Alu

wygląd zewnętrzny, tuning wizualny itd
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

Alu

#1

Post autor: maly2883 »

Witam jaki rozmiar alu by pasowal do hb mam civica bez wspomagania
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#2

Post autor: CYkada »

standard 195/50/15, w sensie alus 15" do tego opona profil 50, szerokość 195.
Kamil
Berbeć
Posty: 39
Rejestracja: pn 28 mar 2011, 19:35:20
Lokalizacja: Zabrze

#3

Post autor: Kamil »

ja mam 195/45 r15 i bez wspomagania masakra sie kreci :) w mojej starej eg3 mialem 185/55 r15 bodajze i bylo o wiele lepiej.
młody
Nałogowiec
Posty: 864
Rejestracja: pn 11 kwie 2011, 21:46:51
Lokalizacja: sosnowiec

#4

Post autor: młody »

bez wspomagania na szerokiej oponie jest jednym słowem przesrane :)
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#5

Post autor: CYkada »

195 to szeroka i ciezko sie kreci? chyba dla 10 letniej dziewczynki, mialem w eg3 i normalnie sie jezdzilo,
teraz to juz przesadzacie, nie mowimy o oponie 245, z tego zalozenia niech zalozy moze seryjne 175/70/13, albo moze opony z motora albo skutera, mniejsza powieszchnia styku, bedzie sie lekko krecic.
Kamil
Berbeć
Posty: 39
Rejestracja: pn 28 mar 2011, 19:35:20
Lokalizacja: Zabrze

#6

Post autor: Kamil »

No jeszcze powiedz ze jedna reka kreciles przy parkowaniu...
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#7

Post autor: CYkada »

pindolem :laugh: wiadomo ze przy parkowaniu obiema rękoma, zawsze mozna lekko ruszyc i lepiej sie kreci, w ogóle takie pierdolenie, siostra ma mikre z 900kg bez wspomy opony 155 szerokosci i tak sie ciezko kreci, poprostu BEZ WSPOMY ZAWSZE BĘDZIE SIE CIĘŻKO KRĘCIŁO, czy zalozysz 175 czy 195 nie poczujesz róznicy...
Kondraczek
Podwójny As
Posty: 244
Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
Lokalizacja: Bezwola/Lublin

#8

Post autor: Kondraczek »

CYkada pisze:poprostu BEZ WSPOMY ZAWSZE BĘDZIE SIE CIĘŻKO KRĘCIŁO, czy zalozysz 175 czy 195 nie poczujesz róznicy...
Jak najbardziej się zgadzam, mam nieprzyjemność czasami w pracy dosiąść seicento bez wspomagania, nie wiem ile ta mydelniczka waży, ani jakie ma opony, ale jest i tak ciężko i nie ma zmiłuj trzeba kręcić dwoma łapami przy parkowaniu.
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

hm

#9

Post autor: maly2883 »

czyli myslicie ze 195/50/15 sa za duze?a np 185/60/14?
wojtu
Potrójny As
Posty: 449
Rejestracja: ndz 26 paź 2008, 16:34:33
Lokalizacja: Łódź

#10

Post autor: wojtu »

wg. mnie decyzja należy do Ciebie tu masz zaproponowane możliwości.
Dla jednego może być na 195/50 lekko a u innego już 165/70 może być ciężko. Bez wspomagania trzeba się liczyć z większym wysiłkiem i trochę zmienić strategię np. parkowania, tzn. zawsze kręcić w ruchu (wiem że nie zawsze się da) ale trochę pomaga :)
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

Re: hm

#11

Post autor: CYkada »

maly2883 pisze:czyli myslicie ze 195/50/15 sa za duze?a np 185/60/14?
zebys nie pomyslałe ze proponuje Cj jakis hardkorowy rozmiar- to jest najnormalniejszy i najbardziej popularny rozmiar w civicu. bez problemu sie na tym jezdzi i ładnie wygląda, 15 to najmniejszy rozmiar gdzie auto dobrze wygląda. 14 juz zamałe, jesli chcesz zeby ayto dobrze wyglądalo dawaj 15, jesli masz to w pompie kup sobie 13 albo 14" z wąskim kapciem, a i tak nie bedzie sie samo kreciło kierą :laugh:
ODPOWIEDZ