d15b2 na wielopunkt
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
d15b2 na wielopunkt
Tu wydzieli3em (zonk) temat o przerobce d15 na wielopunkt zeby niemieszac w mini-me
a czy ktos z forum przerabial d15b2 na wielopunkt??
chodzi o wrzucenie kolektora dolotowego z d15b7 lub lepiej z d16z6.
a czy ktos z forum przerabial d15b2 na wielopunkt??
chodzi o wrzucenie kolektora dolotowego z d15b7 lub lepiej z d16z6.
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
bardziej pytanie czy kolektor d d16z6 podejdzie pod takiego moda bez glowicy??
bo rozumiem ze przy tym modzie do pelnego minime zostaje do zrobienia jedynie glowica bo wszystkie inne rzeczy i tak trzeba wymienic (czyt. komp, wiazka itd.)
mozna sie tez zapytac czym rozni sie kolektor d16z6 od d15b7??
bo rozumiem ze przy tym modzie do pelnego minime zostaje do zrobienia jedynie glowica bo wszystkie inne rzeczy i tak trzeba wymienic (czyt. komp, wiazka itd.)
mozna sie tez zapytac czym rozni sie kolektor d16z6 od d15b7??
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
oj wiele ludzi tam jest po takich zabiegach. Mocowo to wygląda tak, ?e d15b2 na wielopunkcie ma od powiedzmy 100KM do (+wydech, dolot) 130KMAriN pisze:Chyba ktoś na civic 4 gen zrobi3 w 1,5 wielopunkt, poszukaj tam
Niektorym d15b2 na wielopunkcie jezdza niesamowicie. Osobiscie to zmiana na wielopunkt z z2/a6 byla by pierwsza czynnoscia jaka bym robil w d15b2 aby podniesc moc.
EDIT:
http://www.civic4g.pl/forum/topics26/7501.htm
link do forum civic4g.pl odnosnie poszukiwania mocy w d15b2. Mam nadzieje, ze administratorzy nie maja nic przeciwko, ze podaje ten link.
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
ja dam link do troche obszerniejszego tematu swapa na wielopunkt
http://www.civic4g.pl/forum/topics9/4625.htm samemu te sie przymierzam do takiej zmiany tylko jakoś nigdy czasu ma to niema
http://www.civic4g.pl/forum/topics9/4625.htm samemu te sie przymierzam do takiej zmiany tylko jakoś nigdy czasu ma to niema
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
i ten link mia3em podaa, ale zapomnia3em i nie mog3em sobie przypomniea czego szuka3emcynek pisze:ja dam link do troche obszerniejszego tematu swapa na wielopunkt
http://www.civic4g.pl/forum/topics9/4625.htm samemu te sie przymierzam do takiej zmiany tylko jakoś nigdy czasu ma to niema
Kawal dobrej roboty jest pod linkiem ktory podal cynek. Jesli ktos bedzie przerabial na wielopunkt to ma tam wszystko dokladnie opisane
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
Witam
Troche stary ten temat... ale pozwoliłem sobie go poruszyć ponownie... Ponieważ ja jestem po takim zabiegu... mam Vgena ale w sedanie... i zrobiłem coś na wzór przeróbki wiązki co w IV genie... ale niestey nie wyszło mi:( bo wyskoczył błąd nr4... czyli czujnik położenia wału itd czyli odcięcie przy 3,5tys:/ komp chodzi w awaryjnym trybie.... ogólnie porażka... zmieniłem z powrotem na serie bo prze ok tydzień nie potrafiłem sobie z tym poradzić:( ale nie odpuściłem sobie będę jeszcze z tym kombinował:D jak by ktoś coś wiedział na ten temat i potrafił mi pomoc to będę bardzo wdzieczny:)
Troche stary ten temat... ale pozwoliłem sobie go poruszyć ponownie... Ponieważ ja jestem po takim zabiegu... mam Vgena ale w sedanie... i zrobiłem coś na wzór przeróbki wiązki co w IV genie... ale niestey nie wyszło mi:( bo wyskoczył błąd nr4... czyli czujnik położenia wału itd czyli odcięcie przy 3,5tys:/ komp chodzi w awaryjnym trybie.... ogólnie porażka... zmieniłem z powrotem na serie bo prze ok tydzień nie potrafiłem sobie z tym poradzić:( ale nie odpuściłem sobie będę jeszcze z tym kombinował:D jak by ktoś coś wiedział na ten temat i potrafił mi pomoc to będę bardzo wdzieczny:)
W d15z1 moim zdaniem wogóle nie specjalnie jest co modzić. VTec eko + długa skrzynia = małe spalanie i za to szacun, ale mizerne osiągi jak na te swoje 90 kucyków. Ale jeżeli już coś robić to nie ma sensu przerabianie wielopunktu na dwupunktowy, jeżeli koniecznie chcesz zmienic kolektor to moim zdaniem tylko na coś z d16. Nie wiem jakie są różnice w kolektorach z1 i b7 bo w końcu to i to mpfi i oba 1.5, może to ktoś wyjaśnić?