PRZEKAŹNIK

Problemy z prądem.
kociol

PRZEKAŹNIK

#1

Post autor: kociol »

Witam ja mam pytanko gdzie sie znajduje w hondzie D13B2 przekaźnik pompy paliwa JAK MACIE TO PODRZUDCIE JAKIS SCHEMAT bo szukałem w moim aucie i nie moge znaleź. Bo MAM PROBLEM auto słabo mi coś pali nie mam pojecia co sie dzieje musze pare razy depną na gaz żeby odpaliła. Na ssaniu chodzi dobrze ale jak sie zagżeje to chwilke pochodzi normalnie i nagle spada z obrotów może to wina przekaźnika albo gaźnik nie wiem. Gdy ja zgasze i ponownie chce odpalić to musze pare razy depnąc na gaz.ODKRĘCAŁEM ŚWIECE TO SĄ CZARNE I TAK WYGLADAJA JAK BY BYŁY ZALANE.WYMIENIŁEM już:olej w silniku,filtr paliwa,oleju,powietrza,Swiece,cały rozżąd. :dontgetit:
molekss
Podwójny As
Posty: 236
Rejestracja: wt 08 lip 2008, 11:01:39
Lokalizacja: Lubań (pomorskie)
Kontakt:

#2

Post autor: molekss »

nie szukaj przekaźnika pompy bo D13B2 go nie posiada :biggrin:

przy obecnej temp. to normalne, że trzeba kilka razy wcisnąć pedał gazu przed odpaleniem aby załączyć ssanie. nawet przy krótkim postoju ssanie się załącza - zwłaszcza przy takich temperaturach.

po nagrzaniu spada do jakich obrotów? jeśli do około 800 to wszytko jest w porządku.

wygląda na to, że z twoim silnikiem jest wszystko OK - ten typ tak ma :)
kociol

#3

Post autor: kociol »

Mi sie wydaje że powinien odrazu odpalić tak jak np. golf itp. bez wciskania gazu.Włąsnie nie mam obrotomieża i niewiem jakie są obroty.
BadColins
Forumowy As
Posty: 167
Rejestracja: wt 13 paź 2009, 18:25:02
Lokalizacja: Olsztyn

#4

Post autor: BadColins »

kociol pisze:jak np. golf
ale porównanie :bored:
vidar

#5

Post autor: vidar »

Zimne d13b2 odpala się w ten sposób, że właśnie trzeba wcisnąć raz do oporu gaz i puścić, dopiero potem przekręcasz stacyjkę uruchamiając silnik (już bez dodawania gazu).
molekss
Podwójny As
Posty: 236
Rejestracja: wt 08 lip 2008, 11:01:39
Lokalizacja: Lubań (pomorskie)
Kontakt:

#6

Post autor: molekss »

poniżej zera nawet 2-3 trzeba przepompować pedałem gazy, poniżej 18 stopni 3-4 razy (dane wg instrukcji obsługi)

Obrazek
kociol

#7

Post autor: kociol »

Molekss fajna instrukcja z tym odpalaniem :happy: dzieki wszystkim za porade :happy:
svist

#8

Post autor: svist »

Pytanko - czy w silniku D13B2 podczas uruchamienia od razu powinno sie włączać ssanie? bo u mnie dopiero po ułamku sekundy wskoczyły wyzsze obroty. Przy tych mrozach co ostatnio były silnik odpalił ale ssanie sie nie włączyło i zaraz zgasł po czym nie było możliwości odpalenia, jest możliwość że tam coś zamarzło??
przem500
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: pn 21 lut 2011, 17:17:06
Lokalizacja: Przasnysz

#9

Post autor: przem500 »

Potrzebuje małej pomocy. Muszę przelutowac przekaźnik bo na ciepłym nie chce palic. Tylko mam problem bo w przewodach jest straszny bałagan i przekaźnika nie ma w miejscu w którym powinien byc. Wszystkie przewody pod deską są zwinięte w kłębek. Poprzedni właściciel zakładał alarm, odcięcie zapłonu i jeszcze jakieś cuda. Mógłby mi ktoś zrobic zdjęcie tego przekażnika i może jakieś zdjęcie przewodów które do niego biegną żebym mógł go jakoś zlokalizowac?? Silnik d15b2
młody
Nałogowiec
Posty: 864
Rejestracja: pn 11 kwie 2011, 21:46:51
Lokalizacja: sosnowiec

#10

Post autor: młody »

przekaźnik jest zaraz za bezpiecznikami przy kierowcy

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... RkzDpai_gw przykładowe zdjęcie przekaźnika
przem500
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: pn 21 lut 2011, 17:17:06
Lokalizacja: Przasnysz

#11

Post autor: przem500 »

a jednak był na swoim miejscu tylko przykryty kablami. dzieki młody. w razie jakby ktoś jeszcze miał wątpliwości dodaje zdjęcie na którym jest zaznaczona śrubka, którą trzeba odkręcic żeby wyjac przekaźnik.

Obrazek
ODPOWIEDZ