Obrotomierz, skalowanie?
Obrotomierz, skalowanie?
Witam! przełożyłem sobie ostatnio z 1,5(93) do 1,3(EG 92) obrotomierz i zastanawia mnie jedna rzecz, otóż podaje zbyt wysokie obroty tzn. na jałowych ok. ale do odcinki daje 8500rpm oczywiście wiedziałem że tak będzie(temat znany z poprzednich aut) teraz pytanie czy można jakoś to przeskalować poza zmianą cyferblatu, dodam że w elektronice jestem raczej zielony... jeśli ktoś przerabiał ten temat to proszę o jakiekolwiek informacje i sugestie.
Mam pytanko do kolegi Pecado, widzę że elektronika nie jest Ci obca. Być może taki temat istnieje, ja pytam przy okazji. Czy istnieje jakiś sposób żeby rozpoznać czy licznik był kręcony, chodzi mi o jakiekolwiek ślady na samym urządzeniu ja osobiście żadnych mechanicznych nie zauważyłem przy przekładce. pytam czy są możliwości bezinwazyjnego przekręcenia przebiegu?
Nie sądze, aby tak sie dałocoq pisze:Mam pytanko do kolegi Pecado, widzę że elektronika nie jest Ci obca. Być może taki temat istnieje, ja pytam przy okazji. Czy istnieje jakiś sposób żeby rozpoznać czy licznik był kręcony, chodzi mi o jakiekolwiek ślady na samym urządzeniu ja osobiście żadnych mechanicznych nie zauważyłem przy przekładce. pytam czy są możliwości bezinwazyjnego przekręcenia przebiegu?
Zreszta w dzisijszych czasach nikt nie zwraca uwagi na przebieg, bo wiadomo ze cofany
podejrzewam przekręcic mozna bez problemu, ale nawet co za problem kupic inne zagary z mniejszym przebiegiem i włożyć? imo w starych autach jak nasze przebieg tez nie jest miarodajnym wyznacznikiem tego w jakiem auto jest stanie jeden moze miec 140k, drugie 180k i byc w lepszym stanie, bo ten pierwszy byl uzytkowany przez idiote... trzeba wszystko sprawdzic przy kupnie a nie sugerowac sie przebiegiem;] zreszta jak napisal pecardo teraz to wiekszosc aut ma kręcone....