ZEGARY

maku89

ZEGARY

#1

Post autor: maku89 »

Szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem, jeśli takowy był to z góry sorki.
Więc jak kupowałem moją Hanke ok 2 miechy temu to gościu mówił że wskaźnik z paliwa jest zawieszony na full ( że niby pełny bak :D ) ale to olałem ponieważ myślałem że to będzie pewnie jakaś pierdoła. Pojechałem do mechanika sprawdził pływak itp. no i powiedział że będe musiał ten wskaźnik wymienić i stąd moje pytanko czy nie wiecie co to może być, czy ktoś miał coś takiego i ewentualnie gdzie mogę taki wskaźnik (zegar) kupić, dodam że mam wersję z obrotomierzem i wskaźnik paliwa jest razem z temperaturą a no i ile mniej więcej taki zegar kosztuje.
Z góry dzięki za wszelkie info :)
BadColins
Forumowy As
Posty: 167
Rejestracja: wt 13 paź 2009, 18:25:02
Lokalizacja: Olsztyn

#2

Post autor: BadColins »

Na allegro dostaniesz na pewno takie zegary, możesz też poszukać na szrocie samego tego "oczka" z paliwem i temperaturą i wymienić tylko ten wskaźnik, albo kupić całe zegary :) cały komplet znajdziesz na allegro od 100 do 200 zł, ale może ktoś ma z rozbiórki właśnie ten element i uda Ci się kupić po taniości :)
maku89

#3

Post autor: maku89 »

szukałem już czy ma ktos do sprzedania ale nie widziałem na allegro nie widziałem żeby ktoś miał zegar z obrotomierzem a na szrocie niema civic-ów :D
maku89

#5

Post autor: maku89 »

Oooo w pipę stary jestem MEGA WDZIĘCZNY
Wenega
Pełnoprawny User
Posty: 69
Rejestracja: ndz 21 lut 2010, 10:12:31
Lokalizacja: dolnyśląsk

#6

Post autor: Wenega »

Może nie będziesz musiał kupować...

rozbierz licznik, wyciagnij wskaźnik paliwa (6 śrubek jeśli masz z obrotkiem), zdejmij obudowe zwojów z tyłu i zobacz czy do wszystkich trzech "pręcików", tych w które wkręcaja się śróbki mocujące sa przylutowane cieniutkie druciki.. jesli nie to to jest przyczyną. postaraj sie połączyć ten drucik i powinno byc ok!
maku89

#7

Post autor: maku89 »

Wenega, thx za info :)
Rzu
Forumowy As
Posty: 177
Rejestracja: czw 10 gru 2009, 20:24:13
Lokalizacja: inąd

#8

Post autor: Rzu »

I muszą być przylutowane? Ja je okręciłem wokół tych pręcików i dalej mi nie działa wskaźnik.
@Maku89: spróbuj też wypiąć i przeczyścić styki we wtyczkach, może nie doprowadza masy? Masz żaróki bańkowe czy ledy?
Maryjusz

#9

Post autor: Maryjusz »

Ja robiłem u siebie podświetlenie i ukręcił mi się gwint od + ale od temperatury no i teraz po mniej więcej 3 min jazdy mam na full niby temperaturę silnika. Muszę wkręcić śrubę o większej średnicy i będzie chyba okej, zegary oczywiście z obrotomierzem.
maku89

#10

Post autor: maku89 »

zwykłe żarówy
Awatar użytkownika
grrruby
Nałogowiec
Posty: 837
Rejestracja: sob 19 lut 2011, 00:49:19
Lokalizacja: Gorlice/Rzeszów

#11

Post autor: grrruby »

podłącze się pod pytanie, bo też nie znalazłem nic podobnego... U mnie objaw jest taki, że wskaźnik paliwa jest zawsze na poziomie 0, nie podnosi się i już (tak jakby nie miał masy?) ale raz po zatankowaniu za 50zł (ok 10l) podniósł się do prawie do połowy, po czym za kolejnym odpaleniem samochodu (chociaż nie jestem pewny czy już od następnego razu) już na nowo zdechł ;)

podpowiedzcie chociaż, gdzie szukać przyczyny - czy po stronie zegarków czy po stronie pływaka? bo ja akurat nie wiem gdzie się kierować nawet... jeśli by cos było odlutowane w zegarach, to przecież by nie podniósł się wcale, jak myślicie?
Kodzak
Pełnoprawny User
Posty: 57
Rejestracja: śr 09 mar 2011, 23:51:55
Lokalizacja: Radziejowice/Żyr
Kontakt:

#12

Post autor: Kodzak »

Mam identyczny problem, tylko u mnie wogóle się nie podnosi a przytankowałem za całe 50pln-ów :tak:
Awatar użytkownika
grrruby
Nałogowiec
Posty: 837
Rejestracja: sob 19 lut 2011, 00:49:19
Lokalizacja: Gorlice/Rzeszów

#13

Post autor: grrruby »

u mnie też już nie, jak bedzie $$ to zatankuje za wiecej i się okaże ;)
Awatar użytkownika
grrruby
Nałogowiec
Posty: 837
Rejestracja: sob 19 lut 2011, 00:49:19
Lokalizacja: Gorlice/Rzeszów

#14

Post autor: grrruby »

przy tankowaniu za 50-60zł + wiadomo coś tam pływało po baku, wskazówka podniosła mi się o jakieś 4-5mm czyli zareagowała, ale bardzo delikatnie i nie wiarygodnie...

Więc podłączam się pod pytanie - gdzie szukać przyczyny? w zegarach coś poprawić czy w baku pogrzebać? wymienić/naprawić?
Barthez

#15

Post autor: Barthez »

Ja podepnę się pod temat i zadam pytanie.
Dlaczego wskaźnik cały czas pokazuje stan paliwa w baku? nawet jak nie ma kluczyka w stacyjce i auto jest zamknite.
Awatar użytkownika
pit
Potrójny As
Posty: 324
Rejestracja: wt 14 kwie 2009, 19:24:09
Lokalizacja: Lublin/Piaski

#16

Post autor: pit »

bo tak ma być nie szukaj problemów...
przemasSs
Nałogowiec
Posty: 587
Rejestracja: wt 15 cze 2010, 17:07:15
Lokalizacja: Sierosławice(Kraków)

#17

Post autor: przemasSs »

podepne sie pod temat

Sluchajcie mam taki problem a mianowicie urwalem wskaznik paliwa:/ probowalem skleic ten cieniutki drucik ale jednak nie dziala;/ narazie jezdze na wyczucie ale nie dlugo bede kupowal licznik i jak zaloze zegary to jak ustwaic wskaznik paliwa?? na sam dol?? chodzi mi o to czy on sam sie wyrowna i wskarze prawidlowa ilosc paliwa w baku
,,Jadą chłopaki w Japońcach,nikt Ich nie dogoni bo kręcą do końca"
NepaloV
Berbeć
Posty: 39
Rejestracja: pn 29 lis 2010, 13:47:53
Lokalizacja: Szczerców

#18

Post autor: NepaloV »

Sam sobie da rade :)
przemasSs
Nałogowiec
Posty: 587
Rejestracja: wt 15 cze 2010, 17:07:15
Lokalizacja: Sierosławice(Kraków)

#19

Post autor: przemasSs »

no to dobrze :) dzieki :)
,,Jadą chłopaki w Japońcach,nikt Ich nie dogoni bo kręcą do końca"
Awatar użytkownika
grrruby
Nałogowiec
Posty: 837
Rejestracja: sob 19 lut 2011, 00:49:19
Lokalizacja: Gorlice/Rzeszów

#20

Post autor: grrruby »

a mi mógłby ktoś podpowiedzieć? ;)

przytoczę jeszcze raz pytanie:
przy tankowaniu za 50-60zł + wiadomo coś tam pływało po baku, wskazówka podniosła mi się o jakieś 4-5mm czyli zareagowała, ale bardzo delikatnie i nie wiarygodnie...

Więc podłączam się pod pytanie - gdzie szukać przyczyny? w zegarach coś poprawić czy w baku pogrzebać? wymienić/naprawić?
ODPOWIEDZ