Jołł, Tak się zastanawiam czy ktoś widział co ma Civic w hatchback'u silnik z tyłu?, czy ktos wogóle o tym myślał?, bo ja myśle cały czas. Ciekawe jakie byłyby osiągi?, czy by tyłu nie zarzucało, jak ze sztywnością (bez o rurowania się nie obejdzie), przód pewnie wypadałoby dociążyć, silnik pewnie nie byłby już typowy z civica ....
Och tak...Civic jeżdżący bokiem Be-emki miałby już rzadko
Mam chętki na tego typu mody :laugh: chyba po starym, w końcu zrobił traktor zaczynając jedynie od zespawania ramy i dodania do tego silnika 1.9 diesla
Kiedys trafiłem na pewien projekt opisywany w necie z masa zdjęć, gdzie koles budował CRX z dwoma takimi samymi silnikami, takie same skrzynie , oba silniki sterowane jednym ECU. Oczywiscie jeden napedzał przód, a drugi tył.
Co do samego faktu silnika z tyłu, myślę, że byłoby to cholernie nerwowe, a drift czymś takim to też nie była by łatwa i przyjemna sprawa.
Np ta rzeźba: http://srmm.com.pl/index.php/saxo-hayab ... -z-polski/
jest super, ale pierwsze dwa biegi to praktycznie zero jazdy, a w poślizgu też baaardzo cienka granica, jakimś mega dużym kątem się jechać nie dało. Ogólnie świetny potwór, totalnie zasakujący wszystkie mocne samochody.
Także sztuka dla sztuki, ale myślę, że taki civ ani nie będzie lepiej i efektywniej jeździł niż fwd z silnikiem z przodu, ani driftu na poziomie np Nissana S13 za podobną włożoną kasę nie uskutecznisz. Pozdro