Szarpanie przy zmianie biegów

andrzej5v

Szarpanie przy zmianie biegów

#1

Post autor: andrzej5v »

Witam Wszystkich
Posiadam Hondę civic 94r sedana 1,5 D15B2. Od niedawna mam problem, przy zmianie biegów jak dodaję gazu szarpie.przy dojechaniu do świateł i wrzuceniu na luz obroty spadają od ok 100i za chwilę się same podbijają do właściwego poziomu. dzieje się tak bardzo często ale nie zawsze. Gdy tak sie dzieję zauważyłem że samochód robi sie trochę drętwy tzn nie wkręca sie tak na obroty.
Wymieniłem świece. filtr paliwa, powietrza, drugi silniczek krokowy, Przewody WN rok temu.
Palec i kopułke. na nowym palcu i kopólce nie było zbytnio poprawy
Spidi460
Pełnoprawny User
Posty: 84
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 10:28:53
Lokalizacja: Pleszew (PPL)

#2

Post autor: Spidi460 »

Zobacz kompresje na garach jaką masz...
Dj Diablo
Potrójny As
Posty: 473
Rejestracja: sob 07 sie 2010, 20:29:14
Lokalizacja: Pcim

#3

Post autor: Dj Diablo »

moze tez lapac lewe powietrze gdzies na ssącym
oktanxxx

#4

Post autor: oktanxxx »

A szarpie pulsacyjne czy jest tylko jedno szarpniecie?
Barthez

#5

Post autor: Barthez »

Silnik krokowy ;)?
tec

#6

Post autor: tec »

czujnik położenia przepustnicy miałem to samo ;)
Dj Diablo
Potrójny As
Posty: 473
Rejestracja: sob 07 sie 2010, 20:29:14
Lokalizacja: Pcim

#7

Post autor: Dj Diablo »

tec pisze:czujnik położenia przepustnicy miałem to samo ;)
gdyby to byl czujnik polozenia przepustnicy to bys auta w ogole nie odpalil :-/ chyba ze nie laczy na stykach
tec

#8

Post autor: tec »

u mnie po podmianie całego kolektora przestało szarpać ,ale nie dało mi to spokoju więc zacząłem przekładać stare graty czyli silnik krokowy ( działa ) ,dalej wtryski działa więc co zostało
Aciulek
Potrójny As
Posty: 350
Rejestracja: pt 24 paź 2008, 15:59:57
Lokalizacja: Łódż

#9

Post autor: Aciulek »

a ja mialem podobny problem z szarpaniem w tym silniku i po ustawieniu zaplony, a dokladie jego wyprzedzeniu przeszlo
automatynie obroty tez juz nie sa niskie, ale zdaza sie ze spadna do 500 i czasem mi zgasnie


ps: panowie skąd wiecie ze macie obroty ok. 100rprm, skoro obrotek zaczyna pokazywac od 500 :D
Bushid0

#10

Post autor: Bushid0 »

zjada Ci płyn chłodzący ? zmieniałes płyn chodzący dolewałeś czy coś ? jeżeli tak odpowietrz układ chłodzenia .
Dj Diablo
Potrójny As
Posty: 473
Rejestracja: sob 07 sie 2010, 20:29:14
Lokalizacja: Pcim

#11

Post autor: Dj Diablo »

albo lapie gdzies lewe powietrze kolektor ssacy albo jest pekniety albo silniczek krokowy daje w dupe bo od odpowiada za otwarcie przepustnicy jak ubywa wody i silnik stracil na mocy to uszczelka pod glowica.
młody
Nałogowiec
Posty: 864
Rejestracja: pn 11 kwie 2011, 21:46:51
Lokalizacja: sosnowiec

#12

Post autor: młody »

myślę, że temat można zamknąć ... jednorazowe wejście użytkownika ;)
Lu73k
Żółtodziób
Posty: 5
Rejestracja: czw 15 paź 2009, 22:03:34
Lokalizacja: Warszawa

#13

Post autor: Lu73k »

Witam,
i podpinam się pod temat :)
ostatnio zauważyłem że nie dość że mam niskie obroty to w ogóle mam wrażenie że nie mam ssania nawet na zimnym silniku, ba klika razy zgasł mi na światłach
jak na razie zbieram info na temat gdzie moge szukać przyczyny takiego zachowania mojej H
po przeczytaniu kilku tematów teoretycznie wiem co i gdzie sprawdzić ale chciałem, dodać że samochód zimował pod chmurką kilka mcy i zastanawia mnie to czy przypadkiem nie miało to większego wpływu na te objawy
Barthez

#14

Post autor: Barthez »

To będzie większy wpływ środowiska, u mnie stało jedno auto całą zime to dziury ma jak na intercooler :D
Musisz sprawdzić cały silnik od początku do końca.
Lu73k
Żółtodziób
Posty: 5
Rejestracja: czw 15 paź 2009, 22:03:34
Lokalizacja: Warszawa

#15

Post autor: Lu73k »

Że dziury mam to też niestety zauważyłem, a może i stety :) większą mam motywacje żeby załatwić sprawe blacharki:) :)
co do kilka zapytań co do silnika
sprawdzam aparat zapłonowy, kable świece, płyny. . . zapomniałem o czymś?
młody
Nałogowiec
Posty: 864
Rejestracja: pn 11 kwie 2011, 21:46:51
Lokalizacja: sosnowiec

#16

Post autor: młody »

krokowy
ODPOWIEDZ