ZEGARY
ZEGARY
Szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem, jeśli takowy był to z góry sorki.
Więc jak kupowałem moją Hanke ok 2 miechy temu to gościu mówił że wskaźnik z paliwa jest zawieszony na full ( że niby pełny bak ) ale to olałem ponieważ myślałem że to będzie pewnie jakaś pierdoła. Pojechałem do mechanika sprawdził pływak itp. no i powiedział że będe musiał ten wskaźnik wymienić i stąd moje pytanko czy nie wiecie co to może być, czy ktoś miał coś takiego i ewentualnie gdzie mogę taki wskaźnik (zegar) kupić, dodam że mam wersję z obrotomierzem i wskaźnik paliwa jest razem z temperaturą a no i ile mniej więcej taki zegar kosztuje.
Z góry dzięki za wszelkie info
Więc jak kupowałem moją Hanke ok 2 miechy temu to gościu mówił że wskaźnik z paliwa jest zawieszony na full ( że niby pełny bak ) ale to olałem ponieważ myślałem że to będzie pewnie jakaś pierdoła. Pojechałem do mechanika sprawdził pływak itp. no i powiedział że będe musiał ten wskaźnik wymienić i stąd moje pytanko czy nie wiecie co to może być, czy ktoś miał coś takiego i ewentualnie gdzie mogę taki wskaźnik (zegar) kupić, dodam że mam wersję z obrotomierzem i wskaźnik paliwa jest razem z temperaturą a no i ile mniej więcej taki zegar kosztuje.
Z góry dzięki za wszelkie info
Na allegro dostaniesz na pewno takie zegary, możesz też poszukać na szrocie samego tego "oczka" z paliwem i temperaturą i wymienić tylko ten wskaźnik, albo kupić całe zegary cały komplet znajdziesz na allegro od 100 do 200 zł, ale może ktoś ma z rozbiórki właśnie ten element i uda Ci się kupić po taniości
Może nie będziesz musiał kupować...
rozbierz licznik, wyciagnij wskaźnik paliwa (6 śrubek jeśli masz z obrotkiem), zdejmij obudowe zwojów z tyłu i zobacz czy do wszystkich trzech "pręcików", tych w które wkręcaja się śróbki mocujące sa przylutowane cieniutkie druciki.. jesli nie to to jest przyczyną. postaraj sie połączyć ten drucik i powinno byc ok!
rozbierz licznik, wyciagnij wskaźnik paliwa (6 śrubek jeśli masz z obrotkiem), zdejmij obudowe zwojów z tyłu i zobacz czy do wszystkich trzech "pręcików", tych w które wkręcaja się śróbki mocujące sa przylutowane cieniutkie druciki.. jesli nie to to jest przyczyną. postaraj sie połączyć ten drucik i powinno byc ok!
podłącze się pod pytanie, bo też nie znalazłem nic podobnego... U mnie objaw jest taki, że wskaźnik paliwa jest zawsze na poziomie 0, nie podnosi się i już (tak jakby nie miał masy?) ale raz po zatankowaniu za 50zł (ok 10l) podniósł się do prawie do połowy, po czym za kolejnym odpaleniem samochodu (chociaż nie jestem pewny czy już od następnego razu) już na nowo zdechł
podpowiedzcie chociaż, gdzie szukać przyczyny - czy po stronie zegarków czy po stronie pływaka? bo ja akurat nie wiem gdzie się kierować nawet... jeśli by cos było odlutowane w zegarach, to przecież by nie podniósł się wcale, jak myślicie?
podpowiedzcie chociaż, gdzie szukać przyczyny - czy po stronie zegarków czy po stronie pływaka? bo ja akurat nie wiem gdzie się kierować nawet... jeśli by cos było odlutowane w zegarach, to przecież by nie podniósł się wcale, jak myślicie?
-
- Nałogowiec
- Posty: 587
- Rejestracja: wt 15 cze 2010, 17:07:15
- Lokalizacja: Sierosławice(Kraków)
podepne sie pod temat
Sluchajcie mam taki problem a mianowicie urwalem wskaznik paliwa:/ probowalem skleic ten cieniutki drucik ale jednak nie dziala;/ narazie jezdze na wyczucie ale nie dlugo bede kupowal licznik i jak zaloze zegary to jak ustwaic wskaznik paliwa?? na sam dol?? chodzi mi o to czy on sam sie wyrowna i wskarze prawidlowa ilosc paliwa w baku
Sluchajcie mam taki problem a mianowicie urwalem wskaznik paliwa:/ probowalem skleic ten cieniutki drucik ale jednak nie dziala;/ narazie jezdze na wyczucie ale nie dlugo bede kupowal licznik i jak zaloze zegary to jak ustwaic wskaznik paliwa?? na sam dol?? chodzi mi o to czy on sam sie wyrowna i wskarze prawidlowa ilosc paliwa w baku
,,Jadą chłopaki w Japońcach,nikt Ich nie dogoni bo kręcą do końca"
a mi mógłby ktoś podpowiedzieć?
przytoczę jeszcze raz pytanie:
przytoczę jeszcze raz pytanie:
przy tankowaniu za 50-60zł + wiadomo coś tam pływało po baku, wskazówka podniosła mi się o jakieś 4-5mm czyli zareagowała, ale bardzo delikatnie i nie wiarygodnie...
Więc podłączam się pod pytanie - gdzie szukać przyczyny? w zegarach coś poprawić czy w baku pogrzebać? wymienić/naprawić?