa w wartosciach rezystorów:
ECU USDM:
RP17 - 4,7 kOhm (Automat); Open/brak (Manual)
RP18 - 2,7 kOhm (Automat); Zezworkowane (Manual)
ECU JDM:
RP18 - 2,4 kOhm (Automatic); 1,4 kOhm (Manual)
O co chodzi ?
Ponizsze zdjecie przedstawia opisywane miejsce RP17 i RP18 (na focie komp USDM)

tak wiec przystepujemy do działania. W wersji dla manuala, USDM
Wylutowuje elementy RP17 oraz RP18.

W miejsce RP18 wstawiamy mostek lub zworkę. Czyli najnormalniej w świecie łączymy piny.
Do tego celu używam drucika z nóżki opornika.