zaklocenia w glosnikach

Tematy związane z odsłuchem muzyki w samochodach.
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

zaklocenia w glosnikach

#1

Post autor: ceelx »

jak w temacie
wystepuje u was ten problem czy nie :!:
ja musze odlaczyc wzmaki przed odpaleniem auta, bo slychac w glosnikach jak sie zebatka rozrusznika obraca :D
orientuje sie ktos w temacie czy pociagniecie oddzielnego plusa do grajka ( bezposrednio od aku) zniweluje ten problem :!:
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
umek

Re: zaklocenia w glosnikach

#2

Post autor: umek »

ceelx pisze:jak w temacie
wystepuje u was ten problem czy nie :!:
ja musze odlaczyc wzmaki przed odpaleniem auta, bo slychac w glosnikach jak sie zebatka rozrusznika obraca :D
orientuje sie ktos w temacie czy pociagniecie oddzielnego plusa do grajka ( bezposrednio od aku) zniweluje ten problem :!:
Masz na mysli taki gwizd,swiszczenie czy jak tam zwał?
Wydaje mi sie,ze to nie jest kwestia zasilania patefonu/glosnikow.....chociaz....sprobuj podlaczyc zasilanie radia z tego samego miejsca co wzmacniacz - masa i zasilanie.To jest bardziej skierowane jezeli masz te gwizdy rowniez w momencie dodawania gazu,jednakze mozna to sprawdzic.Jezeli nie to to moze zaklocenia ida z alternatora itp - ich umasowienia.Jak masz podlaczony wzmacniacz ,tzn czy bezposrednio z aku?Zasilanie jest na jednej stronie,a sygnal polozony po przeciwnej?

Na poczatek by nie robic juz zamieszania,poprowadz bezposrednio mase radia do aku:)jezeli cos pokickalem to sor,mialem ciezka noc:)Mam tak u siebie i jest ok.
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#3

Post autor: ceelx »

umek pisze:Masz na mysli taki gwizd,swiszczenie czy jak tam zwał?
taki gwizd. im wieksza predkosc obrotowa walu, tym "szybszy" swist w glosnikach.
umek pisze:Jak masz podlaczony wzmacniacz ,tzn czy bezposrednio z aku?
+ bezposrednio z aku, a - z bagaznika z zamka.
umek pisze:Zasilanie jest na jednej stronie,a sygnal polozony po przeciwnej?
zasilanie srodkiem, sygnal progiem lewym i prawym.

dzisiaj zakupie kable chinch ekranowane i moze cos pomoze, bo te co mam to jakies no name.
sa jeszcze filtry przeciwzakloceniowe po 50-70 pln i to chyba bedzie zakupione w ostatecznosci
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
umek

#4

Post autor: umek »

Mozesz tez poszukac kabli ekranowanych,ale to bedzie wiecej zabawy niz z czinczami.Sprobuj z ta masa z radia,pociagnij bezposrednio do aku.tez tak mialem - jak odpalilem silnik badz dalem gazu to wtedy mialem gwizd w glosnikach.pociagniecie masy pomoglo.mialem gdzies plik opisujacy te filtry przeciwzakloceniowe i ogolnie opisujacy wszystkie rodzaje zaklocen oraz metody usuniecia problemow.Poszukam i jak znajde to ci podrzuce.
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#5

Post autor: ceelx »

no wlasnie dowiedzialem sie ze masa tez bedzie u mnie powodem tych zaklocen, poniewaz tylny pas jest zgrzewany, a ja tam mam wlasnie pospieta mase.
dobra masa ponoc jest przy mocowaniu pasow bezpieczenstwa miedzy innymi.
gdy bede mial chwile wolnego to przepne kabelek i opisze jakie sa efekty.
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
umek

#6

Post autor: umek »

Wiec masuj , wrzucam plik o zakloceniach,filtrach i usuwaniu tych usterek.Najczestszym powodem jest wlasnie masa.Sa to skany ale mozna sie doczytac.

link:
http://rghost.net/731451
ODPOWIEDZ