Strona 1 z 2

EDIT: Nierówno pracuje. Różnica w aparatach z 4i5g? (b2)

: sob 08 paź 2011, 17:33:07
autor: Damios
Jak w temacie, silnik D15B2 nie chce zapalić, wszystko działało. Zgasł i nie chce odpalic.
Paliwo jak i iskra jest.
OCB.?

Pozdrawiam.

: sob 08 paź 2011, 19:01:26
autor: dorikin
Może pompa podaję paliwo ale np wtryski się zamknęły? Miałem taką sytuację kiedyś.
Przestawiony zapłon? Bo tak nic innego mi nie przychodzi na myśl.

Re: Nie pali. Paliwo Jest Iskra też.

: sob 08 paź 2011, 19:25:12
autor: rychulja
Damios pisze:Jak w temacie, silnik D15B2 nie chce zapalić, wszystko działało. Zgasł i nie chce odpalic.
Paliwo jak i iskra jest.
OCB.?

Pozdrawiam.
Sprawdź moduł zapłonowy , rozrząd, kompresje :) tak na początek :)

Re: Nie pali. Paliwo Jest Iskra też.

: sob 08 paź 2011, 19:58:17
autor: dorikin
rychulja pisze:
Damios pisze:Jak w temacie, silnik D15B2 nie chce zapalić, wszystko działało. Zgasł i nie chce odpalic.
Paliwo jak i iskra jest.
OCB.?

Pozdrawiam.
Sprawdź moduł zapłonowy , rozrząd, kompresje :) tak na początek :)
Czy jakby był moduł zapłonowy walnięty to nie było by iskry? Piszę z własnego doświadczenia:)

Damios - masz immo?

: sob 08 paź 2011, 21:14:07
autor: Damios
Jutro sprawdzę rozrząd ale to raczej nie to, bo ładnie palił i nie odpalił rano poprostu..
A co to jest to immo. ? Chyba nie mam.

: sob 08 paź 2011, 21:24:29
autor: dorikin
Immobiliser. Może się coś w nim pokrzaczyło.

: sob 08 paź 2011, 21:32:57
autor: Damios
Gdzie go szukac.? Dodam że auto odpala z kluczyka z innego samochodu.. Wiec chyba immo nie ma.

: sob 08 paź 2011, 21:33:19
autor: pit
sprawdź czy wtryski się otwierają i zamykają..

: sob 08 paź 2011, 21:41:19
autor: dorikin
Również jestem za wtryskami.

: sob 08 paź 2011, 22:37:26
autor: pit
same wtryski to nie koniecznie mogły ulec zepsuciu, lecz element który nimi steruje..

Re: Nie pali. Paliwo Jest Iskra też.

: sob 08 paź 2011, 23:14:05
autor: rychulja
dorikin pisze:
rychulja pisze:
Damios pisze:Jak w temacie, silnik D15B2 nie chce zapalić, wszystko działało. Zgasł i nie chce odpalic.
Paliwo jak i iskra jest.
OCB.?

Pozdrawiam.
Sprawdź moduł zapłonowy , rozrząd, kompresje :) tak na początek :)
Czy jakby był moduł zapłonowy walnięty to nie było by iskry? Piszę z własnego doświadczenia:)

Damios - masz immo?
Jakby była cewka walnięta to nie było by iskry jak jest moduł walnięty to jest iskra ale nie pali :)

: ndz 09 paź 2011, 09:06:42
autor: dorikin
A widzisz, dobrze wiedzieć. Ja po prostu miałem taki przypadek i dlatego napisałem.

: pn 10 paź 2011, 08:38:45
autor: Damios
Ale czy moduł może sie od tak uszkodzic.?
Czy Moduł z OBD0 w civicu 4g i OBD0 z 5g jest taki sam.? To Bym podmienił na próbę. :rolleyes:

EDIT:

Moduł podmieniłem na tez z zelazka, i nic to nie dało. Zelazko odpaliło na tym z sedana, wiec jest ok.
Rozrząd sprawdzony jest ok.
Iskra jest.
Poprawiłem mase na pokrywie zaworów. Jest gdzieś jeszcze jakaś.? Oprócz ten na skrzyni.?
Dodam ze jak przekręcam na zapłon to nie podnosi mi sie wskazówka temperatury, dopiero jak zarzynam kręcic rozrusznikiem to sie rusza. W żelazku mam tak ze biore na zapłon i juz sie podnosi. Może to jest znak ze coś jest nie tak.?
Skończyły mi sie juz pomysły.

: pn 10 paź 2011, 14:08:39
autor: RastaMan81
może komp masz walniety...

: pn 10 paź 2011, 17:57:24
autor: Damios
Komp, podmieniony na drugi i nadal to samo.
Jutro podmienie cały aparat z kablami i zobaczymy czy cos to da.

Edit:

Czy możliwe ze przez nie podczepioną to główną masę co idzie na skrzynie uszkodził sie aparat.?
Zrobiłem zaledwie kilka km bez tej masy i teraz nie chce odpalić.
Możliwe ze uszkodził sie jakiś czujnik położenia wału w aparacie czy coś, skoro jest iskra a nie pali.?

: wt 11 paź 2011, 17:25:47
autor: Damios
Aparat został podmieniony. Ale podmieniony na aparat z 4g.
Samochód ciężko ale zapalił, chodził ale nie równo.
Najprawdopodobniej kabelki w kostkach z 4i5g nie są w tych samych miejscach.
Bo iskra na wszystkich świecach jest, ale w złym momencie bo kicha w dolot.
Czy ktoś wie które kabelki trzeba zamienić miejscami w kostce z 4g w stosunku do kostki z 5g żeby było ok.?

: wt 11 paź 2011, 18:12:34
autor: RastaMan81
aparat z 4g po prostu sie różni od tego z 5g wiec prponuje kupic wlasciwy aparat po prostu...

: wt 11 paź 2011, 18:58:59
autor: mlynek
Damios pisze:Aparat został podmieniony. Ale podmieniony na aparat z 4g.
Samochód ciężko ale zapalił, chodził ale nie równo.
Najprawdopodobniej kabelki w kostkach z 4i5g nie są w tych samych miejscach.
no ale jak z 4g jak w 4g są inne kostki przy aparacie jak w 5g

: wt 11 paź 2011, 19:10:59
autor: Damios
Kostki zostały zamienione, a przewody w nich według pinów przełożone, i teraz pytanie czy przypadkiem nie trzeba niektórych kabelków w tych kostkach zamienić, bo kolory są inne.

: wt 11 paź 2011, 20:00:38
autor: mlynek
4g => 5g
WHT-BLU => WHT-BLU
ORN-BLU => ORN-BLU
WHT => BLU-YEL
ORN => BLU-GRN
WHT => YEL-GRN