Strona 1 z 2

Civic Coupe różnice między wersją europejską, a amerykańską

: czw 20 sie 2009, 20:33:26
autor: The Player
Nie widziałem tematu o tym traktującego (jeśli jest to prosiłbym o link).

Odnośnie różnic to z tego co wiem to są to:

- fotele na jednym pałąku
- tylne i przednie światła USDM (symetryczność między innymi)
- grubszy welur
- tempomat
- tablica kwadratowa z tyłu (i takowe miejsce na nią)
- podobno mają rury wzmacniające (wersja US)
- przezroczysty szyberdach

Coś jeszcze? Ogólnie lepsza była, która wersja?

: czw 20 sie 2009, 22:45:41
autor: AriN
Mógłbyś mi pokazać te białe zegary? Bo pierwsze słyszę tylko SIR miał białe. Do tempomatu też bym się nie zgodził nie każdy usdm miał tempomat. Grubszy welur? Skąd takie przypuszczenia? Gdzie były te wzmocnienia? Ale dołożył bym tam:
- dimer
- bywają troszkę inne długie konsole, które umożliwiają wrzucenie w nie radia
- zdarzają się beżowy środek (typowy dla usdm)
- bywają wersje w których brak zegarka i jakiej kolwiek elektryki
- zdarzają się zamek w tylnej półce umożliwiający otwieranie kanapy, u nas jest taki cypelek
- zdarzają się zamek w miejscu otwierania bagażnika i wlewu paliwa (z tego co pamiętam blokuje otwieranie bagażnika)

Zależy na jakie wyposażenie trafisz, w USA chłopaki się szczycą lotką na tylną klapę która jest u nas prawie w każdej Coupe... Wiadomo jak to jest jeżeli czegoś nie ma u nas na rynku to będzie wtedy fajniejsze i będzie jakimś tam rodzynkiem ;)

: czw 29 paź 2009, 12:54:25
autor: The Player
Może rzeczywiście nie prawdziwe info z tymi białymi zegrami. Wzmocnienia w drzwiach (rury) i wzmocnienie przednie i tylne zderzaka (belka).

To co jeszcze znalazłem:

- brak kierunków bocznych
- postojówki w kierunkowskazach
- zdarzają się dodatki jak cup holdery czy pasy takaty
- gwizdki w drzwiach
- środek szary lub beżowy
- odpalanie ze sprzęgła

Coś jeszcze przeoczyłem?

Mam możliwość zakupu kanadyjki EJ1 USDM i zastanawiam się, czy lepiej europejka?

: czw 29 paź 2009, 15:14:28
autor: Malina
Hm może sie myle a może nie ale kumpel w kanadyjce nie ma podświetlenia w bagażniku a ja mam .

: pt 06 lis 2009, 12:17:20
autor: Tiger
The Player pisze: Mam możliwość zakupu kanadyjki EJ1 USDM i zastanawiam się, czy lepiej europejka?
PRO-TEC ?:P

: pt 06 lis 2009, 13:49:52
autor: The Player
Heh, właściwie wyszła kolejna różnica, dość oczywista ;). Z tego co się orientuje to tylko europejki były w pro tecu prawda?

: pt 06 lis 2009, 16:16:55
autor: Tiger
no ja mam niby wszedzie wpisane HONDA OF AMERICA, klape, światla mam EUDM za to zatrzask kanapy mam USDM i jest to niby pro-tec:)

: pt 06 lis 2009, 18:17:44
autor: The Player
Masz napis Honda od America bo każda Coupeta była robiona w Ameryce Północnej (w Kanadzie na USA, w USA na Europę i bodajże Japonię). Jest to niby Pro-tec? Czemu niby? Ma gałkę MOMO, carbony, sprężyny -30mm czy -40mm (już nie pamiętam), naklejki, pełna opcja z klimą?

: pt 06 lis 2009, 18:30:52
autor: Tiger
carbonu nie ma, bo niemiec zmienil na drewno ktore zdarlem:) galki momo tez nie bo jest tunel od merca ktory tez idzie do lamusa.

wyposazenie:
2x Jasiek
2x el.szyby
1x el. lufcik :D(szyber)
1x sprawny wiatrak biurowy(A/C)

do tego:

Skóra + podrzewanie siedzen.


troche obnizony ale za miekki tak jak by to seria byla + naklejka na progu PRO-TEC(w carbonie)

: pt 06 lis 2009, 19:12:51
autor: Crisek
Tiger pisze:podrzewanie siedzen.
chyba raczej podgrzewanie !!

: pt 06 lis 2009, 20:40:33
autor: Tiger
Crisek pisze:
Tiger pisze:podrzewanie siedzen.
chyba raczej podgrzewanie !!
przepraszam:( ale mam zlamana reke i ciezko sie pisze ;/ wiem iz ta pomylka wola o pomste do nieba oraz wiem ze zachowalem sie jak gowniaz.

z mojej strony moge obiecac iz ten blad sie wiecej nie powtorzy i prosze o wybaczenie... :)

: pt 06 lis 2009, 22:54:11
autor: Malina
Hm Kanadyjki maja szerszy 3 stop lotce :gunsmilie:

: pt 26 lis 2010, 10:26:36
autor: amkaj1234
Kierunki z przodu ciagle sie pala razem ze swiatlami mijania

: pt 26 lis 2010, 14:55:31
autor: cieszyn5
czyli postojóki. było

: wt 04 sty 2011, 00:56:24
autor: kamilo001
The Player pisze:Może rzeczywiście nie prawdziwe info z tymi białymi zegrami. Wzmocnienia w drzwiach (rury) i wzmocnienie przednie i tylne zderzaka (belka).

To co jeszcze znalazłem:

- brak kierunków bocznych
- postojówki w kierunkowskazach
- zdarzają się dodatki jak cup holdery czy pasy takaty
- gwizdki w drzwiach
- środek szary lub beżowy
- odpalanie ze sprzęgła

Coś jeszcze przeoczyłem?

Mam możliwość zakupu kanadyjki EJ1 USDM i zastanawiam się, czy lepiej europejka?
Nie odpalanie ze sprzęgła tylko z wciśniętym sprzęgłem bo inaczej po przekręceniu kluczyka usłyszymy cisze a nie świst rozrusznika.
Miałem małe zdziwko jak w wersji kanadyjskiej nie odpaliła mi.
A wersja kanadyjska nie miała przypadkiem wycieraczek na przednich reflektorach??

: wt 04 sty 2011, 06:14:11
autor: AriN
Pierwsze słyszę o wycieraczkach w civic-u :O Spryski na lampy i owszem ale nie ma wycieraczek w civicu :P Co do kanadyjek to mogą być lampy bez regulacji elektrycznej wtedy na lampie są charakterystyczne 3 cypelki, powinny być kierunki dzielone, prawdopodobnie będzie czujnik nie zapiętych pasów.

Tak jak mówiłem wcześniej tych specyfikacji jest tyle, że naprawdę bardzo ciężko to wszystko zebrać ze sobą w kupę ;)

: wt 04 sty 2011, 06:25:44
autor: Pecado
Moja kanadyjka nie miała otworów montazowych na listwy boczne, miała dimmer. Miała takze belki wzmacniajace pod zderzakami.

: pt 08 kwie 2011, 17:04:51
autor: DevilekxD
Mam amerykanke i nie ma wycieraczek przy reflektorach :)
Co ro reszty się zgodzę tzn:
- odpalanie z wciśniętego sprzędła;
- przezroczysty szyberdach;
- kwadratowa tablica rejestracyjna z tyłu;
- czujnik pasów (choć w polskich też to spotkałam);
- brak kierunków bocznych;
- środek szary (w moim przypadku) lub beżowy;
- światła postojowe w jednej lampie z kierunkowskazami (żarówka 2-włóknowa przez co świecą się i postojówki i kierunki)
- fotele na jednym pałąku
- tylne i przednie światła USDM (symetryczność między innymi)
- grubszy welur
- tempomat

A tak to chyba reszta jest taka sama ;)
No i w przypadku mojej można w czasie jazdy wyjąć kluczyk ze stacyjki i jeździć bez niego ;) można zostawić włączony samochód i go zamknąć - pomocne w zimie gdy musi się zagrzać
Ale dodam, że bardzo szybko się nagrzewa na zimę super sprawa ;)

: pt 08 kwie 2011, 18:35:17
autor: glibo
DevilekxD pisze: No i w przypadku mojej można w czasie jazdy wyjąć kluczyk ze stacyjki i jeździć bez niego ;) można zostawić włączony samochód i go zamknąć - pomocne w zimie gdy musi się zagrzać
Ale dodam, że bardzo szybko się nagrzewa na zimę super sprawa ;)
to juz nie ameryka tylko zepsuta stacyjka :laugh:

: pt 08 kwie 2011, 20:39:54
autor: DevilekxD
A nieprawda ;) bo stacyjka mi niedawno padła i oddałam ją do narawy (oczywiście w trakcie okazało się że nie tylko ta rzecz z której powodu była oddana się popsuła ale i coś jeszcze ) po naprawie nadal można wyjąć kluczyk ;)
Znajomy też ma amerykanke i ma to samo ;p