Strona 2 z 2

D13Z6+ Dual Carb Brak wolnych obrotów

: śr 02 mar 2022, 08:58:24
autor: nitro2112
Tocio22 pisze: wt 01 mar 2022, 18:50:22 Zapłon jest ustawiony według koła pasowego z d13 (środkowa kreska z 3) i teraz właśnie się przyjrzałem jeszcze elektrozaworą i chyba tylko jeden powinien być masowy ? 🤔( Tak mi logika podpowiada 😅) a u siebie widzę iż oby dwa kable są zawarte do masy i chyba tu leży pies pogrzebany. Myślę że wyjmę i je obadam
Tam masz sygnał i masę na nich, mostkujesz je ze sobą parami i teraz... no tak jak masę można brać z budy tak sygnał ja brałem z fabrycznej wiązki d13b2. By było trzeba polecieć po schematach, skąd ten sygnał idzie
Obrazek

Zresztą... Tutaj wszystko co mogłem raczej opisałem:
viewtopic.php?t=27736

Fajnie jakby mod przeniósł ten wątek do sekcji "Zrób to sam"

D13Z6+ Dual Carb Brak wolnych obrotów

: śr 02 mar 2022, 14:54:39
autor: Tocio22
Tak sygnał też biorę z fabrycznej wiązki, masę w sumie również, lecz mój elektrozawór (ten z dwoma kablami) gdy dotknę kabla sygnałowego i masy na silniku to jest przejście (czyli zwarcie do masy) a tego byc nie powinno, wiec raczej te elektrozawory to wyzionęły ducha :/ a dostać gdzies te zaworki to też łatwe nie bedzie nawet by sprawdzić.

Co do wątku który podałeś to korzystałem z niego :)

D13Z6+ Dual Carb Brak wolnych obrotów

: wt 26 kwie 2022, 10:30:04
autor: nitro2112
Tocio22 pisze: śr 02 mar 2022, 14:54:39 Tak sygnał też biorę z fabrycznej wiązki, masę w sumie również, lecz mój elektrozawór (ten z dwoma kablami) gdy dotknę kabla sygnałowego i masy na silniku to jest przejście (czyli zwarcie do masy) a tego byc nie powinno, wiec raczej te elektrozawory to wyzionęły ducha :/ a dostać gdzies te zaworki to też łatwe nie bedzie nawet by sprawdzić.

Co do wątku który podałeś to korzystałem z niego :)
Rzeczywiście to może być to. Elektrozawory weźmiesz chociażby z seryjnego gaźnika pod d13b2 (jak jeden Ci padł to już masz gotowca na podmiankę)

Dodano po 3 dniach 23 godzinach 4 minutach 57 sekundach:
... I jeszcze jedno - aparat zapłonowy. Masz pod gaźnik czy coś rzeźbiłeś samemu? Tam musisz mieć ten ze sterowaniem kątem wyprzedzenia zapłonu za pomocą podciśnień (chyba, że sam coś ulepiłeś na zewnętrznym sterowniku).

Dodano po 1 miesiącu 19 dniach 3 minutach 21 sekundach:
Chyba problem rozwiązany ;)

D13Z6+ Dual Carb Brak wolnych obrotów

: wt 26 kwie 2022, 13:38:17
autor: emtees
Zapytać to tak, ALE PODZIĘKOWAĆ TO JUŻ NIE MA KOMU