Obrotomierz, skalowanie?

Problemy z prądem.
coq

Obrotomierz, skalowanie?

Post autor: coq »

Witam! przełożyłem sobie ostatnio z 1,5(93) do 1,3(EG 92) obrotomierz i zastanawia mnie jedna rzecz, otóż podaje zbyt wysokie obroty tzn. na jałowych ok. ale do odcinki daje 8500rpm oczywiście wiedziałem że tak będzie(temat znany z poprzednich aut) teraz pytanie czy można jakoś to przeskalować poza zmianą cyferblatu, dodam że w elektronice jestem raczej zielony... jeśli ktoś przerabiał ten temat to proszę o jakiekolwiek informacje i sugestie.
Gorliś
Pełnoprawny User

Post autor: Gorliś »

Ale w 1.3 nie ma odcinki.
coq

Tzn. że d1.3B2 kręci do 8500Rpm?
Pecado
Natchniony
Kontakt:

Post autor: Pecado »

Wiecej :) Kręci bez ograniczeń. Do wybuchu :D
Toki
Podwójny As

Post autor: Toki »

1,3 kręcą do 9 :P.................................. podobno
Pecado
Natchniony
Kontakt:

Oczywiscie nie ma to najmniejeszego sensu, bo ten silnik w tak wysokim zakresie obrotów nie generuje juz zadnej mocy :D
coq

Dzięki. wiedziałem że wysoko kręci, ale że aż tak?! generalnie pytam bo robiłem taką przekładkę w innym aucie obrotomierz był z większej pojemności i na mniejszej oszukiwał. z kolei w 1.5 nie kręcił tak wysoko teraz mam 1.3 i uznałem to za problem.
Grochu
Podwójny As

Post autor: Grochu »

ja ec9 krecilem ponad 9 lekko ale tylko jak mi odbijalo ^^
coq

Mam pytanko do kolegi Pecado, widzę że elektronika nie jest Ci obca. Być może taki temat istnieje, ja pytam przy okazji. Czy istnieje jakiś sposób żeby rozpoznać czy licznik był kręcony, chodzi mi o jakiekolwiek ślady na samym urządzeniu ja osobiście żadnych mechanicznych nie zauważyłem przy przekładce. pytam czy są możliwości bezinwazyjnego przekręcenia przebiegu?
Pecado
Natchniony
Kontakt: