Przesunięcie
-
- Podwójny As
- Posty: 211
- Rejestracja: czw 16 wrz 2010, 12:48:21
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Przesunięcie
Witam, mam przestawiony rozrząd o 1 ząbek (by był ustawiony prawidłowo trzeba kółko górne rozrządu przekręcić w stronę chłodnicy o 1 ząbek)
Skoro rozrząd jest tak to powinno się też trochę przestawić zapłon jeśli dobrze pojmuje pytanie w którą stronę? w stronę chłodnicy czy odwrotnie?
Czy w takim przypadku ustawianie zapłonu według manuala (z lampą) ma sens?
Dodam że zawory były ustawione przez poprzedniego właściciela na przesuniętym już rozrządzie.
z góry dzięki za odpowiedź.
Skoro rozrząd jest tak to powinno się też trochę przestawić zapłon jeśli dobrze pojmuje pytanie w którą stronę? w stronę chłodnicy czy odwrotnie?
Czy w takim przypadku ustawianie zapłonu według manuala (z lampą) ma sens?
Dodam że zawory były ustawione przez poprzedniego właściciela na przesuniętym już rozrządzie.
z góry dzięki za odpowiedź.
-
- Podwójny As
- Posty: 211
- Rejestracja: czw 16 wrz 2010, 12:48:21
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
żeby przesunąć rozrząd musze przestawiać zawory bo innaczej nawalają konkretnie a to już duże koszta, ustawie tak jak trzeba gdy będe coś dłubał przy silniku.
OK będe przesuwał i zobacze co z tego wyjdzie
OK będe przesuwał i zobacze co z tego wyjdzie
Ostatnio zmieniony wt 08 lut 2011, 11:36:51 przez timoti26, łącznie zmieniany 1 raz.
z tymi samoregulujacymi zaworami to masz racje, zle zrozumialem
przy zdejmowaniu pokrywy nie ma reguly ze trzeba wymieniacz uszczelke
wiec mozesz sobie cofnac kolko o jeden zabek i jechac na regulacje zaworow
ale ze swojego doswiadzczenia wiem ze zawsze bedziesz slyszal zawory w hondach
jest tez mozliwe ze za bardzo masz wyprzedony zaplon i to tez powoduje ze zawory slychac
przy zdejmowaniu pokrywy nie ma reguly ze trzeba wymieniacz uszczelke
wiec mozesz sobie cofnac kolko o jeden zabek i jechac na regulacje zaworow
ale ze swojego doswiadzczenia wiem ze zawsze bedziesz slyszal zawory w hondach
jest tez mozliwe ze za bardzo masz wyprzedony zaplon i to tez powoduje ze zawory slychac
przeczytalem wszystkie wypowiedzi 2 razy i dalej nie rozumiem: po co przestawiles rozrzad??? w d15b7 na seryjnych gratach nie ma to sensu i na pewno nic nie poprawia. nawet na mocno planowanej glowicy, cienszej uszczelce i walku z z2 ciagle jest lepiej ustawic rozrzad na znaki niz oszukac o jeden zab. Nie reguluje sie silnika na zlym ustawieniu rozrzadu, poza tym zakres ruchu aparatem jest zbyt maly abys mogl nim skorygowac przesuniecie na pasku zebatym. Przy regulacji zaplonu auto musi byc w pelni nagrzane, obroty ~800, zworka w zlaczu diagnostycznym. Suma sumarum i tak to nic nie da bo nie znajdziesz znakow na kole pasowym przy takim przesunieciu rozrzadu.
Ustaw poprawnie rozrzad, jedz na regulacje zaworow(koszt max 50zl) i nie kombinuj bo rozwalisz silnik.
Ustaw poprawnie rozrzad, jedz na regulacje zaworow(koszt max 50zl) i nie kombinuj bo rozwalisz silnik.