jak w temacie
wystepuje u was ten problem czy nie :!:
ja musze odlaczyc wzmaki przed odpaleniem auta, bo slychac w glosnikach jak sie zebatka rozrusznika obraca
orientuje sie ktos w temacie czy pociagniecie oddzielnego plusa do grajka ( bezposrednio od aku) zniweluje ten problem :!:
zaklocenia w glosnikach
zaklocenia w glosnikach
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
Re: zaklocenia w glosnikach
Masz na mysli taki gwizd,swiszczenie czy jak tam zwał?ceelx pisze:jak w temacie
wystepuje u was ten problem czy nie :!:
ja musze odlaczyc wzmaki przed odpaleniem auta, bo slychac w glosnikach jak sie zebatka rozrusznika obraca
orientuje sie ktos w temacie czy pociagniecie oddzielnego plusa do grajka ( bezposrednio od aku) zniweluje ten problem :!:
Wydaje mi sie,ze to nie jest kwestia zasilania patefonu/glosnikow.....chociaz....sprobuj podlaczyc zasilanie radia z tego samego miejsca co wzmacniacz - masa i zasilanie.To jest bardziej skierowane jezeli masz te gwizdy rowniez w momencie dodawania gazu,jednakze mozna to sprawdzic.Jezeli nie to to moze zaklocenia ida z alternatora itp - ich umasowienia.Jak masz podlaczony wzmacniacz ,tzn czy bezposrednio z aku?Zasilanie jest na jednej stronie,a sygnal polozony po przeciwnej?
Na poczatek by nie robic juz zamieszania,poprowadz bezposrednio mase radia do aku:)jezeli cos pokickalem to sor,mialem ciezka noc:)Mam tak u siebie i jest ok.
taki gwizd. im wieksza predkosc obrotowa walu, tym "szybszy" swist w glosnikach.umek pisze:Masz na mysli taki gwizd,swiszczenie czy jak tam zwał?
+ bezposrednio z aku, a - z bagaznika z zamka.umek pisze:Jak masz podlaczony wzmacniacz ,tzn czy bezposrednio z aku?
zasilanie srodkiem, sygnal progiem lewym i prawym.umek pisze:Zasilanie jest na jednej stronie,a sygnal polozony po przeciwnej?
dzisiaj zakupie kable chinch ekranowane i moze cos pomoze, bo te co mam to jakies no name.
sa jeszcze filtry przeciwzakloceniowe po 50-70 pln i to chyba bedzie zakupione w ostatecznosci
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
Mozesz tez poszukac kabli ekranowanych,ale to bedzie wiecej zabawy niz z czinczami.Sprobuj z ta masa z radia,pociagnij bezposrednio do aku.tez tak mialem - jak odpalilem silnik badz dalem gazu to wtedy mialem gwizd w glosnikach.pociagniecie masy pomoglo.mialem gdzies plik opisujacy te filtry przeciwzakloceniowe i ogolnie opisujacy wszystkie rodzaje zaklocen oraz metody usuniecia problemow.Poszukam i jak znajde to ci podrzuce.
no wlasnie dowiedzialem sie ze masa tez bedzie u mnie powodem tych zaklocen, poniewaz tylny pas jest zgrzewany, a ja tam mam wlasnie pospieta mase.
dobra masa ponoc jest przy mocowaniu pasow bezpieczenstwa miedzy innymi.
gdy bede mial chwile wolnego to przepne kabelek i opisze jakie sa efekty.
dobra masa ponoc jest przy mocowaniu pasow bezpieczenstwa miedzy innymi.
gdy bede mial chwile wolnego to przepne kabelek i opisze jakie sa efekty.
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
Wiec masuj , wrzucam plik o zakloceniach,filtrach i usuwaniu tych usterek.Najczestszym powodem jest wlasnie masa.Sa to skany ale mozna sie doczytac.
link:
http://rghost.net/731451
link:
http://rghost.net/731451