Strona 1 z 1

dymi,bierze olej, swiezo po remacje :(

: pn 29 mar 2010, 08:48:26
autor: maxkb88
witam niedawno mialem remat gory silnika uszczelka pod glowica frezowanie i czyszczenie gniazd i zaworow planowanie glowicy uszczelniacze nowe ... po zlozeniu bylo ok przez pare tygodni gdy krecilem do max 3tys potemm jak dostala powyzaej 3 zauwazylem ze olej znika :( teraz jak dostanie pedal do podlogi to siwy dym zamna jest :( co sie moglo podziac (jeszcze dziwne stukanie tak jakby zaworki ale to niewina zaworow bobyly ustawiane milion razy!)

: pn 29 mar 2010, 10:25:52
autor: arturro385
pewnie pierscienie puscily

: pn 29 mar 2010, 11:12:12
autor: lelek
uszczelniaszcze

: pn 29 mar 2010, 23:37:56
autor: maxkb88
uszczelniacze byly nowe :( a co jakbym doctora wlal albo inny specifik jak modyfikator+ dobre to?? pomoze cos??

: pn 29 mar 2010, 23:43:45
autor: ALn
no na pare dni by pomoglo, a pozniej jeszcze gorzej ;/

: wt 30 mar 2010, 00:18:45
autor: maxkb88
dlaczego jeszcze gorzej ??? to co mam zrobic ???? niechce znowu wremant sie bawic bo wyjdzie mnie trochu ... ten doctor ponoc 1tys km spokojnie daje sobie rade potem bedzie dymil bardziej??

: wt 30 mar 2010, 12:49:49
autor: zabas
potem będzie jeszcze gorzej. taka zaleta tych modyfikatorów. jak przestaniesz lać to juz nigdy dobrze nie bedzie. a pierścieni nie wymieniałeś na tłokach ? a jakie dałeś uszczelniacze ? oem czy jakiejś innej firmy ?

: wt 30 mar 2010, 13:06:39
autor: maxkb88
pierscieni nieruszalem boo cylinder byl w bardzo dobrym stanie przeczyscilem tylko gore tloka a co do uszczelniaczy to zwyszej polki bo 160zl za 16szt ...
Modyfikator+ jest ponoc dobry napewno odradzacje??

: wt 30 mar 2010, 22:53:59
autor: Bartek90
Na jakiej podstawie stwierdziłeś że cylindry były w bardzo dobrym stanie? Silniki Dserii mają to do siebie że kompresje trzymają, a pierścieni zgarniających nie ma. Być może uszczelniając góre silnika dobiłeś jego dół... może poprostu wydmuchało uszczelkę bo była zła, albo blok silnika nie był płaski.

: wt 27 kwie 2010, 20:59:44
autor: Lcfr
możliwe, że źle założone uszczelniacze

: wt 27 kwie 2010, 23:05:25
autor: ceelx
czy ktos tutaj wypowiadajacych sie, stosowal w ogole ten np modyfikator + :!: :furious:

jak masz po przejechaniu 500km od wymiany oliwy czarno na bagnecietzn ze wydechy przepuszczaja.

: wt 27 kwie 2010, 23:26:42
autor: muzammil
Sprawa jest nader oczywista i nie wiem po co wymyslac. Pierscienie olejowe nie trzymaja i tamtedy ubywa oleju. Nie stosuj zadnych wynalazkow, nie sluchaj o uszczelniaczach(chocby nie wiem jakie gowniane byly to nie uciekaloby tamtedy tyle oleju). Nie spotkalem sie jeszcze w Hondzie(ktora wczesniej dymila i brala olej) zeby objawy ustaly po wymianie samych uszczelniaczy, powiem wiecej-zadko kiedy uszczelniacze puszczaja; zawsze jest to wina pierscieni(w moim przypadku w 7 rozebranych i robionych D seriach puszczaly w znacznie wiekszym stopniu pierscienie niz uszczelniacze).
Swoja droga ciekawi mnie co to za "mechanik" ktory robi remont tylko samej glowicy...
Niestety kolego nie bede CI robil nadziei typu "pewnie nieorginalne uszczelniacze i one puszczaja" lub "zalej jakims tam specyfikiem a silnik bedzie jak nowy", jedynym sposobem na wyeliminowanie dymienia i poboru oleju jest wymiana pierscieni. Olejowe pierscienie w Hondach niestety sa dosc prymitywnie zbudowane i delikatne(w porownaniu z np tymi z VW), praktycznie kazdy silnik Hondy przy przebiegu powyzej 200tys bierze olej i dymi przy katowaniu. Decydujac sie na ingerencje w silnik ZAWSZE robi sie tez pierscienie.

: czw 29 kwie 2010, 01:13:47
autor: szczepan358
muzammil, popieram w 100% wymiana pierscieni i nie przeskoczysz tego temat zbadany ostatnio w kilku hondach, po zwaleniu glowicy i wymianie uszczelniaczy auta zaczely brac olej, pomogla wyminana pierscieni

: czw 29 kwie 2010, 20:55:11
autor: Lcfr
generalnie przyznam, że założyłem że "remont" to i pierścienie
nieświadom byłem, że można samą góre robić(nieświadom względem doświadczeń jakie mam które mówią iż to nie ma sensu-pierwszą wymianę uszczelniaczy, która nic nie dala co zresztą opisywałem na sckp -robiłem w okolicach 2003-4 roku chyba)\
założyłem, że kolega zmienił pierścienie
i jak zmienił i tyle bierze to winą mogłoby być złe założenie uszczelniacze...
ajk pierścieni nie zmieniał sprawa staje sie jasna dośc...