d15b2 na wielopunkt

Serce samochodu niedomaga ?
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

d15b2 na wielopunkt

#1

Post autor: Civic5g.pl »

Tu wydzieli3em (zonk) temat o przerobce d15 na wielopunkt zeby niemieszac w mini-me :)

a czy ktos z forum przerabial d15b2 na wielopunkt??
chodzi o wrzucenie kolektora dolotowego z d15b7 lub lepiej z d16z6.
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#2

Post autor: Civic5g.pl »

ja to przerabialem ale razem glowica itd i to tez polecam ;)
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#3

Post autor: Civic5g.pl »

bardziej pytanie czy kolektor d d16z6 podejdzie pod takiego moda bez glowicy??
bo rozumiem ze przy tym modzie do pelnego minime zostaje do zrobienia jedynie glowica bo wszystkie inne rzeczy i tak trzeba wymienic (czyt. komp, wiazka itd.)
mozna sie tez zapytac czym rozni sie kolektor d16z6 od d15b7??
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#4

Post autor: Civic5g.pl »

oprocz kol musisz wymienic wiazki kompa aparat i nie pamietam czy cos jeszcze :D
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#5

Post autor: Civic5g.pl »

Chyba ktoś na civic 4 gen zrobi3 w 1,5 wielopunkt, poszukaj tam
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#6

Post autor: Civic5g.pl »

AriN pisze:Chyba ktoś na civic 4 gen zrobi3 w 1,5 wielopunkt, poszukaj tam
oj wiele ludzi tam jest po takich zabiegach. Mocowo to wygląda tak, ?e d15b2 na wielopunkcie ma od powiedzmy 100KM do (+wydech, dolot) 130KM

Niektorym d15b2 na wielopunkcie jezdza niesamowicie. Osobiscie to zmiana na wielopunkt z z2/a6 byla by pierwsza czynnoscia jaka bym robil w d15b2 aby podniesc moc.


EDIT:

http://www.civic4g.pl/forum/topics26/7501.htm
link do forum civic4g.pl odnosnie poszukiwania mocy w d15b2. Mam nadzieje, ze administratorzy nie maja nic przeciwko, ze podaje ten link.
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#7

Post autor: Civic5g.pl »

ja dam link do troche obszerniejszego tematu swapa na wielopunkt
http://www.civic4g.pl/forum/topics9/4625.htm samemu te sie przymierzam do takiej zmiany tylko jakoś nigdy czasu ma to niema
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#8

Post autor: Civic5g.pl »

cynek pisze:ja dam link do troche obszerniejszego tematu swapa na wielopunkt
http://www.civic4g.pl/forum/topics9/4625.htm samemu te sie przymierzam do takiej zmiany tylko jakoś nigdy czasu ma to niema
i ten link mia3em podaa, ale zapomnia3em i nie mog3em sobie przypomniea czego szuka3em :krzeslemgo: :)

Kawal dobrej roboty jest pod linkiem ktory podal cynek. Jesli ktos bedzie przerabial na wielopunkt to ma tam wszystko dokladnie opisane :)
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#9

Post autor: Civic5g.pl »

dziekowka za odzew :browarek1:
wychodzi na to ze najlepiej zapomniec o kolektorach z b7 i z6 ,a poszukac kolektora z d16z2 z 4gena i skundlic.
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#10

Post autor: Civic5g.pl »

jeszcze jedno pytanko w kwesti wielopunktu.
jakie zlacze w kompie ma d15b2 po 92r.??
w jakis tam specyfikacjach wyczytalem ze OBD1 ale cos tez slyszalem, ze OBD0 i tu juz glupieje bo nie znam sie za bardzo w temacie.
przed 92r. w 4 genie bylo OBD0 i nie ma problemu z przekladka kompa.
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#11

Post autor: Civic5g.pl »

przeciez i tak musisz zmieniac wiazki wiec nie rozumiem twojego problemu
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#12

Post autor: Civic5g.pl »

:bangin: to juz jest ustalone ze wsadzajac dolot od z2 nie trzeba zmieniac wiazki :wstyd:
podobno trzeba zrobic jakies kombinacje z wtyczka i to chce sie dowiedziec.
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#13

Post autor: Civic5g.pl »

a nie czytalem wczesniejszych postow :p
d15b2 jest chyba obd0, ale niech ktos to jeszcze potwierdzi po 100% nie daje
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#14

Post autor: Civic5g.pl »

no wlansie... skoro nie trzeba zmieniac wiazki to jak to zrobic? bo nie wystarczy chyba puscic dwa dodatkowe kabelki do wtryskow.. tak troche przegladalem tego posta z 4g i w sumie dalej niz z tego nie wiem :p ewentualnie jestem chetny na taki zestaw do przeróbki :)
sava_1124

#15

Post autor: sava_1124 »

czy ktos juz probowal zalozy dolot od z2????
tomlem666

#16

Post autor: tomlem666 »

Witam

Troche stary ten temat... ale pozwoliłem sobie go poruszyć ponownie... Ponieważ ja jestem po takim zabiegu... mam Vgena ale w sedanie... i zrobiłem coś na wzór przeróbki wiązki co w IV genie... ale niestey nie wyszło mi:( bo wyskoczył błąd nr4... czyli czujnik położenia wału itd czyli odcięcie przy 3,5tys:/ komp chodzi w awaryjnym trybie.... ogólnie porażka... zmieniłem z powrotem na serie bo prze ok tydzień nie potrafiłem sobie z tym poradzić:( ale nie odpuściłem sobie będę jeszcze z tym kombinował:D jak by ktoś coś wiedział na ten temat i potrafił mi pomoc to będę bardzo wdzieczny:)
umek

#17

Post autor: umek »

hmmm....jest sens zabawy w wymianke ssacego od d15z1 do d15b2?oczywiscie chodzi o efekty/czyt przyrost ps/?czy lepiej szukac od d16z6 badz innych?
Ostatnio zmieniony czw 05 mar 2009, 06:34:40 przez umek, łącznie zmieniany 1 raz.
gvader

#18

Post autor: gvader »

W d15z1 moim zdaniem wogóle nie specjalnie jest co modzić. VTec eko + długa skrzynia = małe spalanie i za to szacun, ale mizerne osiągi jak na te swoje 90 kucyków. Ale jeżeli już coś robić to nie ma sensu przerabianie wielopunktu na dwupunktowy, jeżeli koniecznie chcesz zmienic kolektor to moim zdaniem tylko na coś z d16. Nie wiem jakie są różnice w kolektorach z1 i b7 bo w końcu to i to mpfi i oba 1.5, może to ktoś wyjaśnić?
umek

#19

Post autor: umek »

hmmm ...czy d15z1 to nie jest wielopunkt?
Awatar użytkownika
mlynek
Obeznany
Posty: 115
Rejestracja: czw 15 sty 2009, 18:52:43
Lokalizacja: Mielec

#20

Post autor: mlynek »

w z1 są dużo węższe kanały dolotowe w kolektorze niż np. w b7
Modyfikacje ECU i wiązek elektrycznych.
ODPOWIEDZ