Strona 1 z 1

fele 17"?

: pt 13 maja 2011, 22:08:14
autor: andrewosw91
Ktoś z was posadził EG3 na felach 17" profil 40? Bardzo mi podniesie samochód? Będę musiał obniżać?

: pt 13 maja 2011, 23:09:24
autor: Grzesieek
poważnie chcesz to zrobić? :wstyd:

: pt 13 maja 2011, 23:45:56
autor: CYkada
jesli dobierzesz wielkiosc kola dlaczego ma sie podwyzszyc?

po drugie, jajko na seryjnym zawiasie + 17 bedzie karykaruralnie wygląda...

po 3, eg3 na 17 slabo to widze, ledwo uciągnie....

: pt 13 maja 2011, 23:53:05
autor: grrruby
po 4 powodzenia na koleinach...

po 5 ... i na dziurach :P

: sob 14 maja 2011, 00:00:47
autor: CYkada
na 17 jeszcze da sie jakos jezdzic masz tylko 5 profilu mniej niz na 16, ale nie w eg3

: sob 14 maja 2011, 20:29:23
autor: andrewosw91
no to kicha...

: sob 14 maja 2011, 23:13:51
autor: CYkada
17" za ciężkie fele do eg3, zamuli juz zamulona auto, zwazając ze seryjnie byly 13", wiekszych niz 15" bym nie zakładał...

: ndz 15 maja 2011, 09:34:23
autor: jdmmm
Moj kumpel mial załozone 17 w del solce na glebie i po skreceniu przednich kol miedzy opone a blotnik nie miescila sie karta bankomatowa a kolem nie dalo sie skrecic do konca bo tarlo jak cholera jazda na tym zestawie to koszmar chyba ze zamierzasz nie przekraczac 60 km i uwazac na wszystkie nierownosci na drodze to wtedy jeszcze jakosc dasz rade ale nie polecam

: ndz 15 maja 2011, 13:58:15
autor: andrewosw91
skoro tak sprawa wygląda to trudno założę 15" na profilu 55 50

: pn 16 maja 2011, 11:19:49
autor: Sopel_XL
Aż takie problemy są z 17?

Zamulają samochod???

Ja myslalem nad 205/40/17...

: pn 16 maja 2011, 11:27:47
autor: młody
nie chodzi o samą felge, że z nią problemy tylko w eg3 z tą jednostką napędową po prostu domuli to auto
CYkada pisze:17" za ciężkie fele do eg3
dokładnie, 16" to jest dużo jak na eg3, 15" tak akurat jako max

: pn 16 maja 2011, 18:49:13
autor: CYkada
jdmmm pisze:Moj kumpel mial załozone 17 w del solce na glebie i po skreceniu przednich kol miedzy opone a blotnik nie miescila sie karta bankomatowa a kolem nie dalo sie skrecic do konca bo tarlo jak cholera jazda na tym zestawie to koszmar chyba ze zamierzasz nie przekraczac 60 km i uwazac na wszystkie nierownosci na drodze to wtedy jeszcze jakosc dasz rade ale nie polecam
zalozył za szeroką fale albo z za małym et, generalnie 17" mozna miec bez problemu w civikach i solkach, kwestia zeby byly dobrze dobrane...

tutaj chodzi raczej o ciężar 17" z oponami, to za cieżki alus jak na 75koni i maly moment, ja jak w golfie zmieniałem z 15 na 17 to czułem ze auto jest bardziej ospałe, a co bedzie w d13...
andrewosw91 pisze:założę 15" na profilu 55 50
195/50/15 optymana opona do civika, na 55 bedzie balon..

: ndz 17 lip 2011, 22:20:24
autor: Skrzati
Mam zalozona 17" fele i jakos daje rade a glebe tez mam -45 wiec mowie ze nic nie obciera i jest gitara opona 205/40/17 i et felgi 38 i jak dla Mnie jest gitara;)

: ndz 17 lip 2011, 22:26:21
autor: młody
a teraz zmień na 15stki na normalnej oponie i zobaczysz różnice.

: ndz 17 lip 2011, 23:11:02
autor: wuPiotrek
załóż sobie teraz zwykłe wąskie 13 i sie przejedz (jesli masz 1.3), zobaczysz dwukrotny przyrost mocy :] ja po zmianie z alu 15 195/50 na 13stki na stali widzialem masakryczna roznice w mocy ktorej i tak jest za mało ;)

: ndz 17 lip 2011, 23:24:30
autor: młody
no nie przesadzajmy, że z 15 na 13 znow tak sie to odczuje, 15stki to jest takie no niby max, ale jest optymalnie co do jazdy, ale jeśli chodzi o 17" to jest duzo za duzo

: pn 18 lip 2011, 02:59:24
autor: elPresidente
Ja mam w sedanie 15' 195/50 i przy glebie -45 wygladaja zajebiaszczo. 16' dałyby radę ale 17 to już przesada. A na naszych 'gładkich' drogach takie 17' na baaardzo niskim profilu pewnie częściej były by na prostowaniu niż na aucie. Ale dać się da :D