Witam.Mam problem z silniczkiem krokowym d13b2

Rzamp
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: sob 11 cze 2011, 12:34:38
Lokalizacja: Świebodzin

Witam.Mam problem z silniczkiem krokowym d13b2

#1

Post autor: Rzamp »

Witam,posiadam civica 95r 13db2 i mam problem z silniczkiem krokowym,3 raz mi sie zepsul w okresie 3miesiecy moze.Z reguly to dostala troche na obrotach wtedy dlawienie i civic juz stoi.Raz np wyjechalem na szybko nie grzalem silnika no i 1bieg 2 tak pod koniec obrotow ale nie do konca no i juz 3 nie dala wbic .Wszystko jest dobrze jak wymienie jezdzi normalnie nie gasnie rowne obroty.Jak sie psuje to objawy sa takie ze gasnie i wogole nie jedzie ,pompuje gazem to jestem w stanie utrzymac ja na pracujacym silniku ale jak dam tak 3/4 gazu czy nawet 1/2 ale trzymam w miejscu to ja dlawi i gasnie.Silniczki ktore kupowalem byly uzywane ,kupowalem je poprostu do d13b2 z rocznika np 94 .Dodam jeszcze ze mam male car audio w hondzie to na wolnych obrotach czasami potrafi zejsc do 200 obrotow ale nie gasnie,bez radia ma normalnie 800 900.Nie wiem juz naprawde co to moze sie z nia dziacv pomocy! pozdr.
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#2

Post autor: CYkada »

Rzamp pisze:Raz np wyjechalem na szybko nie grzalem silnika no i 1bieg 2 tak pod koniec obrotow
to rób tak dalej to na pewno długo pojeździsz :laugh:
Rzamp
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: sob 11 cze 2011, 12:34:38
Lokalizacja: Świebodzin

#3

Post autor: Rzamp »

Normalnie nie wstawiam jej prawie wcale jak dostanie 5tys to jest maks.mowie o tym konkretnym przypadku jak raz dostala czy to moze byc przyczyna...Moze ktos kto sie NAPRADE ZNA moglby pomoc??
Rzamp
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: sob 11 cze 2011, 12:34:38
Lokalizacja: Świebodzin

#4

Post autor: Rzamp »

sprawdzilem dzisiaj wezyki podcisnienia i dwa byly zamienione...teraz jak odpalam han to ma 3-4 tys obrotow i wgl nie schodzi no to teraz tylko dobry krokowy i powinno byc po sprawie
młody
Nałogowiec
Posty: 864
Rejestracja: pn 11 kwie 2011, 21:46:51
Lokalizacja: sosnowiec

#5

Post autor: młody »

może po prostu wyczyść krokowy, obroty cały czas sa na tym samym poziomie ? bo jak rozumiem nie masz obrotomierza
może wyreguluj obroty
Rzamp
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: sob 11 cze 2011, 12:34:38
Lokalizacja: Świebodzin

#6

Post autor: Rzamp »

Mam obrotomierz,czyszczenie nie pomoglo .Cholera zastanawiam sie czy cos moze z napieciem byc moze gdzies pali te krokowki.Teraz kupilem nowy krokowy i wszystko jest ok ale z powrotem musialem zamienic podcisnienia jak wczesniej bylo bo wedlug schematu to 3-4 tys trzyma
Rzamp
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: sob 11 cze 2011, 12:34:38
Lokalizacja: Świebodzin

#7

Post autor: Rzamp »

Zapomnialem juz otym poscie.Wyjasnie jak rozwiazalem problem.Mialem wtedy d13b2 z patelnia .Filtr powietrza (elipsa k&N) był lekko wgnieciony z jednej strony i dostawaly sie zanieczyszczenia.Silniczek krokowy tak po przejechaniu ok.1000km lapal to wszystko i to bylo powodem problemu.Tak jak kolega wyzej pisal wystarczylo wyczyscic krokowy w benzynie .Wszystko smiga do dzis bez zarzutów
[I-I]
ODPOWIEDZ