Strona 1 z 1

słabe hamulce pod swapie na 262 w EJ2

: ndz 03 kwie 2011, 12:06:44
autor: Wako1986
witam, zrobiłem swapa w EJ2 z 242 na 262 z eg6, pompe mam 15/16, i jest taki problem że hamuje mi to dużo gorzej niż wczesniej 242 na pompie 15/16..... pedał mam miękki i żeby zachamowac musze wciskać pedał do spodu, dodam że tarcze i klocki są jakieś stare i używane, co może być przyczyną miękkiego pedału i słabego hamowania?(odpowietrzałem układ)

: wt 05 kwie 2011, 19:02:25
autor: griszka
odpowietrz jeszcze raz tył i przód jeśli pedał jest miękki . jeśli na tarczy nie ma rantów a na klockach jest okładzina to powinno hamować

: wt 05 kwie 2011, 20:39:55
autor: Dj Diablo
albo siada Ci serwo albo masz zapowietrzony układ albo ucieka Ci gdzieś płyn hamulcowy lub za słaba jest pompa hamulcowa.

: wt 05 kwie 2011, 20:53:38
autor: CYkada
Dj Diablo pisze:słaba jest pompa hamulcowa.
ta, pompa od eg6 jest zaslaba do hamucy od eg6, rewelacja....

zobaczy czy plyn Ci gdzieś nie leci, czy pod maska przy serwie nie slychac uciekającego podcisnienia, ale jesli masz miekki pedał bedzie to najprawdopodobnie zapowietrzony uklad, odpowietrz jeszcze raz na wlączonym silniku, musi buc dobrze... mozesz tez przeczyscic tarcze szczotka i odtluscic przy okazji...

: śr 06 kwie 2011, 20:57:20
autor: Wako1986
CYkada własnie zauważyłem że pomiędzy pompą a serwem słychać jak ucieka podcisnienie, prawdopodobnie uszczelka puszcza, może to jest przyczyną słabego hamulca....

: śr 13 kwie 2011, 21:20:40
autor: jasiu0997
jeżeli słyszysz, to tak bedzie to przyczyna Twojego problemu

: czw 14 kwie 2011, 01:39:45
autor: CYkada
jasiu0997 pisze:jeżeli słyszysz, to tak bedzie to przyczyna Twojego problemu
no co ty nie powiesz, a myslałem ze to norma :fish:

ja po swapie tez mialem slabe hample, slabsze niz na 242- tez bylo slychac ze ucieka, myslałem ze serwo jest uszkodzone i puszcza gdzieś, ale okazalo sie ze serwo bylo dobre, tylko uszczelka nie była w ogóle zalozona, przelozylem uszczelke od starego serwa i dziala;]

: wt 19 kwie 2011, 19:47:31
autor: Edler
ja się podłącze :) kupiłem EG4 Mikuli00 z ckpl (może ktoś kojarzy) i mam heble 262 i coś mi słabo hamują ;/ dzisiaj popatrzyłem na serwo i mam tam wybite 13/16 i z tego co tu przeczytałem nie jest ono adekwatne do tych hebli? Będę musiał to zmieniać nie ma wątpliwości, ale czy dużo z tym zabawy oraz jakie są koszta przybliżone?

PS. OD czego jest serwo i co ono robi? :D

: czw 21 kwie 2011, 18:17:07
autor: CYkada
262mm mają pompe 15\16" i minimum taką powinienes mieć, 13\16" to pompa od eg3 albo eg4- za mała, kupno pompy i serwa to ok 100-150pln + wymiana, odpowietrzenie ukladu i raczej nowy plyn, mozesz odrazu kupic pompe z preludy 1" bedzie lepsza reakcja na hamulec....

: sob 23 kwie 2011, 11:33:00
autor: Edler
hmmm tą pompą z preludy mnie zaciekawiłeś ;> ale czy ta LEPSZA reakcja nie będzie za ostra jak na miasto? Jednak przez najbliższe kilka lat moj autko nie będzie torowym killerem :P będę musiał się za to zabrać w najbliższym czasie bo jednak te heble mimo rozmiaru są słabe ;/ hamuje gorzej niż 242 :|

: sob 23 kwie 2011, 15:58:15
autor: CYkada
przy 1" do 262m nie bedzie jakiegos hardkoru, nie bedzie miekkiego pedalu, miedzy 1" a 15/16" masz tylko 6,25% różnicy... czy kupisz 15/16 czy 1" i tak bedzie dobrze, 1" to bardziej rozwojowa pompa, bo największa wystepująca w hondach i jakbyś chcial przyszłościowo przejsc na wiekszy hebel juz pompy i serwa nie musisz wymieniac...

: sob 23 kwie 2011, 18:17:32
autor: Edler
Hmmm sprytne :) jest nawet jedna do kupienia na ckpl :) pozostaje ustukać hajs i robić :) dzięki za pomoc :)

swap hebli.

: czw 10 lis 2011, 11:54:04
autor: zdzichu81
panowie mam eg5 z 94 roku. kupilem teraz swap hebli na 262mm. mam dwie pompy 7\8 cala z ed7(4gen) wraz z serwem i 13\16 cala tez z swoim serwem orginalne z eg5. i teraz pytanko ktora pompe wybrac, ktora jest bardziej wydajna badz bedzie lepsza do tego swapu? prosze o rade. pozdro