Civic 5gen 1.5 czy 1.6vtec

Dyskusje ogólne.
Greg90

Civic 5gen 1.5 czy 1.6vtec

#1

Post autor: Greg90 »

Witam jako ze to moj pierwszy post to chcialbym powitac wszystkich serdecznie :) mam nadzieje ze zagrzeje tu dluzej.

A co do tematu, chce kupic pierwsze swoje autko, i na celowniku mam Civica 5gen 1.5 101KM w Coupe lub w hb 1.6 Vtec. Z tym ze vtec na gazie. Roczniki 93. Roznica cen jest niewielka, drozszy oczywiscie vtec. Z tym ze jak wszyscy wiemy coupe ogolnie sie bardziej podoba. Wiec moje pytanko brzmi co polecicie z tych dwoch zabawek? Z zewnatrz wyglada lepiej 1.6 natomiast w srodku bardzij zadbany wydaje sie coupe. Stan obydwu jest do lekkiego ze tak napisze odnowienia. I odrazu drugie pytanie co do felg, jakich rozmiarow szukac do nich ? Tz oprocz tego ze 100x4 jaka grubosc opon i szerokosc zeby nie ocieraly o nadkola.

Czym dokladniej roznia sie wersje LSI od ESI?

Z gory dzieki za odpowiedzi :)
Awatar użytkownika
dj-napster
Podwójny As
Posty: 287
Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
Lokalizacja: Piła -> Krajenka

#2

Post autor: dj-napster »

Co do ceny to nie koniecznie VTEC musi być drogi;]
Jeśli masz kasę na paliwo i chcesz poszaleć to VTEC, jeśli zależy na ekonomii to 1.5
Zazwyczaj jest tak że VTEC przechodziły o wiele większe katusze niż te zwykłe silniki, może się okazać że VTEC będzie pił olej jak głupi a moc znacznie odbiega od serii.
Ja bym brał Coupe, można zrobić później minime i masz szybkie 1.5
sawczen
Potrójny As
Posty: 363
Rejestracja: czw 09 paź 2008, 22:33:05
Lokalizacja: Tczew

#3

Post autor: sawczen »

najlepsze rozwiązanie to znaleźć coupe z d16z6 pod maską, czyli sohc vtec, budy EJ1 się tym charakteryzują z tego co pamiętam, jest to wtedy wersja USDM ze szklanym dachem, tempomatem itp. a gazu do 1,5 czy 1,6 się nie opłaca :)

pozdro
Greg90

#4

Post autor: Greg90 »

a ile kosztowalby zabieg obnizenia coupeca? to stoi dosysc wysoko.

Jak ktos wie to prosze o odpowiedz na temat opon i esi lsi
yamakas
Obeznany
Posty: 140
Rejestracja: śr 21 paź 2009, 09:35:13
Lokalizacja: Silesia

#5

Post autor: yamakas »

Greg90, Obniżenie to masz od 400 zł do 4 tys kwestia co potrzebujesz
WWW, CMS, CRM, Intranet, Extranet, itd. Co kto potrzebuje.
Greg90

#6

Post autor: Greg90 »

nie chce miec kosiarki ;) lekkie obnizenie do felg 17 calowych.
yamakas
Obeznany
Posty: 140
Rejestracja: śr 21 paź 2009, 09:35:13
Lokalizacja: Silesia

#7

Post autor: yamakas »

Greg90, Bardziej chodzi tu pytanie o rodzaj użytkowania bo możesz obniżyć za 400 zł samymi sprężynami np JAMEX albo kupić najtańszy gwint z regulacją MTS wtedy wydatek około 1000 PLN no chyba że pokusisz się o zawias TENI wtedy liczysz już ponad 3 500 PLN. Zawsze jeszcze pozostaje alternatywa w postaci używanego zestawu który jak masz szczęście dostaniesz za 1000 PLN
WWW, CMS, CRM, Intranet, Extranet, itd. Co kto potrzebuje.
m0drzyN

#8

Post autor: m0drzyN »

to kup sobie springi Eibach -35 na seryjny amor , elegancko bedzie, nie za nisko nie za wysoko i sztywno , mam wiec wiem. koszt koło 500 zł chyba
przemasSs
Nałogowiec
Posty: 587
Rejestracja: wt 15 cze 2010, 17:07:15
Lokalizacja: Sierosławice(Kraków)

#9

Post autor: przemasSs »

Ja na twoim miejscu dolozylbym troche wiecej i kupilbym gwint i masz mozliwosc regulacji.Na zime bez problemu podniesiesz a na lato znizysz:-) ale to juz twoja decyzja
,,Jadą chłopaki w Japońcach,nikt Ich nie dogoni bo kręcą do końca"
m0drzyN

#10

Post autor: m0drzyN »

tak ale nie polecałbym gwintu za 1000zł co to za gwint?
tak samo jest ze springami chciałem kupic jamexy albo mts za 300 zł i później słyszałem ze buda sie buja wolałem dołożyć 200 i kopić cos porządnego wiec z gwintem jest zapewne tak samo jak i z każdym inny produktem, to nie sa buty czy koszulki ze płacisz za firme , płacisz za jakość i trwałość.
przemasSs
Nałogowiec
Posty: 587
Rejestracja: wt 15 cze 2010, 17:07:15
Lokalizacja: Sierosławice(Kraków)

#11

Post autor: przemasSs »

Alez oczywiscie masz racje, zgadzam sie.Slyszalem rowzniez wiele opini na temat gwintu MTS za 1500 zl i ludzie sobie chwalili
,,Jadą chłopaki w Japońcach,nikt Ich nie dogoni bo kręcą do końca"
Greg90

#12

Post autor: Greg90 »

nie ukrywam ze mam ograniczony budzet i takie obizenie za 500zl interesowloby mnie. Jakby ktos mogl link do allegro czy do sklepu podeslac dokladnie co podejdzie do wersji 1.5 coupe bylbym wdzieczny. I ile moze kosztowac robocizna tego ?
m0drzyN

#13

Post autor: m0drzyN »

najpierw Panie kup ten samochód później Ci doradzimy :biggrin:
przemasSs
Nałogowiec
Posty: 587
Rejestracja: wt 15 cze 2010, 17:07:15
Lokalizacja: Sierosławice(Kraków)

#14

Post autor: przemasSs »

m0drzyN, otóz to:D
,,Jadą chłopaki w Japońcach,nikt Ich nie dogoni bo kręcą do końca"
Greg90

#15

Post autor: Greg90 »

samochod ide jutro ogladac i jak wszystko bedzie wporzadku to odrazu kupie ;)
m0drzyN

#16

Post autor: m0drzyN »

sprawdz dobrze cały samochód i zobacz ile jest oleju na bagnecie ;)
Greg90

#17

Post autor: Greg90 »

Fakt ze jest to moj pierwszy samochod, ale z ojcem zawsze bylem przy zakupie i on odrazu mowi ze jezeli sprzedajacy nie zgodzi sie na sprawdzenie auta na stacji diagnostycznej to juz cos ma do ukrycia, oczywiscie ojciec zawsze placil za przeglad. Tak samo ja mam zamiar zrobic i sie okaze co tam jest przy okazji
m0drzyN

#18

Post autor: m0drzyN »

no to super :schnauz: ;)
serwal4

#19

Post autor: serwal4 »

Samochód na Eibachach + seryjne amory (seryjne w sensie ori z fabryki) to padaka straszna; Buja się i w połowie zakręty lubi odpuszczać;

Standardowe amory owszem (czyt. nie utwardzane/o krótszym skoku) ale jeżeli mamy pewność, że w aucie nie siedzą jeszcze fabryczne amory;
m0drzyN

#20

Post autor: m0drzyN »

Masz, jezdziles , czy moze gdzies przeczytales?
Samochód na Eibachach + seryjne amory (seryjne w sensie ori z fabryki) to padaka straszna; Buja się i w połowie zakręty lubi odpuszczać;
to moze u Ciebie bo u mnie jest sztywno :flex:
ODPOWIEDZ